Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal melde på poden til konfirmasjon neste år. Kan velge mellom sermonier mellom kl 10 og kl 17. Noen tips om hva som er best? Kanskje rundt 12-13 så man har noen timer hjemme før selskapet starter? Tar gjerne i mot innspill da det er første konfirmasjonen :) 

Anonymkode: ac6f2...eee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I hvert fall ikke for sent. 
Kan dere velge helt selv? 11-13 hadde jeg tenkt var best tidsrom, men heller kl 10 enn kl 16. Kl 15 synes jeg også er sent, særlig med tilreisende gjester og yngre barn. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde valgt 12-13, man skal ha tid å pynte seg og få opp øynene om morgenen og. 

Anonymkode: 75e16...23c

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var i konfirmasjon i går, seremonien varte fra kl 13-13.50, besøk fra 15.30. Da rakk vi å ta bilder etter seremonien men også gjøre ferdig siste rest før resten av gjestene ankom.

Anonymkode: 09c18...b86

Skrevet

12-14 er perfekt. Vi hadde kl 14. Seremonien tok en time og så dro vi hjem. Gjestene som ikke fikk være med på seremonien var invitert til 15.30 og maten ble levert kl 16. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har vært gjest hos noen som hadde seremonien 17. Møtte i lokalet 18.30, maten var på bordet 20, kaker 23.30. Det var ikke noe kos og alle var slitne og ville egentlig hjem. Smilte av høflighet, men i det første måtte takke for seg forsvant det en etter en jevnt og trutt.

Bryllup og annen feiring voksne er greit til dette tidspunktet for da er en forberedt på det, konfirmasjon er et stort nei. Ender du med så sen konfirmasjon så ta selskapet før seremonien eller dagen etter.

Jeg synes 13 er perfekt, men 12 og 11 fungerer det også.

Anonymkode: 11ae9...4c3

AnonymBruker
Skrevet

Oi, seremoni kl 17?? Da blir det jo kjempeseint selskap, helt håpløst for tilreisende og folk med småbarn? 

Jeg ville valgt et sted mellom 10-12. Men om det er tilreisende gjester, som forventes å være med på seremonien, og ikke har noe sted å gjøre av seg, ville jeg prøvd å få seremoni så nært opp til selskapet som mulig, så den kanskje var ferdig i 14-tiden.

Anonymkode: 12572...4bc

AnonymBruker
Skrevet

12-14 er perfekt, har hatt en av hver, serverte 1430 på ene og 1600 på den andre pga avstand. Senere ville jeg ikke hatt det.

Anonymkode: 927ba...3be

AnonymBruker
Skrevet

Hadde kl 12 forrige gang, syntes det var litt tidlig (middagen var rett over gata og alle gjestene var tilreisende så de hadde ikke egentlug noe å gjøre mellom seremoni og middag)

I år skal vi ha kl 14, ca 50 minutt seremoni, så middag rett over gata og så kaffe og kaker i hagen hjemme etterpå. Tror det blir bra.

Anonymkode: fa401...acf

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.4.2025 den 15.31):

Skal melde på poden til konfirmasjon neste år. Kan velge mellom sermonier mellom kl 10 og kl 17. Noen tips om hva som er best? Kanskje rundt 12-13 så man har noen timer hjemme før selskapet starter? Tar gjerne i mot innspill da det er første konfirmasjonen :) 

Anonymkode: ac6f2...eee

13 er perfekt! 

Anonymkode: 6297a...ddd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

13 er perfekt! 

Med mat etter seremonien!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...