AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:34 #21 Del Skrevet lørdag kl 18:34 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er så forelsket. I en mann som behandler meg ofte dårlig. Han ignorerer meg ofte, bruker meg til tjenester, tuller mye på en måte som er nedsettende, kaller meg feit ( på tull). Sier jeg er gjennomsnittlig utseende messig. Jeg er sikker på han prater med masse damer han har sex med, vil ikke ha sex med meg. Er passiv aggressiv, driver med hersketeknikker, sier ting som jeg vet skjedde ikke har skjedd. Kjefter på meg for småting. Hvorfor er jeg forelsket i ham? Veldig slitsomt å ha slike følelser for noen som er ugrei. Anonymkode: 68eac...50a Kan det ha noe med at den typen menn har klart å overbevise deg om at du ikke er mer verdt? Lettere sagt enn gjort, men: Dump dem! Anonymkode: ad444...787 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #22 Del Skrevet 22 timer siden Sønnen min spurte meg en gang "Elsker du deg selv, mamma?" Og jeg kunne ikke bekrefte det. Det å elske, se og vise det til de jeg har nær er ikke noe problem, men jeg setter meg selv så langt ned på lista at det er såvidt jeg er med. Så da stiller jeg deg det samme spørsmålet "Elsker du deg selv, TS?" Det er på tide å sette deg selv først og tenke at du fortjener mye bedre enn dette. Anonymkode: 7586d...764 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå