AnonymBruker Skrevet 26. april 2025 #1 Skrevet 26. april 2025 Har endelig møtt en mann jeg matcher med på et emosjonelt nivå. Har møttes ca 20 ganger og gjort mye kos ilag. Han er snill og klok, og stortrives i hans selskap. Da er det selvsagt sexen som ikke matcher For han er oralsex eller runking/fingring sex og penetrering noe man kan gjøre iblant som en bonus. Jeg er helt omvendt og kan gjerne ha oralsex og div som en bonus men gleder meg til penetreringen som er hovedpoenget. For å virkelig bli forelsket og knyttet til en mann må jeg ha lidenskap, og for meg er penetrering lidenskap. Og helst hver dag, at han «tar meg». Har merket når vi har sex så er han tilfredsstilt og fornøyd selv om vi hopper over penetrering. Hvis jeg spør om han vil komme litt inn i meg sier han «senere» og han prøver å få emnet over på noe annet. Han stønner og kommer kjapt når han penetrerer meg så tror ikke det er fysisk, bare en preferanse. De få gangene vi har hatt penetrering har det vært fantastisk (for meg). Ville dere droppet før det ble mer seriøst? Anonymkode: 2705e...c55
AnonymBruker Skrevet 26. april 2025 #2 Skrevet 26. april 2025 Han hørtes merkelig ut. Anonymkode: 0aa84...aed 8 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2025 #3 Skrevet 26. april 2025 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han hørtes merkelig ut. Anonymkode: 0aa84...aed Er du mann eller kvinne? Jeg må innrømme jeg aldri har opplevd dette før, men så har jeg stort sett vært i forhold da. Anonymkode: 2705e...c55
AnonymBruker Skrevet 26. april 2025 #4 Skrevet 26. april 2025 Du høres slitsom ut Anonymkode: 24661...925
AnonymBruker Skrevet 26. april 2025 #5 Skrevet 26. april 2025 Hvor gamle er dere ca?😊 Anonymkode: e931d...132
AnonymBruker Skrevet 26. april 2025 #6 Skrevet 26. april 2025 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du høres slitsom ut Anonymkode: 24661...925 Slitsom fordi jeg vil ha ordentlig sex og ikke bare forplay? Anonymkode: 2705e...c55 5
TinaChristina Skrevet 26. april 2025 #7 Skrevet 26. april 2025 Du sier han kommer kjapt når han penetrerer deg. Jeg vil tro det er det som er problemet her, han vil nyte sex mest mulig og det gir oralsex muligheten til. En dårlig match er det jo ikke. 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2025 #8 Skrevet 26. april 2025 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvor gamle er dere ca?😊 Anonymkode: e931d...132 Vi er i starten av 30-årene Anonymkode: 2705e...c55
AnonymBruker Skrevet 26. april 2025 #9 Skrevet 26. april 2025 Kan virke som om han kommer for fort, at han føler på det. Men det å holde igjen utløsning ved penetrering er noe han kan trene opp. Han virker heller ikke spesielt opptatt av din nytelse, når han så ofte sier "vi tar det senere" når du ønsker at dere også har penetrerende sex. Jeg ville forsøkt å snakke med ham. Om han ikke er åpen for å komme til et kompromiss så hadde jeg helt klart avsluttet. Da kan dere i teorien heller være bare venner (men det fungerer jo sjelden når man først har hatt et "forhold" og sex). Jeg hadde nok bare gått videre og kuttet kontakten, om han ikke var villig til å jobbe for at begge skal få det bedre under sex. Jeg ville også funnet ut hvor ofte han har hatt sex i andre langvarige forhold. Om jeg hadde en mann som av ulike grunner ikke kunne hatt sex lenger, så kunne jeg levd med det videre i forholdet. Men å bli sammen med en som ikke er særlig opptatt av sex og heller ikke gjensidig nytelse, det ser jeg ikke på som et forhold. Det må være mer i utgangspunktet for meg. Jeg er heller alene og savner nærhet enn i et forhold med en mann som ville gjort meg kjempefrustrert og etterhvert fått meg til å føle meg avvis pga. manglende eller dårlig sex eller for store forskjeller i hva vi ønsket seksuelt. Anonymkode: 1c4df...cb0 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2025 #10 Skrevet 26. april 2025 TinaChristina skrev (Akkurat nå): Du sier han kommer kjapt når han penetrerer deg. Jeg vil tro det er det som er problemet her, han vil nyte sex mest mulig og det gir oralsex muligheten til. En dårlig match er det jo ikke. Han kommer ikke sånn typ med en gang altså, mer passende sånn at jeg rekker å komme først, og han rett etter. Men jeg er på en måte «heldig» om han sier ja, stort sett vrir han seg unna og jeg blir mer og mer seksuelt frustrert for blir ikke tilfredsstilt uten. Men er uaktuelt å presse på så klart. Bare synd, for liker han så godt som person. Anonymkode: 2705e...c55
AnonymBruker Skrevet 26. april 2025 #11 Skrevet 26. april 2025 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Du høres slitsom ut Anonymkode: 24661...925 Hun må jo være drømmedama ønsker å bli rundpult hele tiden. Anonymkode: 15007...d84
AnonymBruker Skrevet 26. april 2025 #12 Skrevet 26. april 2025 Hva med å snakke med han, istedetfor KG? Anonymkode: 61742...af9 2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2025 #13 Skrevet 26. april 2025 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kan virke som om han kommer for fort, at han føler på det. Men det å holde igjen utløsning ved penetrering er noe han kan trene opp. Han virker heller ikke spesielt opptatt av din nytelse, når han så ofte sier "vi tar det senere" når du ønsker at dere også har penetrerende sex. Jeg ville forsøkt å snakke med ham. Om han ikke er åpen for å komme til et kompromiss så hadde jeg helt klart avsluttet. Da kan dere i teorien heller være bare venner (men det fungerer jo sjelden når man først har hatt et "forhold" og sex). Jeg hadde nok bare gått videre og kuttet kontakten, om han ikke var villig til å jobbe for at begge skal få det bedre under sex. Jeg ville også funnet ut hvor ofte han har hatt sex i andre langvarige forhold. Om jeg hadde en mann som av ulike grunner ikke kunne hatt sex lenger, så kunne jeg levd med det videre i forholdet. Men å bli sammen med en som ikke er særlig opptatt av sex og heller ikke gjensidig nytelse, det ser jeg ikke på som et forhold. Det må være mer i utgangspunktet for meg. Jeg er heller alene og savner nærhet enn i et forhold med en mann som ville gjort meg kjempefrustrert og etterhvert fått meg til å føle meg avvis pga. manglende eller dårlig sex eller for store forskjeller i hva vi ønsket seksuelt. Anonymkode: 1c4df...cb0 Takk for svar! 😊 Og tenker som deg, hadde min eks fått problemer hadde jeg aldri dumpet for elsket han jo. Men når det starter slik, så blir jeg veldig usikker. Tror kanskje jeg går for å være venner, det var min første tanke da jeg leste innlegget ditt. Hadde han sagt han var redd for å komme fort hadde det vært null stress, kunne ventet i lang tid. Men virker som han rett og slett foretrekker oral og dette andre. Merker det tenner han mye mer også, dessverre. Anonymkode: 2705e...c55 1
sicario Skrevet 26. april 2025 #14 Skrevet 26. april 2025 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Slitsom fordi jeg vil ha ordentlig sex og ikke bare forplay? Anonymkode: 2705e...c55 Denne setningen er et godt eksempel på hvor stort spekter seksuelle preferanser går over. Jeg er nok nærmere din mann på den måten at «penetrasjon» er nærmest uvesentlig for min glede ved sex. Jeg får mest utnytte av å utføre oralsex etc på min partner og nyte alle hennes orgasmer. Jeg kan være 100% tilfredstilt av sex uten selv å ha orgasme, om hun er fornøyd. For meg er ikke penetrering/samleie «ordentlig sex». For meg er penetrering/samleie en hyggelig avslutning på ellers bra sex, men som sagt ikke noe jeg trenger for å være tilfredstilt. For oss er heller ikke oralsex osv noe «forspill». For oss er det Nettop dette som er det vi liker best ved sex. Samleie/penetrering er langt ned på listen og i hvert fall ikke noe «hovedrett». Seksuelle preferanser kan altså ha en utrolig variasjon og 2 mennesker kan være på fullstendig ulik planet. Nøkkelen er jo om du kan være tilfreds med en partner som er langt unna deg på dette spekteret😊 2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2025 #15 Skrevet 26. april 2025 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Har endelig møtt en mann jeg matcher med på et emosjonelt nivå. Har møttes ca 20 ganger og gjort mye kos ilag. Han er snill og klok, og stortrives i hans selskap. Da er det selvsagt sexen som ikke matcher For han er oralsex eller runking/fingring sex og penetrering noe man kan gjøre iblant som en bonus. Jeg er helt omvendt og kan gjerne ha oralsex og div som en bonus men gleder meg til penetreringen som er hovedpoenget. For å virkelig bli forelsket og knyttet til en mann må jeg ha lidenskap, og for meg er penetrering lidenskap. Og helst hver dag, at han «tar meg». Har merket når vi har sex så er han tilfredsstilt og fornøyd selv om vi hopper over penetrering. Hvis jeg spør om han vil komme litt inn i meg sier han «senere» og han prøver å få emnet over på noe annet. Han stønner og kommer kjapt når han penetrerer meg så tror ikke det er fysisk, bare en preferanse. De få gangene vi har hatt penetrering har det vært fantastisk (for meg). Ville dere droppet før det ble mer seriøst? Anonymkode: 2705e...c55 Jeg er akkurat som deg og sex er en viktig del av forholdet. Snakk med han om det og hør hva han sier, er han ikke villig til å gå deg i møte på dette, må du nesten finne ut om du kan leve med det. Kommunikasjon er et godt hjelpemiddel Anonymkode: 181ea...9f7
AnonymBruker Skrevet 26. april 2025 #16 Skrevet 26. april 2025 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva med å snakke med han, istedetfor KG? Anonymkode: 61742...af9 Har gjort det, han sier han foretrekker oral og fingring/runking. Og jeg har lurt på om jeg er dum som lar en bra mann gå pga det. Men vet ikke hvordan det skulle gått i lengden eller om jeg skulle håpe han kanskje endrer preferanse litt. Men merker når jeg skriver at jeg tror jeg dropper dette, har jo ingen garanti at han plutselig skal elske penetrering. Anonymkode: 2705e...c55
AnonymBruker Skrevet 26. april 2025 #17 Skrevet 26. april 2025 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er akkurat som deg og sex er en viktig del av forholdet. Snakk med han om det og hør hva han sier, er han ikke villig til å gå deg i møte på dette, må du nesten finne ut om du kan leve med det. Kommunikasjon er et godt hjelpemiddel Anonymkode: 181ea...9f7 Takk for svar 💜 Anonymkode: 2705e...c55
AnonymBruker Skrevet 26. april 2025 #18 Skrevet 26. april 2025 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har gjort det, han sier han foretrekker oral og fingring/runking. Og jeg har lurt på om jeg er dum som lar en bra mann gå pga det. Men vet ikke hvordan det skulle gått i lengden eller om jeg skulle håpe han kanskje endrer preferanse litt. Men merker når jeg skriver at jeg tror jeg dropper dette, har jo ingen garanti at han plutselig skal elske penetrering. Anonymkode: 2705e...c55 Kanskje like greit, for det er jo helt åpenbart at du ikke elsker han i utgangspunktet Anonymkode: 61742...af9
AnonymBruker Skrevet 26. april 2025 #19 Skrevet 26. april 2025 sicario skrev (4 minutter siden): Denne setningen er et godt eksempel på hvor stort spekter seksuelle preferanser går over. Jeg er nok nærmere din mann på den måten at «penetrasjon» er nærmest uvesentlig for min glede ved sex. Jeg får mest utnytte av å utføre oralsex etc på min partner og nyte alle hennes orgasmer. Jeg kan være 100% tilfredstilt av sex uten selv å ha orgasme, om hun er fornøyd. For meg er ikke penetrering/samleie «ordentlig sex». For meg er penetrering/samleie en hyggelig avslutning på ellers bra sex, men som sagt ikke noe jeg trenger for å være tilfredstilt. For oss er heller ikke oralsex osv noe «forspill». For oss er det Nettop dette som er det vi liker best ved sex. Samleie/penetrering er langt ned på listen og i hvert fall ikke noe «hovedrett». Seksuelle preferanser kan altså ha en utrolig variasjon og 2 mennesker kan være på fullstendig ulik planet. Nøkkelen er jo om du kan være tilfreds med en partner som er langt unna deg på dette spekteret😊 Jeg er glad på dine vegne at du har funnet en god match her 😊 Så ja, han har nok likere referanser til deg her. Og vil forhåpentligvis ikke ha problemer med å finne ei med lignende preferanser. Bare skikkelig kjedelig når man har lett lenge og endelig finner en man liker liksom 😅 Men er en så stor og viktig del, føles ikke rett ut at jeg skal være skuffet 8/10 ganger vi har sex. Han prøver å tilfredsstille meg og jeg kan få orgasme av det han gjør med munn og hender, men det føles så tomt og mangelfullt ut. Anonymkode: 2705e...c55 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2025 #20 Skrevet 26. april 2025 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kanskje like greit, for det er jo helt åpenbart at du ikke elsker han i utgangspunktet Anonymkode: 61742...af9 Har jo bare kjent han et par måneder.. Men har blitt glad i han og bryr meg om han. Anonymkode: 2705e...c55
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå