Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er straks i 3. trimester med andre barn og ene beinet mitt ser ut som det har fått en alvorlig form for byllepest :( Er fullt i svære åreknuter fra ca midt på låret og like nedforbi kneet. Er så stygt 🤯 

Er det noen som har erfaring med at det går over etter fødsel? Ser at de vises kun når jeg står foreløpig, ikke når jeg sitter/ligger. Kan de forsvinne av seg selv? Eller er det bare å begynne og spare til operasjon?😅

Anonymkode: 74735...b2c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fikk åreknuter på ene beinet i mitt første svangerskap. Opplevde ikke at de gikk bort dessverre. Har undersøkt fjerning og det virker som en relativ grei operasjon, men det får bli når jeg er ferdig med barn 😅

Anonymkode: a8438...a1b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Fikk åreknuter på ene beinet i mitt første svangerskap. Opplevde ikke at de gikk bort dessverre. Har undersøkt fjerning og det virker som en relativ grei operasjon, men det får bli når jeg er ferdig med barn 😅

Anonymkode: a8438...a1b

Ja mistenker det 😬 så kjedelig... Ja operasjon ser jo greit ut, men forholdsvis dyrt da 🤔 får begynne å spare.. Dette er mitt siste barn.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ja mistenker det 😬 så kjedelig... Ja operasjon ser jo greit ut, men forholdsvis dyrt da 🤔 får begynne å spare.. Dette er mitt siste barn.

Om de er vonde får du operasjon gjennom det offentlige.

Du bruker vel støttestrømper?

Anonymkode: 81370...b9c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...