AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #1 Del Skrevet 23 timer siden Er så forelsket. I en mann som behandler meg ofte dårlig. Han ignorerer meg ofte, bruker meg til tjenester, tuller mye på en måte som er nedsettende, kaller meg feit ( på tull). Sier jeg er gjennomsnittlig utseende messig. Jeg er sikker på han prater med masse damer han har sex med, vil ikke ha sex med meg. Er passiv aggressiv, driver med hersketeknikker, sier ting som jeg vet skjedde ikke har skjedd. Kjefter på meg for småting. Hvorfor er jeg forelsket i ham? Veldig slitsomt å ha slike følelser for noen som er ugrei. Anonymkode: 68eac...50a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #2 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er så forelsket. I en mann som behandler meg ofte dårlig. Han ignorerer meg ofte, bruker meg til tjenester, tuller mye på en måte som er nedsettende, kaller meg feit ( på tull). Sier jeg er gjennomsnittlig utseende messig. Jeg er sikker på han prater med masse damer han har sex med, vil ikke ha sex med meg. Er passiv aggressiv, driver med hersketeknikker, sier ting som jeg vet skjedde ikke har skjedd. Kjefter på meg for småting. Hvorfor er jeg forelsket i ham? Veldig slitsomt å ha slike følelser for noen som er ugrei. Anonymkode: 68eac...50a Et ord... T. E. R. A. P. I !!!! Anonymkode: 87b50...9ea 6 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #3 Del Skrevet 22 timer siden Ja det lurer jeg på også, hvorfor i all verden blir så mange kvinner forelsket i vandrende røde flagg? Ser det jo overalt Anonymkode: abcba...91c 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #4 Del Skrevet 22 timer siden Du er hekta på et håp om kjærlighet, ikke forelska. Anonymkode: f4036...45d 2 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #5 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Et ord... T. E. R. A. P. I !!!! Anonymkode: 87b50...9ea Dette. Du trenger terapi til å finne ut av hvorfor du finner deg i å bli behandlet som en dørmatte. Anonymkode: 18cb0...b0c 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #6 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Du er hekta på et håp om kjærlighet, ikke forelska. Anonymkode: f4036...45d Er vel dette det er. 😢 Anonymkode: 68eac...50a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaia Skrevet 22 timer siden #7 Del Skrevet 22 timer siden Ingen velfungerende damer vil falle for en mann som behandler folk slik. Jeg tror du trenger å snakke med noen, TS. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #8 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er vel dette det er. 😢 Anonymkode: 68eac...50a Har du lest boken av Sissel Gran? Den hjelper enormt! Anonymkode: 4f7be...9e2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
selkie Skrevet 22 timer siden #9 Del Skrevet 22 timer siden Du må bestemme deg for at du fortjener bedre, dette er ekstremt dårlig. Det er selvskading å ha kontakt med den personen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #10 Del Skrevet 22 timer siden Som mennesker har vi en uperfekt natur, vi må bare gjøre det beste ut av det. Du vet han ikke fortjener deg, selv om kjønnsorganene sier noe annet. Anonymkode: 79587...ebe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #11 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Er så forelsket. I en mann som behandler meg ofte dårlig. Han ignorerer meg ofte, bruker meg til tjenester, tuller mye på en måte som er nedsettende, kaller meg feit ( på tull). Sier jeg er gjennomsnittlig utseende messig. Jeg er sikker på han prater med masse damer han har sex med, vil ikke ha sex med meg. Er passiv aggressiv, driver med hersketeknikker, sier ting som jeg vet skjedde ikke har skjedd. Kjefter på meg for småting. Hvorfor er jeg forelsket i ham? Veldig slitsomt å ha slike følelser for noen som er ugrei. Anonymkode: 68eac...50a Å herregud! Blokkere og aldri se det stygge fskapet mer! Anonymkode: 2e6b2...126 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #12 Del Skrevet 20 timer siden Neida, ikke terapi. Kortversjonen er at uforutsigbarhet og generell følelsesmessig aktivisering som ved en forelskelse kan kjennes veldig lik ut. Veien ut av dette er å leite etter mennesker som føles varme ut, lune, som dyna en vintermorgen. Det er trygt, forutsigbart og en helt annen type følelser. Om du kan, bare kutt ut han du blir behandlet dårlig av nå. Langversjonen er å oppsøke terapi. Anonymkode: fec88...4ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #13 Del Skrevet 20 timer siden Er han kjekk? Good looking? Anonymkode: 66834...a2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #14 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Neida, ikke terapi. Kortversjonen er at uforutsigbarhet og generell følelsesmessig aktivisering som ved en forelskelse kan kjennes veldig lik ut. Veien ut av dette er å leite etter mennesker som føles varme ut, lune, som dyna en vintermorgen. Det er trygt, forutsigbart og en helt annen type følelser. Om du kan, bare kutt ut han du blir behandlet dårlig av nå. Langversjonen er å oppsøke terapi. Anonymkode: fec88...4ba Har prøvd. De som er bra for meg har jeg ikke blitt forelsket i samme hvor mye jeg prøver. Tror jeg kronisk elsker narsissister. Så tåpelig. Anonymkode: 68eac...50a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #15 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Har prøvd. De som er bra for meg har jeg ikke blitt forelsket i samme hvor mye jeg prøver. Tror jeg kronisk elsker narsissister. Så tåpelig. Anonymkode: 68eac...50a Og akkurat derfor trenger du terapi, eller så kommer du til å fortsette å møte menn som behandler deg som dritten under skoa deres. Anonymkode: 18cb0...b0c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #16 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Og akkurat derfor trenger du terapi, eller så kommer du til å fortsette å møte menn som behandler deg som dritten under skoa deres. Anonymkode: 18cb0...b0c Jeg går heldigvis til terapi. Men terapeuten kan sikkert ikke si så mye. Jeg er jo voksen og skal liksom kunne ta egne valg. Anonymkode: 68eac...50a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #17 Del Skrevet 19 timer siden Du er din egen lykkesmed, og du gjør en elendig jobb her. Hva i alle dager fikk deg til å forfølge dette sporet inn i forelskelse? Men her nytter det nok ikke å komme med noen råd… et tapt tilfellet - eller få profesjonell hjelp Anonymkode: 9817c...75d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #18 Del Skrevet 19 timer siden Hvorfor forventer du at du trenger forelskelse for å inngå i et forhold? Anonymkode: fec88...4ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #19 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg går heldigvis til terapi. Men terapeuten kan sikkert ikke si så mye. Jeg er jo voksen og skal liksom kunne ta egne valg. Anonymkode: 68eac...50a Har dere snakket om det at du velger dårlig menn? Egentlig så bør du holde deg langt unna menn til du har fått mer kjærlighet og respekt for deg selv så du ikke finner deg i å bli behandlet dårlig. Anonymkode: 18cb0...b0c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #20 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har dere snakket om det at du velger dårlig menn? Egentlig så bør du holde deg langt unna menn til du har fått mer kjærlighet og respekt for deg selv så du ikke finner deg i å bli behandlet dårlig. Anonymkode: 18cb0...b0c Og du det du spør om i hi burde du egentlig spørre psykologen din. Anonymkode: 18cb0...b0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå