AnonymBruker Skrevet 26. april #1 Skrevet 26. april Hei. Noen som har råd eller erfaringer. Skal levere 15 mai. Har kladdet litt på diskusjon på metode. Ingenting på funn… Tror dere dette kan gå til 15 mai…? Skal være ca 10-12 sider. Burde jo helst ha det klart på 2 uker for å ha et par dager på lese gjennom…Problemet er jo også at jeg ikke finner noe god litteratur.. Noen sensorer som vet hva som skal til for stryk? Altså fått tilbakemelding på at introduksjon, metode og resultater er bra. Anonymkode: 044a7...628
AnonymBruker Skrevet 26. april #2 Skrevet 26. april Det er klart det er mulig å skrive diskusjonen på en måned, hvis resten er mer eller mindre ferdig burde det ikke være noe problem. Men det høres rart ut at du ikke finner noe relevant litteratur? Lag en disposisjon over hvilke punkter du bør ha med i diskusjonen. Både vedrørende funn og metode (regner med det er styrker og svakheter). Be om snarlig veiledning, så dere kan diskutere hva som bør være med? Det er nok ingen her som kan svare deg på hva som skal til for å stå. Det er også avhengig av fagområde hva som skal med og hva som kreves. Men generelt (jeg er innen realfag), hadde jeg forventet: Diskusjon om styrker og svakheter ved metode. Inkludert bias, og hvilken retning det evt kan ha påvirket resultatene. Diskusjon rundt selve resultatene, opp mot relevant litteratur. Hva er egentlig betydningen av dette. Muligheter for videre forskning/kunnskapshull. Men snakk med veileder. Hilsen veileder og sensor. Anonymkode: e6b91...8d8
AnonymBruker Skrevet 26. april #3 Skrevet 26. april Jeg tror du bør snakke med veilederen din om dette. Ulike høyskoler/universiteter og fagområder har ulike kriterier. Skal selv levere master 15. mai, men jeg har bare diskusjon av funn igjen. Har teori på plass. Jeg har begynt på diskusjon av metodiske begrensninger. Mangler bare innledning, avslutning og diskusjon av funn, så er jeg i mål med hele oppgaven. Anonymkode: 1a651...261
AnonymBruker Skrevet 26. april #4 Skrevet 26. april Heia deg! Skjønner bare ikke hvordan det skal gå på 2 uker. På en måte så tenker jeg jo at 7 effektive dager på å skrive 8-12 sider er grei tid..Men på en annen side er det veldig nærme fristen nå🥲 Det er realfag/klinisk forskning fagfelt..Altså har noe litteratur, men ikke noe jeg føler gir meg nok til å forstå funnene mine helt.. Føler ikke veileder tør å si noe på nivå. Har spurt. Bare fått beskjed om at ingen har strøket før.. Hva betyr det.. Takk for svar🌸 Anonymkode: 044a7...628
AnonymBruker Skrevet 26. april #5 Skrevet 26. april AnonymBruker skrev (4 timer siden): Heia deg! Skjønner bare ikke hvordan det skal gå på 2 uker. På en måte så tenker jeg jo at 7 effektive dager på å skrive 8-12 sider er grei tid..Men på en annen side er det veldig nærme fristen nå🥲 Det er realfag/klinisk forskning fagfelt..Altså har noe litteratur, men ikke noe jeg føler gir meg nok til å forstå funnene mine helt.. Føler ikke veileder tør å si noe på nivå. Har spurt. Bare fått beskjed om at ingen har strøket før.. Hva betyr det.. Takk for svar🌸 Anonymkode: 044a7...628 Det skal være fullt mulig på to uker, men ikke om du har bestemt deg for at det ikke skal gå. Det er veldig uvanlig å stryke på master. De fleste som ikke har skrevet nok/ikke kommet langt nok utsetter levering, eller de leverer aldri. Derfor er det få som stryker. Her må du rett og slett sette deg ned og skrive. Be om veiledning for å få hjelp til å forstå funnene dine (har dere ikke snakket om dette??) og struktur/hva du skal ha med, men jobben må du gjøre selv. Anonymkode: e6b91...8d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå