Gjest King James Skrevet 14. mars 2006 #1 Del Skrevet 14. mars 2006 Tror dere verden ville vert et bedre sted om dere ikke hadde blitt født. Eller et vere sted. Eller hadde det ikke vert noen forskjell Personlig tror jeg ikke det hadde vert noen forskjell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 2324 Skrevet 14. mars 2006 #2 Del Skrevet 14. mars 2006 Selvfølgelig hadde ikke verden sett anderledes ut om jeg ikke ble født. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punktom Skrevet 14. mars 2006 #3 Del Skrevet 14. mars 2006 No snowflake in an avalanche ever feels responsible. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2006 #4 Del Skrevet 14. mars 2006 Men King James da! Selvfølgelig er verden et bedre sted på grunn av meg! Verden som helthet? Nei selvfølgelig ikke. I allefall ikke noe jeg kan se rekkevidden av foreløpig. Men vi kan gjøre vårt i det små ved å være tilstede for de menneskene vi har rundt oss. Og hvem vet vel hvilke konsekvenser det kan få? Tankespinn - Kanskje den venninnen du støttet (som vurderte selvmord) gifter seg og føder et geni som finner opp en kur mot aids. Selv pyramidene ble bygget en sten av gangen. Og poenget er: vi kan alle gi vårt lille bidrag for å få en bedre verden (alle etter evne). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 14. mars 2006 #5 Del Skrevet 14. mars 2006 Du spør om mye rart, Kong James Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2006 #6 Del Skrevet 14. mars 2006 No snowflake in an avalanche ever feels responsible. ← Fantastisk god! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2006 #7 Del Skrevet 14. mars 2006 Det hadde nok vært bedre om jeg ikke bar født i det hele tatt. Har bare opplevd problemer hele livet, og alltid vært en belastning for omgivelsene. Så verden hadde nok vært et bedre sted hvis jeg ikke hadde blitt født Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LoisLane Skrevet 14. mars 2006 #8 Del Skrevet 14. mars 2006 Det hadde nok vært bedre om jeg ikke bar født i det hele tatt. Har bare opplevd problemer hele livet, og alltid vært en belastning for omgivelsene. Så verden hadde nok vært et bedre sted hvis jeg ikke hadde blitt født ← Jeg er evig optimist, og tror at verden er blitt et bedre sted fordi jeg fører mine gener videre til flotte mennesker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skauta Skrevet 14. mars 2006 #9 Del Skrevet 14. mars 2006 Færre kvinner hadde blitt tilfredstilt, så jeg tror ikke verden ville vært så solskinnsrik og vakker, hadde ikke jeg vært her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LoisLane Skrevet 14. mars 2006 #10 Del Skrevet 14. mars 2006 Færre kvinner hadde blitt tilfredstilt, så jeg tror ikke verden ville vært så solskinnsrik og vakker, hadde ikke jeg vært her. ← Det kan jeg bare skrive under på. Takk for i natt, Skauta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skauta Skrevet 14. mars 2006 #11 Del Skrevet 14. mars 2006 Det kan jeg bare skrive under på. Takk for i natt, Skauta. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 14. mars 2006 #12 Del Skrevet 14. mars 2006 Men King James da! Selvfølgelig er verden et bedre sted på grunn av meg! Verden som helthet? Nei selvfølgelig ikke. I allefall ikke noe jeg kan se rekkevidden av foreløpig. Men vi kan gjøre vårt i det små ved å være tilstede for de menneskene vi har rundt oss. Og hvem vet vel hvilke konsekvenser det kan få? Tankespinn - Kanskje den venninnen du støttet (som vurderte selvmord) gifter seg og føder et geni som finner opp en kur mot aids. Selv pyramidene ble bygget en sten av gangen. Og poenget er: vi kan alle gi vårt lille bidrag for å få en bedre verden (alle etter evne). ← Enig. Alle kan bidra med noe positivt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 14. mars 2006 #13 Del Skrevet 14. mars 2006 verden vil sett litt ann3erledes ut for de menneskene jeg har et nært forhold til, men i det store og hele ville det ikke hatt noe å si Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 14. mars 2006 #14 Del Skrevet 14. mars 2006 Nei tvert i mot, verden ville vært verre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jalileh Skrevet 14. mars 2006 #15 Del Skrevet 14. mars 2006 Valgte det samme som deg King James. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. mars 2006 #16 Del Skrevet 19. mars 2006 Hadde ikke jeg vært født, så hadde ikke ungene mine vært født heller.. men om verden hadde merket noen forskjell? Foreldrene mine hadde kanskje hatt noen bekymringer mindre.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius Skrevet 19. mars 2006 #17 Del Skrevet 19. mars 2006 Du er ikke tilfeldig. Livet behøver deg. Uten deg ville det mangle noe i skapelsen som intet annet kan erstatte. Det er det som gir deg verdighet, at hele skapelsen ville savnet deg. Stjernene, solen og månen, trærne og fuglene og jorden -alt i universet ville merke at en liten plass var ledig som kun kan fylles av deg. Jeg har ikke satt så store spor i verden så langt (men bare vent!), så tror ikke verden ville verdt særlig annerledes uten meg. Men jeg har jo satt spor i livene til dem rundt meg, så for deres del ville nok verden vært annerledes uten meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. mars 2006 #18 Del Skrevet 19. mars 2006 Du er ikke tilfeldig. Livet behøver deg. Uten deg ville det mangle noe i skapelsen som intet annet kan erstatte. Det er det som gir deg verdighet, at hele skapelsen ville savnet deg. Stjernene, solen og månen, trærne og fuglene og jorden -alt i universet ville merke at en liten plass var ledig som kun kan fylles av deg. Jeg har ikke satt så store spor i verden så langt (men bare vent!), så tror ikke verden ville verdt særlig annerledes uten meg. Men jeg har jo satt spor i livene til dem rundt meg, så for deres del ville nok verden vært annerledes uten meg. ← Akkurat nå har du gjort en forskjell i mitt liv også, fordi du har gitt meg noen positive tanker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius Skrevet 19. mars 2006 #19 Del Skrevet 19. mars 2006 Akkurat nå har du gjort en forskjell i mitt liv også, fordi du har gitt meg noen positive tanker. ← Det ble jeg glad for å høre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floja Felíz Skrevet 22. mars 2006 #20 Del Skrevet 22. mars 2006 Hva er egentlig forskjell på "verden ville ikke vært bedre" og "det ville ikke vært noen forskjell"? Litt Tabloid-poll over denne her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå