selkie Skrevet lørdag kl 12:29 #1 Del Skrevet lørdag kl 12:29 Hei, Når jeg trykker på annonser på FINN så kommer ikke bildene frem når jeg ønsker å åpne de? Må reloade siden og trykke på bildet minst 3 ganger før det åpnes. Har også merket på enkelte nettisider at pointer pilen blir om til en hånd, og da får jeg ikke åpnet bildet eller link. Har macbook air fra 2022, kanskje jeg må oppdatere noe? Har kun dette ene problemet og nettforbindelsen er god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet lørdag kl 16:23 #2 Del Skrevet lørdag kl 16:23 Har du forsøkt å starte nettleseren og macen på nytt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #3 Del Skrevet 21 timer siden selkie skrev (På 26.4.2025 den 14.29): Hei, Når jeg trykker på annonser på FINN så kommer ikke bildene frem når jeg ønsker å åpne de? Må reloade siden og trykke på bildet minst 3 ganger før det åpnes. Har også merket på enkelte nettisider at pointer pilen blir om til en hånd, og da får jeg ikke åpnet bildet eller link. Har macbook air fra 2022, kanskje jeg må oppdatere noe? Har kun dette ene problemet og nettforbindelsen er god. Sjekk om macen din bør oppdateres men oppdater også nettleseren og macen på nytt som nevnt av en annen her og først 🙂 Anonymkode: fef64...41f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #4 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Sjekk om macen din bør oppdateres men oppdater også nettleseren og macen på nytt som nevnt av en annen her og først 🙂 Anonymkode: fef64...41f starte nettleseren og macen på nytt, skulle det stå hehe Anonymkode: fef64...41f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå