AnonymBruker Skrevet 26. april #1 Skrevet 26. april Hvilken konfirmasjon skal jeg velge? Jeg heller mot stesønnen min for han er jo hos oss mesteparten av tiden og det er jo sønnen til min samboer. Jeg blir jo også med på forberedelsene. Jeg har vært hans stemor i 10 år. Niesen min konfirmeres samme dag. Resten av familien skal jo dit siden de ikke har noen familiebånd med min stesønn (selvom de er invitert velger de niesen min). Hun har et tett bånd med oss selvom det har blitt litt dårligere etter at ungdomstiden kom. Anonymkode: 5e21c...fda 2 1
AnonymBruker Skrevet 26. april #2 Skrevet 26. april Stesønn, han bor jo med dere. Anonymkode: 85439...9e6 27
AnonymBruker Skrevet 26. april #3 Skrevet 26. april Hvis du har et nært forhold til stesønnen din og et bra forhold til moren hans og hennes side av familien, så ville jeg selvsagt valgt ham. Anonymkode: d11b6...bb3 8
AnonymBruker Skrevet 26. april #4 Skrevet 26. april Jeg hadde aldri droppet bonusdatteren min sin konfirmasjon, og hun har kun bodd hos meg i 3 år. hadde samboer latt være p komme i min datters konfirmasjon, som er i år hadde jeg blitt kjempe skuffet. Da hadde vi evt pratet sammen, og han hadde reist dit for bilder, kaffe og kaker, om de hadde et veldig tett bånd. Anonymkode: 0b16f...c84 8
AnonymBruker Skrevet 26. april #5 Skrevet 26. april Stesønn selvfølgelig. Dere er jo nærmeste familie. Søteren din sin familie får komme i 2 rekke. Anonymkode: a529d...49a 8 1
AnonymBruker Skrevet 26. april #6 Skrevet 26. april Stesønn første pri, men du kan vel stikke innom for kake hos niese? Anonymkode: 7ad1b...364 6
Lille39 Skrevet 26. april #7 Skrevet 26. april Vi har det dessverre det dilemma til neste år. Så bor min bror en annen del av landet. Vi fant ut at de bytter dag da vi ikke kan siden det er bare en dag her med borgerlig konfirmasjon. 2 2
AnonymBruker Skrevet 26. april #8 Skrevet 26. april Vi hadde splittet, i en eller annen variant. Om det er på samme sted, da. Og litt avhengig av relasjonene på begge sider - også utover den direkte relasjonen. Anonymkode: ae4f0...c73
AnonymBruker Skrevet 26. april #9 Skrevet 26. april AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Jeg har vært hans stemor i 10 år. Anonymkode: 5e21c...fda dette er veldig bra trolling, hvis spørsmålet faktisk er ekte så blir jeg faktisk litt kvalm. Anonymkode: e8c56...270 4 1
AnonymBruker Skrevet 26. april #10 Skrevet 26. april AnonymBruker skrev (22 minutter siden): dette er veldig bra trolling, hvis spørsmålet faktisk er ekte så blir jeg faktisk litt kvalm. Anonymkode: e8c56...270 Men hva vet du om hvordan familierelasjonen med niesen er? Jeg har et tilsvarende familiemedlem jeg er veldig nære, av mange årsaker. Om forholdet til mannen ryker så er jo hele hans familie ute av livet mitt, i alle fall det som stort sett ser på sikt. Mens dette familiemedlemmet vil jeg ha en nær relasjon til resten av livet. Anonymkode: ae4f0...c73 1
AnonymBruker Skrevet 26. april #11 Skrevet 26. april Hadde valgt stesønn og laget en videotale på link som jeg hadde sendt til niesen. Dere hadde ikke noe valg på dato og niesen byttet dato etterpå og da blir det enda større grunn til stesønn som førstevalg. Anonymkode: f61d8...b76
AnonymBruker Skrevet 26. april #12 Skrevet 26. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Men hva vet du om hvordan familierelasjonen med niesen er? Jeg har et tilsvarende familiemedlem jeg er veldig nære, av mange årsaker. Om forholdet til mannen ryker så er jo hele hans familie ute av livet mitt, i alle fall det som stort sett ser på sikt. Mens dette familiemedlemmet vil jeg ha en nær relasjon til resten av livet. Anonymkode: ae4f0...c73 Og dette er problemet med bonusfamilier i et nøtteskall. Anonymkode: d020f...705 2
AnonymBruker Skrevet 26. april #13 Skrevet 26. april Ble ikke denne problemstillingen, veldig diskutert for en stund siden... Anonymkode: c230d...d3e 2
AnonymBruker Skrevet 26. april #14 Skrevet 26. april AnonymBruker skrev (3 timer siden): Men hva vet du om hvordan familierelasjonen med niesen er? Jeg har et tilsvarende familiemedlem jeg er veldig nære, av mange årsaker. Om forholdet til mannen ryker så er jo hele hans familie ute av livet mitt, i alle fall det som stort sett ser på sikt. Mens dette familiemedlemmet vil jeg ha en nær relasjon til resten av livet. Anonymkode: ae4f0...c73 TS har hatt stesønnen i ti år, fra rundt 5 år til rundt 15 år. Hvis jeg var niesen så hadde jeg blir kjempesint hvis TS hoppet over stesønnen sin konfirmasjon. Jeg tror vi alle vet hva det handler om, stesønnen er gutt, niesen er jente. Hvis det var andre veien så ville alle i tråden tenkt det var trolling. Anonymkode: e8c56...270
Luckiness Skrevet 26. april #15 Skrevet 26. april Hadde nok gått i stesønn sin. Er det mulig å få deltatt på begge seremoniene? Eller hvis det er ulik tidspunkt for feiringene så kan du feks rekke å komme til kaffen i din niese sin?
AnonymBruker Skrevet 26. april #16 Skrevet 26. april Om konfirmasjonsselskapene befinner seg i samme område bør begge avlegges en visitt mener jeg, uansett hvilket du velger å være mesteparten av dagen. Niese er også nær familie. Anonymkode: 87996...a42 1
MariaIsabel Skrevet 26. april #17 Skrevet 26. april Dette er da ikke noe å lure på? Stesønnen selvfølgelig!
AnonymBruker Skrevet 26. april #18 Skrevet 26. april Hallo i luken, det er ikke noe å lure et sekund på. Anonymkode: e4234...6de
AnonymBruker Skrevet 26. april #19 Skrevet 26. april AnonymBruker skrev (3 timer siden): dette er veldig bra trolling, hvis spørsmålet faktisk er ekte så blir jeg faktisk litt kvalm. Anonymkode: e8c56...270 Ts (?) har allerede laga en tråd om dette før, der de fleste mente hun burde dra til niesen. ‘Blod’ over stebarn / stesønn sin familie vil ikke engang merke hun er borte ble det sagt. Jeg mener det er feil å skulle velge noe annet enn stesønn i dette tilfellet. Anonymkode: 1cde1...613
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå