Gå til innhold

App til å tracke syklus - tips?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvilke apper er de beste for å tracke syklus? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker bare helse-appen på iPhone, samme som måler steg og slik. Men trenger egentlig ikke annet enn å huske ca hvilken dag jeg forventer neste. 

Anonymkode: 4aecf...0dd

AnonymBruker
Skrevet

Flo

Anonymkode: 3be61...5c0

AnonymBruker
Skrevet

Kindara synes jeg er mest oversiktlig. 

Anonymkode: 1c280...6fe

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker Flo, men har ikke prøvd andre, så jeg har ingenting å sammenligne med .

Anonymkode: 8e6b4...406

AnonymBruker
Skrevet
platypus skrev (1 time siden):

Hvilke apper er de beste for å tracke syklus? 

Tenker du ikke over hvilken informasjon du da gir mange tilgang til og hvordan slik info kan både brukes og misbrukes? En liten notisbok er langt smartere. 

Anonymkode: 23e92...bab

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Tenker du ikke over hvilken informasjon du da gir mange tilgang til og hvordan slik info kan både brukes og misbrukes? En liten notisbok er langt smartere. 

Anonymkode: 23e92...bab

Signerer denne.

For å få lov til å bruke appen, må du huke av på X antall ting. Det føles invaderende å plutselig bli "oversvømt" av reklamer for enten bind, tamponger, primolut og alskens annet som enten støtter en eventuell menstruasjon, eller som som skal bidra til å forsinke/stoppe den...Alle enheter som er tilknyttet den samme brukerkontoen blir misbrukt til å sende deg reklame...Mye bedre med en god, gammeldags "dagbok". "Personvern", "frihet", og andre "positive" ting som disse appene fronter er i virkeligheten bare salgstricks for å få deg til å kjøpe et eller annet 🫣

Anonymkode: 068e8...c7f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker Fertility Friend. Den er litt omfattende, for du kan tracker veldig mye! Men per nå logger jeg kun mensen og det funker fint det.

Ingen reklame, ingen e-poster, og den er gratis. Uslåelig på å forutsi sykluser fram i tid, og jeg får god oversikt på hvor i syklus jeg er og når eggløsning er forventet. Den infoen er ikke så lett å få i en notisbok uten å måtte telle og regne selv hele tiden 😉 

Anonymkode: 4756f...8f6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...