Pepita Skrevet 14. mars 2006 #1 Del Skrevet 14. mars 2006 Hei! Har du søkt via samordna opptak og hva har du isåfall søkt på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Daisy_* Skrevet 14. mars 2006 #2 Del Skrevet 14. mars 2006 Ja, jeg har søkt Bibliotek og info.vitenskap ved HiO Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 14. mars 2006 #3 Del Skrevet 14. mars 2006 Ja. Jeg har søkt bioingeniør og radiograf ved HiB, og sammenliknende politikk, politisk økonomi og samfunnsøkonomi ved UiB. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 14. mars 2006 #4 Del Skrevet 14. mars 2006 (endret) *dobbelt* Endret 14. mars 2006 av Saeria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2006 #5 Del Skrevet 14. mars 2006 Jepp, søkt på div realfaglinjer i Trondheim og Bergen. Masterstudie i matematikk som førstevalg - krysser fingre og tær for at jeg kommer inn der (stiger snittkarakteren i forhold til i fjor så går det ikke..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -eline- Skrevet 14. mars 2006 #6 Del Skrevet 14. mars 2006 Har ikke søkt via Samordna Opptak, men har søkt opptak til 4. året med Landskapsarkitektur på UMB (Ås), og holder på med søknader til Master i Design ved Kunsthøgskolen i Oslo og Bergen. I tillegg så skal jeg søke på master på noen universiteter her i UK. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hecuba Skrevet 14. mars 2006 #7 Del Skrevet 14. mars 2006 Kan man søke alt? *forvirret* Har fått beskjed at fristen er 15. april. Har ikke fått noen søkerinformasjon heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2006 #8 Del Skrevet 14. mars 2006 Kan man søke alt? *forvirret* Har fått beskjed at fristen er 15. april. Har ikke fått noen søkerinformasjon heller. ← Du får vel ikke søkerinformasjon hvis ikke du leter etter det selv. Samordna opptak gir ut Søkerhåndboka ( i bladformat) hvert år, dette finner du på biblioteker, skoler, høyskoler og sikkert en del offentlige kontor. Der står det hvilken kompetanse en må ha for å søke. For master er opptaksfristen ofte tidligere (noen ganger seinere) enn for grunnutdanning. men de som søker på master har jo grunnutdanninga fra før:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2006 #9 Del Skrevet 14. mars 2006 (tror forresten søkerhåndboka ligger ute på nettet også) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2006 #10 Del Skrevet 14. mars 2006 (tror forresten søkerhåndboka ligger ute på nettet også) ← nikker. Det gjør den. har skaffet meg all informasjon derfra. PÅ nettsidene til alle høyskoler kan du bestille katalog over studietilbud til hver enkelt skole. Samt søkerhåndboka. Fristen for ordinært opptak er 15.april ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2006 #11 Del Skrevet 14. mars 2006 Jeg har søkt på medisin og på juss ved alle universitetene. Håper på å komme inn på en av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hecuba Skrevet 14. mars 2006 #12 Del Skrevet 14. mars 2006 Jeg har søkt på medisin og på juss ved alle universitetene. Håper på å komme inn på en av dem. ← Er min plan også. Søker nok Oslo og Bergen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest joje Skrevet 14. mars 2006 #13 Del Skrevet 14. mars 2006 Jeg har søkt siviløkonom ved Handelshøgskolen i Bodø. Krysser fingrene for at jeg kommer inn. ;D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2006 #14 Del Skrevet 14. mars 2006 Er min plan også. Søker nok Oslo og Bergen. ← Søkte Trondhjem og Tromsø også jeg da... Om jeg må begynne på juss i Tromsø er det fint. De tilbyr jo ikek juss i Trondhjem..Medisin har de ved alle universitetene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nallemaja Skrevet 14. mars 2006 #15 Del Skrevet 14. mars 2006 Har søkt på allmennlærerutdanning i Grimstad. Fikk beskjed om at det muligens var for lite søkere der i år, så dere som kunne tenke dere å gå der må bare søke!!! Der har de en studiemodell som innebærer at du kun skal fokusere på to fag pr. semester, slik at det blir lettere å fordype seg og konsenterer seg om det man holder på med. Høres perfekt ut for meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 16. mars 2006 #16 Del Skrevet 16. mars 2006 Har ikke søkt enda, men skal snart søke meg til 3.året på høgskolen jeg går på. Må vel ta ferdig denna bachelor-graden da.. *sukk* Studerer økonomi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 16. mars 2006 #17 Del Skrevet 16. mars 2006 Har søkt lektor og adjunktutdanningen ved UiO på førstevalget, håper jeg kommer inn. Søkte på særskilt grunnlag, så søkte i februar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå