AnonymBruker Skrevet 26. april 2025 #21 Skrevet 26. april 2025 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hun må jo være drømmedama ønsker å bli rundpult hele tiden. Anonymkode: 15007...d84 Ja derfor er hun slitsom, så sant man ikke er en sprengkåt hormomstinn tenåringsgutt. " Buhuu .... blir ikke jeg pult sånn som jeg alltid har blitt, får det være det samme " Folk som har den oppfatningen når forholdet ellers virker bra, anser jeg som slitsomme (noe annet om de er "bare" elskere/kk) ..... Sorry, men det er min mening. Case closed for min del, ha en fortreffelig aften..... med eller uten god sex. Anonymkode: 24661...925
AnonymBruker Skrevet 26. april 2025 #22 Skrevet 26. april 2025 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja derfor er hun slitsom, så sant man ikke er en sprengkåt hormomstinn tenåringsgutt. " Buhuu .... blir ikke jeg pult sånn som jeg alltid har blitt, får det være det samme " Folk som har den oppfatningen når forholdet ellers virker bra, anser jeg som slitsomme (noe annet om de er "bare" elskere/kk) ..... Sorry, men det er min mening. Case closed for min del, ha en fortreffelig aften..... med eller uten god sex. Anonymkode: 24661...925 Jeg forventet ikke akkurat mye av mine ekser, så er ingen high maintenance. Vil tørre å påstå at en mann som får meg er heldig, så det er litt urettferdig skrevet av deg at jeg er slitsom. Men la gå, folk får ha ulike meninger. For meg er det ren lykke å bli tatt hardt jevnlig av mannen jeg er glad i, og jeg har nå prøvd å se om jeg kan leve uten men det er vanskelig. Anonymkode: 2705e...c55 3
AnonymBruker Skrevet 26. april 2025 #23 Skrevet 26. april 2025 Den kraftigste orgasmen får jeg når jeg blir sugd, det gjelder sikkert fyren din også. PIV er godt det også, men mest av alt koselig og en morsom teamwork Anonymkode: ea897...207
AnonymBruker Skrevet 26. april 2025 #24 Skrevet 26. april 2025 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Den kraftigste orgasmen får jeg når jeg blir sugd, det gjelder sikkert fyren din også. PIV er godt det også, men mest av alt koselig og en morsom teamwork Anonymkode: ea897...207 Jeg har spurt noen ganger om han vil ta meg og så trekke seg ut og bli sugd og komme i munnen min, han har sagt ja et par ganger men spurt om vi helst kan ha kun oral og så sex «senere». Anonymkode: 2705e...c55
AnonymBruker Skrevet 26. april 2025 #25 Skrevet 26. april 2025 Oralsex og analsex driver jeg ikke med. Jeg foretrekker å fingres fem ganger daglig og ha samleie to ganger daglig. En mann som ikke er i nærheten av å trives med samme praksis er ikke forholdsmateriale for meg. Til det er sex for viktig for meg. Jeg kan til nød trives med sex 4-5 ganger i uka, mindre enn det er uholdbart. Jeg synes det er synd å kalle noen slitsomme fordi de har lyst. Jeg blir selv valgt bort av hypersexuelle mennesker som synes 4-5 ganger daglig er det passende. K40 Anonymkode: fe26b...652 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2025 #26 Skrevet 26. april 2025 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Oralsex og analsex driver jeg ikke med. Jeg foretrekker å fingres fem ganger daglig og ha samleie to ganger daglig. En mann som ikke er i nærheten av å trives med samme praksis er ikke forholdsmateriale for meg. Til det er sex for viktig for meg. Jeg kan til nød trives med sex 4-5 ganger i uka, mindre enn det er uholdbart. Jeg synes det er synd å kalle noen slitsomme fordi de har lyst. Jeg blir selv valgt bort av hypersexuelle mennesker som synes 4-5 ganger daglig er det passende. K40 Anonymkode: fe26b...652 Takk for svar 🥰 Anonymkode: 2705e...c55 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2025 #27 Skrevet 12. mai 2025 Mange menn føler seg tilfredsstilt gjennom orgasme med oral, en hjelpende hånd eller en kombinasjon av det. Når vi har oralsex og begge kommer, så går jeg ikke rundt etterpå og tenker at noe manglet med sexen. Jeg er strålende fornøyd uten samleie. Min erfaring er at for mange kvinner, så er det viktigere med PIV, enn det er for mannen. Anonymkode: 246de...312
Erfarenmann Skrevet 12. mai 2025 #29 Skrevet 12. mai 2025 AnonymBruker skrev (På 26.4.2025 den 18.21): Ville dere droppet før det ble mer seriøst? Etter 20 ganger høres det ut som det allerede er litt seriøst. Men det er eventuelt nå du har muligheten til å dumpe uten at det gjør alt for vondt. Hvis han enda ikke har skjønt at penertrering er viktig for deg så kan man også lure på hvor godt dere faktisk matcher emosjonelt. Enten skjønner han at du vil dette men ignorerer det, eller så skjønner han det ikke. Begge deler er rødt flagg. Alternativet til å dumpe er selvfølgelig å ta tak i det. Si det rett ut - at du synes sex ikke funker, forteller hvorfor, og se hva som skjer. Kanskje har han en misforstått ide om at han ikke skal være så opptatt av penetrering fordi han har lest for mye på KG
Suttrekoppen Skrevet 12. mai 2025 #30 Skrevet 12. mai 2025 AnonymBruker skrev (På 26.4.2025 den 18.21): Har endelig møtt en mann jeg matcher med på et emosjonelt nivå. Har møttes ca 20 ganger og gjort mye kos ilag. Han er snill og klok, og stortrives i hans selskap. Da er det selvsagt sexen som ikke matcher For han er oralsex eller runking/fingring sex og penetrering noe man kan gjøre iblant som en bonus. Jeg er helt omvendt og kan gjerne ha oralsex og div som en bonus men gleder meg til penetreringen som er hovedpoenget. For å virkelig bli forelsket og knyttet til en mann må jeg ha lidenskap, og for meg er penetrering lidenskap. Og helst hver dag, at han «tar meg». Har merket når vi har sex så er han tilfredsstilt og fornøyd selv om vi hopper over penetrering. Hvis jeg spør om han vil komme litt inn i meg sier han «senere» og han prøver å få emnet over på noe annet. Han stønner og kommer kjapt når han penetrerer meg så tror ikke det er fysisk, bare en preferanse. De få gangene vi har hatt penetrering har det vært fantastisk (for meg). Ville dere droppet før det ble mer seriøst? Anonymkode: 2705e...c55 Kanskje du skal ta det opp med han istedenfor KG? Det er merkelig hvordan folk kan forandre seg for motparten sin skyld om kjemien klaffer. Alle forhold må formes fra starten av for at ting skal bli sånn du ønsker, husk på det at før ett forhold starter og formingen settes i gang så er han/hun allerede formet fra forrige forhold, og i det forholdet så var det kanskje normalt å gjøre sånn. Ærlig talt, gi da fyren en sjanse! Bli bedre!
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2025 #31 Skrevet 12. mai 2025 Skjønner ikke helt. For han så er penetrering ikke noe han må gjøre hver gang for at sex er fullverdig? Er det det du mener? Min kjæreste kan helt fint bruke timesvis på meg men ikke trenge noe som helst selv. Han klager ikke. Han kan bli sugd, ikke annen penetrering. Han klager ikke. Han kan slikke meg for at jeg skal bruke leketøy på meg selv, han Klager ikke. Han kan bli ridd av meg og klager ikke. Jeg stusset veldig på at han ikke alltid trengte å få orgasme. Jeg syntes det var merkelig, pussig, rart..... Men han sier det selv, av sex for han er ikke nødvendigvis orgasme. Det er like mye å bli tent av det han gjør med meg. Det er milevis forskjell fra hva jeg er vant med, hard sex med mannens orgasme som fokus. Har tatt tid å bli vant med det. Anonymkode: 2bf9f...e09
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå