Gå til innhold

Hvor finner jeg en flink snekker?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bor i vestfold og ønsker ny veranda/terrasse, men hvor finner jeg en god snekker? Har ikke så bra erfaring med mitt anbud. Har tatt kontakt med en som la ut annonse på fb, som virket bra, men kommunikasjonen fra han er supertreg. Ønsker en som faktisk vet hva han gjør, og lager pent arbeid. Men hvor leter jeg?

Anonymkode: b8f4c...522

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et snekkerfirma hvor folka har fagbrev og mesterbrev. Men da må du betale for det. 

Anonymkode: cd7a5...f54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Bor i vestfold og ønsker ny veranda/terrasse, men hvor finner jeg en god snekker? Har ikke så bra erfaring med mitt anbud. Har tatt kontakt med en som la ut annonse på fb, som virket bra, men kommunikasjonen fra han er supertreg. Ønsker en som faktisk vet hva han gjør, og lager pent arbeid. Men hvor leter jeg?

Anonymkode: b8f4c...522

Du burde absolutt bruke et registrert firma. Det gir mest trygghet i forhold til reklamasjon,avtalt ekstraarbeid osv. Jeg driver selv et enkeltmannsforetak innen snekring i Telemark, og alle mine oppdragsgivere er veldig fornøyde med avtalt pris, hvordan jobben blir utført, og ikke minst, i tide =). Lykke til 😃

Anonymkode: ec4e3...58c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Du burde absolutt bruke et registrert firma. Det gir mest trygghet i forhold til reklamasjon,avtalt ekstraarbeid osv. Jeg driver selv et enkeltmannsforetak innen snekring i Telemark, og alle mine oppdragsgivere er veldig fornøyde med avtalt pris, hvordan jobben blir utført, og ikke minst, i tide =). Lykke til 😃

Hvor kan man søke opp firma som ditt? Heter det feks «Snekkerfirma» eller bare et navn eller «vaktmester» eller noe annet? 

Jeg finner bare store firma på gule sider og de gidder ikke sånne småjobber. 

Anonymkode: bc48d...80b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvor kan man søke opp firma som ditt? Heter det feks «Snekkerfirma» eller bare et navn eller «vaktmester» eller noe annet? 

Da får du bare sjanse på Piotr. Noen ganger er man heldig. 

Anonymkode: cd7a5...f54

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg er ikke sikker på hva du skal søke på, men bor du sentralt til i forhold til E18 liksom ? (Mitt lille enmannsfirma har ikke noen egen nettside). Fokserød, Ra, Re, Sandefjord osv ?. Jeg kunne tatt turen og kikket, gitt deg et prisoverslag osv. Snakker vi om en veranda som skal bygges ny, rehabilitering, utbygg, eller står den på "stylter"?..Alt dette er nødvendige spørsmål i forhold til om jeg trenger å ta med stillas, lift osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...