AnonymBruker Skrevet 26. april #1 Skrevet 26. april Hei, er det noen som vet om joggesko som ikke er så smale forran? Jeg har er veldig aktivt barn som hoper og spretter mye, så er i behov av god demping, men alle joggesko vi har klart å finne klemmer tærne litt sammen. Det er absolutt ikke bra for føtter i vekst, og jeg lurer på om noen vet om jogges sko som er litt bredere enn andre som vi kan prøve? Anonymkode: ea66a...958
Soft mann Skrevet 26. april #2 Skrevet 26. april Viking er ganske brede. Altra hvis dei har barnesko. geox har breie. smart at du velger brei barnesko. Alle burde hatt breie skor slik at en ikke ødelegger fotene
AnonymBruker Skrevet 26. april #3 Skrevet 26. april er det noe galt med rygg, hofter eller knør siden ungen trenger demping? Anonymkode: cceb5...c31
AnonymBruker Skrevet 26. april #4 Skrevet 26. april Froddo barefoot har gode sko med bred forfot og litt tykkere såle enn andre barfotmerker. Du får kjøpt de på zalando. Små barn trenger ikke så mye demping. Tynne, fleksible såler vil trene fotmusklaturen. Noe man ikke gjør ved mye demping. Anonymkode: 45b87...59a
AnonymBruker Skrevet 26. april #5 Skrevet 26. april Soft mann skrev (1 time siden): Viking er ganske brede. Altra hvis dei har barnesko. geox har breie. smart at du velger brei barnesko. Alle burde hatt breie skor slik at en ikke ødelegger fotene Nå er det jo noen som har veldig smale føtter, da er det ubehagelig å gå i brede sko. Både jeg og sønnen min har veldig smale føtter, så vi må jo finne sko som passer smale føtter, ellers sklir foten vår bare rundt i skoen. Anonymkode: dd606...e28
AnonymBruker Skrevet 26. april #6 Skrevet 26. april AnonymBruker skrev (1 time siden): er det noe galt med rygg, hofter eller knør siden ungen trenger demping? Anonymkode: cceb5...c31 Forebygging er aldri feil. De fleste hopper og spretter alt for mye på asfalt. Anonymkode: 423c7...5b0
Soft mann Skrevet 26. april #7 Skrevet 26. april (endret) AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Nå er det jo noen som har veldig smale føtter, da er det ubehagelig å gå i brede sko. Både jeg og sønnen min har veldig smale føtter, så vi må jo finne sko som passer smale føtter, ellers sklir foten vår bare rundt i skoen. Anonymkode: dd606...e28 Eg har selv smal fot. Men bruker altra sko. Når eg skal ha vanlige sko foten skal være breiest fremme på tærne. Barn har en perfekt fot, den er og sjør. Min fot er dessverre blitt noe ødelagt av feil valg. nå bruker eg barfotsko eller altra Endret 26. april av Soft mann
AnonymBruker Skrevet 26. april #8 Skrevet 26. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): er det noe galt med rygg, hofter eller knør siden ungen trenger demping? Anonymkode: cceb5...c31 Barnet er akkurat 3 år og hopper ned fra høyder som er veldig høyt, det blir stor belastning på knær, hofter og rygg for en som er så liten og ikke ferdig utviklet. Anonymkode: ea66a...958
Soft mann Skrevet 26. april #9 Skrevet 26. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Barnet er akkurat 3 år og hopper ned fra høyder som er veldig høyt, det blir stor belastning på knær, hofter og rygg for en som er så liten og ikke ferdig utviklet. Anonymkode: ea66a...958 Når eg var liten var det ingen demping i sko. Vi hadde aldri problemer med det. Vi var og en del mer aktive en flesteparten av ungene er i dag. Etter sko med med demping og oppbygning kom har man fått mye mer problemer med fotene.
AnonymBruker Skrevet 26. april #10 Skrevet 26. april Soft mann skrev (1 time siden): Når eg var liten var det ingen demping i sko. Vi hadde aldri problemer med det. Vi var og en del mer aktive en flesteparten av ungene er i dag. Etter sko med med demping og oppbygning kom har man fått mye mer problemer med fotene. Vel, jeg kan alt for lite om dette til å vite om joggesko er bra for barn, bare vet at de må være brede nok for tærne og ha myk såle med god kontakt med underlaget. Men så sier barnet at det får vondt i knærne når det hopper, så tenkte på joggesko med god demping. Anonymkode: ea66a...958
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå