AnonymBruker Skrevet 26. april #21 Skrevet 26. april Brede pensko er nesten håpløst å finne om man har brede føtter 🙄 Jeg har gitt opp... Anonymkode: 07700...b83 4
AnonymBruker Skrevet 26. april #23 Skrevet 26. april Det finnes noen fra Klaveness som har god bredde. Norske sko for norske føtter. Anonymkode: 0a04a...8eb
AnonymBruker Skrevet 26. april #24 Skrevet 26. april Mine føtter er brede foran og smale bak, ala Donald Duck. Synes vans-sko passer dem best. Mange Adidas-sko i skinn er vide på feil plasser og stramme på feil plasser. Anonymkode: 33dca...dde 2
AnonymBruker Skrevet 26. april #25 Skrevet 26. april AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Det finnes noen fra Klaveness som har god bredde. Norske sko for norske føtter. Anonymkode: 0a04a...8eb Klaveness er nesten definisjonen av sko for medisinske tilstander som jeg nevnte i forrige innlegg, med unntak av bunadsskoene/støvlene de har. De fyller absolutt en funksjon hvis man har ortopediske eller medisinske behov men det er langt fra noe man ønsker å ta på seg hvis man trenger pensko til f.ex bryllup eller andre tilstelninger. Anonymkode: 30022...b45 3
AnonymBruker Skrevet 27. april #26 Skrevet 27. april Bruker Hoka wide. (De har ekstra wide og.) Anonymkode: a1a4c...ee3
AnonymBruker Skrevet 27. april #27 Skrevet 27. april Styr i hvert fall unna Stockholm designgroup (Eurosko). Maken til smale sko skal man lete lenge etter. Anonymkode: 1bde0...c76 3
AnonymBruker Skrevet 28. april #28 Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (På 27.4.2025 den 0.18): Klaveness er nesten definisjonen av sko for medisinske tilstander som jeg nevnte i forrige innlegg, med unntak av bunadsskoene/støvlene de har. De fyller absolutt en funksjon hvis man har ortopediske eller medisinske behov men det er langt fra noe man ønsker å ta på seg hvis man trenger pensko til f.ex bryllup eller andre tilstelninger. Anonymkode: 30022...b45 Det varierer litt fra år til år synes jeg. Enkle svarte pumps er fx ikke medisinsk i min bok. Anonymkode: 0a04a...8eb
AnonymBruker Skrevet 28. april #29 Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (På 26.4.2025 den 10.39): Hvor brede føtter har folk, finner ikke vanlige sko? Det er grei variasjon ang dette på markedet allerede. Anonymkode: f229e...30a Jeg sliter med å finne brede nok sko, og nå har jeg fått kronisk vondt i festet til ene lilletåa så nå gjør selv Sketchers-skoene vondt å gå i... Eneste skoene jeg har som er så brede at de ikke gjør vondt, er "utetøflene" fra Sorel som jeg har i en større størrelse enn vanlig. Som dame med 41/42 i sko og bred fot er det mange pene sko jeg må se langt etter. Jeg har til og med prøvd meg gjennom utallige Alfa-sko men har bare funnet ett par i kvinnesortimentet som var brede nok, og de så helt grusomme ut på. Jeg føler at problemet har blitt verre med alderen, så kanskje jeg har fått større føtter? 😬 Anonymkode: 43085...664
AnonymBruker Skrevet 29. april #30 Skrevet 29. april LillianB skrev (På 26.4.2025 den 10.09): Hei! Hvordan opplever dere å finne brede nok sko for kvinner (og menn) i Norge? Må dere ofte handle på nett eller utlandet? Hvilke type sko er problematisk å finne? Til hvilke type bruk? Jeg har funnet wide Fit sko på nettbutikken zizzi, men mulig andre butikke også har det. Søk på wide Fit 🙂 Har brede føtter selv og str 42 dame og har nettopp kjøpt joggesko wide fit hos zizzi. Er også på jakt etter noen pensko etterhvert 🙂 Anonymkode: 25b1e...a83
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå