AnonymBruker Skrevet 26. april #1 Skrevet 26. april Pga ting som skjer i livet akkurat nå sliter jeg med søvn. Har fått Imovane av legen, med klar beskjed om at det er en midlertidig løsning. Har aldri tatt noe for å få sove før, og kjenner jeg er skeptisk, men samtidig funker jeg ikke uten søvn i denne perioden her. Noen som har erfaringer? Funker de, og får man "hangover" dagen etter? Anonymkode: 69bb9...d57
AnonymBruker Skrevet 26. april #2 Skrevet 26. april Ingen hangover, men fikk en utrolig vond smak i munnen dagen derpå. Alt smakte bittert. Nå får jeg Stilnoct i stedet. Anonymkode: b826f...448
AnonymBruker Skrevet 26. april #3 Skrevet 26. april Litt samme situasjon, jeg har prøvd en halv et par ganger, sovnet med en gang og sov uten å våkne i mange timer. Ble ikke hangover. Men de har ganske lang halveringstid (4-6 timer) så de sitter liksom i systemet en stund. Vet jo andre sier at de må ha omtrent 8 timer på de. Anonymkode: 4b322...f94
Gaia Skrevet 26. april #4 Skrevet 26. april De funker for innsovning og man kan få en metallisk smak i munnen dagen etter. En liten slags hangover kan man få, men den går bort etter at man har begynt med daglige oppgaver. Ville prøvd med en halv tablett første gang.
AnonymBruker Skrevet 26. april #5 Skrevet 26. april Ja, de funker. Ikke merket hangover, men som legen sier så er dette en midlertidig løsning da man fort venner seg til de slik at de mister effekten og man ender med å bruke bare mer og mer. Er du tilbøyelig til å bli avhengig av ting? I så fall hadde jeg prøvd å unngå å prøve de. Hvis ikke kan du prøve, men si til deg selv at den pakka du har er den eneste du skal bruke. Trenger du mer etter den, så bør du finne andre løsninger. Anonymkode: a65a9...fa2
AnonymBruker Skrevet 26. april #6 Skrevet 26. april AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Pga ting som skjer i livet akkurat nå sliter jeg med søvn. Har fått Imovane av legen, med klar beskjed om at det er en midlertidig løsning. Har aldri tatt noe for å få sove før, og kjenner jeg er skeptisk, men samtidig funker jeg ikke uten søvn i denne perioden her. Noen som har erfaringer? Funker de, og får man "hangover" dagen etter? Anonymkode: 69bb9...d57 Jeg tenkte akkurat som deg, men måtte kaste inn håndkleet og ta dem i en periode med søvnmangel. Det gjorde susen for meg. Endelig få skrudd av huet og få sovet. Og etter et par netter virket det som kroppen kom i gjenge med soving igjen slik at jeg greide å sove av meg selv. Jeg får ikke hangover men er litt svimmel om morgenen. Etter en kaffe og dusj er jeg likevel good to go. Du kan imidlertid prøve å ta en halv, det funker på meg. Så må man jo være bevisst på at det er en nødløsning. Men det høres ut som du har den riktige skeptiske innstillingen til pillebruk. Anonymkode: c73fb...051
AnonymBruker Skrevet 26. april #7 Skrevet 26. april Takk alle sammen! Har nettopp mistet min far (manglet noen år på 80 år, så ingen ung mann, men det skjedde brått når det først skjedde allikevel), må ivareta min mor og barn og bistå praktisk med alt, og klarer ikke skru av hodet sånn at jeg får sove. Prøver, og føler ikke jeg tenker allverden, men får bare ikke sove. Er innstilt på at OM jeg trenger disse, så er ikke det til særlig mange dager etter begravelsen, ihvertfall. Da får jeg klare meg selv. Men akkurat disse dagene er litt spesielle. TS Anonymkode: 69bb9...d57 2
AnonymBruker Skrevet 26. april #8 Skrevet 26. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Pga ting som skjer i livet akkurat nå sliter jeg med søvn. Har fått Imovane av legen, med klar beskjed om at det er en midlertidig løsning. Har aldri tatt noe for å få sove før, og kjenner jeg er skeptisk, men samtidig funker jeg ikke uten søvn i denne perioden her. Noen som har erfaringer? Funker de, og får man "hangover" dagen etter? Anonymkode: 69bb9...d57 Den er brukbar om en kun bruker det en gang iblant, for den mister fort effekt etter min erfaring, kroppen venner seg fort til den Anonymkode: 80f73...a1a 1
Daisy-love Skrevet 26. april #9 Skrevet 26. april AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Takk alle sammen! Har nettopp mistet min far (manglet noen år på 80 år, så ingen ung mann, men det skjedde brått når det først skjedde allikevel), må ivareta min mor og barn og bistå praktisk med alt, og klarer ikke skru av hodet sånn at jeg får sove. Prøver, og føler ikke jeg tenker allverden, men får bare ikke sove. Er innstilt på at OM jeg trenger disse, så er ikke det til særlig mange dager etter begravelsen, ihvertfall. Da får jeg klare meg selv. Men akkurat disse dagene er litt spesielle. TS Anonymkode: 69bb9...d57 Høres ut som dette er en reel unntakssituasjon, og jeg hadde prøvd. Jeg har brukt selv, og de funker som de skal, men en vender seg fort til de, så mange anbefaler annenhver natt, og selvsagt som legen sier er det en midlertidig løsning. Nå står du i masse, og trenger søvn for å klare det, og da hadde jeg personlig tatt etter legens anbefaling. Kondolerer, og sender deg en klem 🤗 Det er tøft når sånt skjer, så naturlig at hodet snurrer, og det er vanskelig å falle til ro.
AnonymBruker Skrevet 26. april #11 Skrevet 26. april _ems skrev (3 timer siden): Jeg får skikkelig hangover av den faktisk! Jeg også får skikkelig hangover! Føler meg som en zombie på morgenen. Og absolutt ikke uthvilt. Det varer noen timer etter jeg står opp. Pluss forferdelig vond smak i munnen som ikke går bort hele dagen derpå. Men jeg sovner da. Det er jo positivt. Men jeg har sluttet å ta de for jeg følte meg jo aldri uthvilt. Jeg fikk bare fri fra tankekjør akkurat i innsovningen. Og ikke ta for sent på kvelden hvis du skal kjøre bil dagen etterpå. Jeg følte meg helt fin,, men når jeg skulle hjem fra jobb kunne jeg ikke huske verken at jeg hadde kjørt til jobb eller hvor jeg parkerte så jeg måtte lete etter bilen i parkeringshuset. Anonymkode: dd333...b64
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå