AnonymBruker Skrevet 26. april #1 Skrevet 26. april Koker da bort om natta. Våkner flere ganger av at jeg er klissvåt og føler meg helt seig når jeg står opp. Er dundyner så varme? Anonymkode: cf528...3c8
AnonymBruker Skrevet 26. april #2 Skrevet 26. april Dun er varmere enn fiber 🙂 Anonymkode: 418d4...35f 1
AnonymBruker Skrevet 26. april #3 Skrevet 26. april Du trenger ikke knyte den rundt halsen, men la den ligge litt luftigere oppå kroppen. Anonymkode: 91a11...09e 1
AnonymBruker Skrevet 26. april #4 Skrevet 26. april AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Koker da bort om natta. Våkner flere ganger av at jeg er klissvåt og føler meg helt seig når jeg står opp. Er dundyner så varme? Anonymkode: cf528...3c8 Eh, ja. Bruker selv edderdunsdyne. Det er dundynenes messias. Anonymkode: a8cb1...cfd
AnonymBruker Skrevet 26. april #5 Skrevet 26. april Spørsmålet er hva slags dundyne du har kjøpt, vekt på dun og mengde dun/fjær. Du skal aldri se på "sval" eller "varm", men tyngden og bæreevnen. En dundyne med 550 gram og 70 % dun og 30 % fjær, vil være varmere og puste dårligere enn ei dundyne med 400 gram og 90 % dun og 10 % fjær. Anonymkode: 90b58...fa6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå