AnonymBruker Skrevet i går, 09:13 #1 Del Skrevet i går, 09:13 Jeg jobber idag på legekontor og gjør alle oppgaver som kreves der. Er sikker i min jobb. Jobber ofte alene ved sykdom hos andre ansatte. Jeg vurderer å ta labkurs likevel da det er det eneste jeg mangler for å få full utdannelse. Spørsmålet er hva slags typiske spørsmål/caser får man på en slik eksamen? Har ingen lærebøker og er redd det er spørsmål/caser jeg kanskje ikke tenker over i det daglige som kan gjøre så jeg får stryk på eksamen. Anonymkode: 17514...e06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #2 Del Skrevet 17 timer siden Tar du ikke utdanning som helsesekretær? Eller bare labkurset som privatist? Du må ha noe teori. Anonymkode: b3bed...494 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #3 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Tar du ikke utdanning som helsesekretær? Eller bare labkurset som privatist? Du må ha noe teori. Anonymkode: b3bed...494 Jeg har studert på egenhånd hjemme og tatt alle eksamener unntatt den hvor blant annet labkurs er. Fikk jobb og ble opplært i lab der, teorien mangler jeg. Derfor jeg lurer på hva typisk spørsmål/caser er på en slik eksamen - om noen vet 😊 Anonymkode: 17514...e06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #4 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg jobber idag på legekontor og gjør alle oppgaver som kreves der. Er sikker i min jobb. Jobber ofte alene ved sykdom hos andre ansatte. Jeg vurderer å ta labkurs likevel da det er det eneste jeg mangler for å få full utdannelse. Spørsmålet er hva slags typiske spørsmål/caser får man på en slik eksamen? Har ingen lærebøker og er redd det er spørsmål/caser jeg kanskje ikke tenker over i det daglige som kan gjøre så jeg får stryk på eksamen. Anonymkode: 17514...e06 Du kan ikke bare gå opp som privatist uten noe undervisning. Skal du få autorisasjon så må du kunne vise til at du har undervisning og eksamen fra godkjent kurs/skole el. Og helsesekretær er en beskyttet tittel, man ikke har lov å bruke uten å ha godkjent autorisasjon. Anonymkode: ffb1d...401 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden Får utdelt en case. En pasient som har f.eks diabetes og infeksjon. Så skal du skrive om det i teorien. Videre gjøre prøvene som skal gjøres. Veldig enkelt, du trenger ikke gjøre så mye forberedelser altså 😅 Anonymkode: 4a70c...050 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå