ArielSofie Skrevet lørdag kl 10:20 #1 Del Skrevet lørdag kl 10:20 Jeg har en labrador som (selvsagt) er glad i mat. Noen ganger har jeg lyst til å gi han snacks som han kan bruke litt tid på. Ikke alt i et jafs. Jeg tenker da kos og mental stimulering . Hva gir dere til labrador/ stor hund, og hvor lang tid bruker de på det? Jeg har sett mange reklamer for ostetygg. Hvor lenge varer de for store glupske hunder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet lørdag kl 10:23 #2 Del Skrevet lørdag kl 10:23 Hva med fylt, fryst kong? Evt et stort margbein. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VisningsnavnPÅKREVD Skrevet lørdag kl 11:00 #3 Del Skrevet lørdag kl 11:00 (endret) Oksepenis (aka oksemuskel), tørket skinn (råhud), reinsdyrhorn e.l., store margbein, eller kong "kjøttbein" man kan putte tyggepinner inni. Edit: vær obs på at dersom hunden tygger hardt/prøver å spise selve beinet kan den i verstefall knekke ei tann på margbein, det er harde (vektbærende) knokler. Da er frossent bruskbein (feks storferyggrad) et godt alternativ. Endret lørdag kl 12:20 av VisningsnavnPÅKREVD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet lørdag kl 11:02 #4 Del Skrevet lørdag kl 11:02 Knoke altså et margbein av den store, tjukke sorten. Det tar tid å jobbe med og få ut margen, og de liker å gnage på det selv etter at det er tomt. Hunden min elsket sånne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet lørdag kl 11:07 #5 Del Skrevet lørdag kl 11:07 ArielSofie skrev (46 minutter siden): Jeg har en labrador som (selvsagt) er glad i mat. Noen ganger har jeg lyst til å gi han snacks som han kan bruke litt tid på. Ikke alt i et jafs. Jeg tenker da kos og mental stimulering . Hva gir dere til labrador/ stor hund, og hvor lang tid bruker de på det? Jeg har sett mange reklamer for ostetygg. Hvor lenge varer de for store glupske hunder? Frosne koteletter, bruker de som is om sommeren. Btw ikke alle typer labrador retriever er slukere, har hatt vanlige og jakt type og jakt typen har ikke vært slukere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arx Skrevet lørdag kl 12:36 #6 Del Skrevet lørdag kl 12:36 Fru Uperfekt skrev (1 time siden): Frosne koteletter, bruker de som is om sommeren. Btw ikke alle typer labrador retriever er slukere, har hatt vanlige og jakt type og jakt typen har ikke vært slukere Bare vær obs på at koteletter somregel er kuttet med maskin og ofte har veldig skarpe kanter der det er bein! Mine slukhalser bruker absolutt lengst tid på disse! Ca 10 timer i ren tyggetid(ikke 10 timer i strekk, tar det bort etter 2 timer per dag) https://dogman.no/product/s007973-alg-large-40cm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet lørdag kl 15:40 #7 Del Skrevet lørdag kl 15:40 Arx skrev (3 timer siden): Bare vær obs på at koteletter somregel er kuttet med maskin og ofte har veldig skarpe kanter der det er bein! Mine slukhalser bruker absolutt lengst tid på disse! Ca 10 timer i ren tyggetid(ikke 10 timer i strekk, tar det bort etter 2 timer per dag) https://dogman.no/product/s007973-alg-large-40cm Ikke tenkt over det, nei, men er av den gml typen som kutter selv (kjøper hele dyr som jeg parkerer) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:44 #8 Del Skrevet lørdag kl 15:44 Kast en neve tørrfor på plenen så var han overlykkelig. Støvsugde plenen 🙂 Anonymkode: 81465...3b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #9 Del Skrevet 7 timer siden ArielSofie skrev (På 26.4.2025 den 12.20): Jeg har en labrador som (selvsagt) er glad i mat. Noen ganger har jeg lyst til å gi han snacks som han kan bruke litt tid på. Ikke alt i et jafs. Jeg tenker da kos og mental stimulering . Hva gir dere til labrador/ stor hund, og hvor lang tid bruker de på det? Jeg har sett mange reklamer for ostetygg. Hvor lenge varer de for store glupske hunder? Ostetygg likte ingen av mine 12 hunder men du har jo labrador 😅 Jeg gir fryste griselabber, kalkunhals, kyllingvinger som snacks. Varierer litt i tyggetid. Noe bruker timen på griselabben, noen 30 min. Griseører noen få minutter. Knoke med margebein varer lenge men sluttet med det når flere fikk knekt av litt av noen tenner. Anonymkode: 220b4...c16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #10 Del Skrevet 5 timer siden Bøffelhud, bøffelchips, oksemuskel. Da koser staffen og rottweileren seg lenge. Hunden bør være under oppsyn om den prøver og svelge for tidlig da det kan sette seg fast i halsen. Jeg bruker å ta det bort på slutten. Anonymkode: 89df7...24a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå