AnonymBruker Skrevet 26. april #1 Skrevet 26. april Hei. Jeg bruker Braun Silk-Expert (IPL) og er fornøyd med resultatene. Etter 12 uker står det i bruksanvisningen at man skal gå over til vedlikeholdsbehandling og bruke den mye sjeldnere. Problemet mitt er at jeg er VELDIG hårete. Når jeg nå kun vedlikeholder gjennom å bruke den en gang i måneden, begynner alt å vokse ut igjen. Dette liker jeg ikke. Jeg lurer på om det er greit å bruke den en gang i uka, resten av livet? Har dere erfaringer? Tusen takk for svar! 🩷 Anonymkode: 1b5c4...4cf
AnonymBruker Skrevet 2. mai #4 Skrevet 2. mai AnonymBruker skrev (På 26.4.2025 den 15.38): Hei. Jeg bruker Braun Silk-Expert (IPL) og er fornøyd med resultatene. Etter 12 uker står det i bruksanvisningen at man skal gå over til vedlikeholdsbehandling og bruke den mye sjeldnere. Problemet mitt er at jeg er VELDIG hårete. Når jeg nå kun vedlikeholder gjennom å bruke den en gang i måneden, begynner alt å vokse ut igjen. Dette liker jeg ikke. Jeg lurer på om det er greit å bruke den en gang i uka, resten av livet? Har dere erfaringer? Tusen takk for svar! 🩷 Anonymkode: 1b5c4...4cf Det er så vidt jeg vet helt greit å bruke den oftere. Poenget er at de mener det ikke skal være nødvendig, men vi er jo forskjellige, og har forskjellig hårvekst. Jeg googlet bruksanvisningen, og der står det: Sitat Step 4: Your Treatment Schedule For optimal results, the device should be used once a week for 12 weeks to ensure all hair follicles are treated. After the initial treatment phase (12 treatments), we recommend the device is used once a month, or as required, to maintain results. Altså "eller etter behov". Ditt behov er hyppigere vedlikehold - da gjør du det. Men det er flere alternativer mellom ukentlig og månedlig. Prøv deg frem så du finner det som passer for deg. Anonymkode: 10ece...fdb
kaledonia Skrevet 11. juni #5 Skrevet 11. juni Noe erfaring med Braun Smart IPL Skin i-Expert Pro 7 ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå