AnonymBruker Skrevet 26. april #1 Skrevet 26. april I det siste har vi hatt veldig problemer med soving på dagtid. I barnehagen er det null stress, men hjemme sliter vi. Så nå har hun sovnet i vogna, i halvsittende stilling. Jeg vurderer intenst å la hun sitte sånn. Hun sover maks 1,5 time, men som regel bare 45 min. Forrige gang jeg prøvde å legge hun ned så våknet hun og sov ikke mer resten av dagen Tenker dere det går fint med halvsittende stilling? Anonymkode: 1a9e3...d7e
AnonymBruker Skrevet 26. april #2 Skrevet 26. april Glem det, jeg turte å legge ned vogna Anonymkode: 1a9e3...d7e
AnonymBruker Skrevet 26. april #3 Skrevet 26. april Jeg vet ikke om det er så veldig bra å sove slik, men min eldste sov nesten bare sittende i vogn en periode da han var på vei med å slutte med dagsoving, men fortsatt trengte det litt Våknet hver gang vi la ned vogna, så det måtte nesten bare bli sånn. Turte ikke helt å la han sove slik uten tilsyn, så ble til at jeg ble sittende som sovevakt. Heldigvis var det ikke lange duppene han hadde på den tiden. Anonymkode: 2e95b...1f5
AnonymBruker Skrevet 26. april #4 Skrevet 26. april Hvis barnet går i barnehagen er hun vel over 1 år? Vår sov bedre om vogna var i litt sittende stilling heller enn helt ned så fra hun var over året sov hun nesten alltid sånn. Det var ergonomisk sete eller hva det heter (sånn som rumpa er litt ned i ikke helt flatt) og hadde det på nest nederste stilling. Det er farlig for babyer å sove sittende men ikke for større barn. Anonymkode: e38e1...8d9
AnonymBruker Skrevet 26. april #5 Skrevet 26. april Det er ikke farlig å sove litt sittende, og i hvertfall ikke en gang i blant. Babyen min har tett nese og har sovet sittende store deler av babytida. Null stress. Anonymkode: 784c0...116
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå