AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:29 #1 Del Skrevet lørdag kl 15:29 Jeg har lest her og har div opplevelser selv. Ikke uvanlig at kvinner har pliktsex. Jeg tror den vanlige innstillingen er lik min. Dette er nedbrytende og svært uheldig, men gjelder dette alle kvinner? Jeg spurte kjæresten min en gang. Hun kom fra et ekteskap der hun de siste årene drakk vin for å klare sex med mannen. Ja, jeg føler meg brukt av deg en gang i blant, men det tåler jeg, sa hun med et stort smil. Anonymkode: 7531b...78b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:36 #2 Del Skrevet lørdag kl 15:36 Aldri. Mannen min har aldri noensinne forventa sex på en slik måte at jeg har følt på å måtte levere. Pliktsex skjer ikke for noen av oss, begge initierer sex, begge kan si nei og begge kan si at sex gjerne kan skje senere heller enn der og da uten at det dermed betyr at det ikke er lov å ombestemme seg senere. Vi har sex 2-3 ganger i uka, har vært sammen i 12 år og er middelaldrende uten barn. Anonymkode: eb417...197 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet lørdag kl 15:41 #3 Del Skrevet lørdag kl 15:41 Det kan jeg ikke huske at noen gang har skjedd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:50 #4 Del Skrevet lørdag kl 15:50 Aldri. Jeg har sex når jeg (og partner) har lyst, har aldri sex om jeg ikke har lyst. Menn som klarer å bli kåte og gjennomføre et samleie hvor partneren ikke nyter det, er menn jeg holder meg langt unna. Takk og lov for at jeg har en mann som synes det er en ekstrem turnoff om kvinnen ikke er med og nyter. Anonymkode: 95401...43b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåbærpai Skrevet lørdag kl 15:58 #5 Del Skrevet lørdag kl 15:58 Aldri. 13 år sammen. Har sex 2-3 ganger i uka. Føler meg aldri brukt. Tvert om, så er det alltid en positiv og deilig opplevelse. Hver eneste gang. Han er en god elsker. Og vi har et godt forhold. That is key. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gekko Skrevet lørdag kl 16:05 #6 Del Skrevet lørdag kl 16:05 31 år sammen, har aldri følt meg brukt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:06 #7 Del Skrevet lørdag kl 16:06 Aldri. Anonymkode: 48382...1fc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:08 #8 Del Skrevet lørdag kl 16:08 Aldri. Pliktsex har man strengt tatt like mye skyld i selv. Anonymkode: 49d38...a06 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet lørdag kl 16:09 #9 Del Skrevet lørdag kl 16:09 Aldri! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:13 #10 Del Skrevet lørdag kl 16:13 20 år sammen, aldri følt meg brukt. Anonymkode: 98731...943 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet lørdag kl 16:25 #11 Del Skrevet lørdag kl 16:25 Aldri hatt pliktsex og har aldri følt meg bukt. De mennene jeg har hatt sex med, har alle vært hyggelige og forståelsesfulle 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:45 #12 Del Skrevet lørdag kl 16:45 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har lest her og har div opplevelser selv. Ikke uvanlig at kvinner har pliktsex. Jeg tror den vanlige innstillingen er lik min. Dette er nedbrytende og svært uheldig, men gjelder dette alle kvinner? Jeg spurte kjæresten min en gang. Hun kom fra et ekteskap der hun de siste årene drakk vin for å klare sex med mannen. Ja, jeg føler meg brukt av deg en gang i blant, men det tåler jeg, sa hun med et stort smil. Anonymkode: 7531b...78b Aldri😊 Jeg har aldri sex uten at jeg selv ønsker sex og er kåt. Aldri. Heldigvis så har jeg en mann som er ekstremt opptatt av dette. Hans største frykt og turn off, er at jeg «stiller opp» og har sex for å være snill, uten at jeg selv egentlig ønsker sex. Dette la han klinkende klart frem for meg i starten av forholdet💃🏼 Heldigvis full kompabilitet der. Hadde jeg hatt en partner som forventet at jeg «stilte opp» for å være snill, så hadde det jo ikke funket. Anonymkode: 62284...05a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:40 #13 Del Skrevet i går, 06:40 Her var det mange diffuse oppfatninger av hva det å bli brukt innebærer. Så lenge man har sex for å bevare "familiefreden" er det pliktsex. Det tror jeg en større del av kvinner i forhold bedriver, enn det som fremkommer her Anonymkode: e56b6...756 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:43 #14 Del Skrevet i går, 06:43 Vært sammen i 20 år og aldri følt meg brukt. Det har hendt at jeg ikke har hatt så lyst på sex i utgangspunktet, men jeg blir alltid tent når vi først er i gang. Anonymkode: 60145...076 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:44 #15 Del Skrevet i går, 06:44 Dama har sagt et par ganger at hun føler seg brukt, ja. Anonymkode: 4ee98...730 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:47 #16 Del Skrevet i går, 06:47 Det har nok skjedd noen ganger da jeg var helt ung, men ikke de siste 20 årene av mitt liv. Anonymkode: 445ae...72a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet i går, 07:49 #17 Del Skrevet i går, 07:49 Jeg har kun fælt meg brukt i tilfeller hvor dette er blitt samtykket til, vi driver med bdsm. Jeg har hatt "pliktsex" er par ganger løpet av årene, men aldri følt meg brukt av den grunn da det var et aktivt valg jeg tok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:53 #18 Del Skrevet i går, 07:53 Aldri følt meg brukt, men det hender jo at jeg egentlig ikke er spesielt kåt når vi har sex, og det samme med han, men det skal jo bare litt berøring til så er begge med. Han kan jo ikke fake, det er enklere for meg. Men som sagt når man bare kommer i gang så blir jeg veldig lysten, så aldri følt meg brukt. Etter begge fødslene var det jeg som tok initiativ fordi han var redd det var for tidlig. Anonymkode: 9c48e...850 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:58 #19 Del Skrevet i går, 07:58 Har nok pliktsex innimellom, både for han, men også for min del fordi jeg syns det er på tide å ha sex. Men har aldri følt meg brukt av mannen min av den grunn. Anonymkode: 9a4d3...ada 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:03 #20 Del Skrevet i går, 08:03 Pliktsex er for meg et ork og kan sette en demper på generell sexlyst. Men jeg synes det er en forskjell på det og å føle meg brukt. Har hatt en god del pliktsex tidligere, men sluttet med det nå. Anonymkode: 7f4d3...5db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå