AnonymBruker Skrevet 26. april #1 Skrevet 26. april Og ja, fiendtlighet er satt på spissen Men synes jeg hører mer og mer om sinte selgere, sure kjøpere og brukere som blir fornærmet for mindre og mindre. "Hvordan våger noen å spørre om jeg sender når jeg ikke har uttrykt noe om det i annonsen?" Har det blitt en kvassere tone på finn de siste årene? Anonymkode: 3ee31...0ec
AnonymBruker Skrevet 26. april #2 Skrevet 26. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Og ja, fiendtlighet er satt på spissen Men synes jeg hører mer og mer om sinte selgere, sure kjøpere og brukere som blir fornærmet for mindre og mindre. "Hvordan våger noen å spørre om jeg sender når jeg ikke har uttrykt noe om det i annonsen?" Har det blitt en kvassere tone på finn de siste årene? Anonymkode: 3ee31...0ec Det er jo ekstremt irriterende når folk ikke kan lese annonsen ordentlig før de svarer. Kan varen sendes står det i annonsen. Vil man bytte mot en annen vare står det også i annonsen. Når man blir spurt om å sende en gaming stol i posten som man gir bort gratis ved henting, da blir man rimelig oppgitt. Anonymkode: 429af...bf3 4
AnonymBruker Skrevet 26. april #3 Skrevet 26. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er jo ekstremt irriterende når folk ikke kan lese annonsen ordentlig før de svarer. Kan varen sendes står det i annonsen. Vil man bytte mot en annen vare står det også i annonsen. Når man blir spurt om å sende en gaming stol i posten som man gir bort gratis ved henting, da blir man rimelig oppgitt. Anonymkode: 429af...bf3 Det må jeg være enig med. Tror folk jeg kan sende en trampoline for eksempel i posten? At jeg skal levere det bort til dem når det står i annonsen at den må hentes? En blir matt til slutt . Anonymkode: 22eb4...c36 1
AnonymBruker Skrevet 26. april #4 Skrevet 26. april Selvfølgelig stiller man ikke det spørsmålet når det er snakk om et piano Men tenkte mer på at det føles som om situasjonen er mer preget av sinne generelt. For ti år siden ville kanskje de fleste bare svart høflig og kort, eller ikke svart i det hele tatt og bare trukket på skuldrene. Anonymkode: 3ee31...0ec 1
frivis Skrevet 26. april #5 Skrevet 26. april Klarer man ikke lese annonsen på finn, så tenker jeg nok at du ikke er den skarpeste kniven i skuffen altså. 1
AnonymBruker Skrevet 26. april #6 Skrevet 26. april AnonymBruker skrev (9 timer siden): Selvfølgelig stiller man ikke det spørsmålet når det er snakk om et piano Men tenkte mer på at det føles som om situasjonen er mer preget av sinne generelt. For ti år siden ville kanskje de fleste bare svart høflig og kort, eller ikke svart i det hele tatt og bare trukket på skuldrene. Anonymkode: 3ee31...0ec Vi lever i andre tider. Folk føler de har mindre tid. Folk vil ha resultater med en gang. Å kjede seg er noe som hører gamle dager til. Vi har en helt annen måte å kommunisere på. Dessverre er mye av menneskekontakten i dag på et mye sørgligere nivå. Anonymkode: cf16d...470 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå