Tutti123 Skrevet lørdag kl 05:53 #1 Del Skrevet lørdag kl 05:53 (endret) Jeg er blitt forelsket i en mann med 2 barn, en ganske liten også. Han har ikke noe bra relation , så jeg vet ikke hvorfor nr 2 kom sånn egentlig. Uansett, føler jeg meg blandet i situasjonen. Ett ønske om å være med denne mannen , jeg lenge har sett og likt. Som tydeligvis har vært gjensidig. Grensen er satt, han må ut av relationen, før noen ting mer enn snakk skjer. men jeg synes det er vanskelig, vondt … Jeg ønsker ikke egne barn, men tror att å dele liv med noen som har det går fint. Hvor mye ansvar får man som dama til noen m barn? Jeg er også redd for att om feks han velger å gå ut av relationen, og att vi blir bedre kjent så plutselig så funker det ikke med oss heller att jeg har ødelagt livet hans. Selv om han tydeligvis ikke har det noe greit nå uansett…. tips og råd? Endret lørdag kl 05:58 av Tutti123 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 06:03 #2 Del Skrevet lørdag kl 06:03 Tutti123 skrev (8 minutter siden): Jeg er blitt forelsket i en mann med 2 barn, en ganske liten også. Han har ikke noe bra relation , så jeg vet ikke hvorfor nr 2 kom sånn egentlig. Uansett, føler jeg meg blandet i situasjonen. Ett ønske om å være med denne mannen , jeg lenge har sett og likt. Som tydeligvis har vært gjensidig. Grensen er satt, han må ut av relationen, før noen ting mer enn snakk skjer. men jeg synes det er vanskelig, vondt … Jeg ønsker ikke egne barn, men tror att å dele liv med noen som har det går fint. Hvor mye ansvar får man som dama til noen m barn? Jeg er også redd for att om feks han velger å gå ut av relationen, og att vi blir bedre kjent så plutselig så funker det ikke med oss heller att jeg har ødelagt livet hans. Selv om han tydeligvis ikke har det noe greit nå uansett…. tips og råd? Ikke ødelegg en familie med små barn, du VET ikke om det han sier er sant, at forholdet hans er dårlig, dere skal starte et forhold med utroskap, dårlige utsikter, vil jeg si. Anonymkode: 159eb...ab8 10 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 06:04 #3 Del Skrevet lørdag kl 06:04 Du skal selvfølgelig tenke at du ikke skal være sammen med noen som er i et forhold (og særlig ikke med små barn involvert!), og om forholdet er bra eller dårlig kan du ikke vite. Hva han sier og hva som er virkeligheten kan fort være to helt ulike ting. Mannen er opptatt, hands of. Du vil ikke bli sammen med en småbarnsfar og ødelegge hans forhold til både ekskona og barna. Ikke være dén bitchen, de kommer aldri til å like deg om du stjeler ham fra dem. Vent til skilsmissen er over, og de har flyttet fra hverandre og bodd der en stund. Og hvertfall ikke møt barna før ting har roet seg mellom dem og det har gått minst et år. Du høres ut som en 17-årig umoden jente som vil ha alt hun ikke kan få. Kanskje vente med forhold til du har blitt litt mer moden og du har respekt for andre mennesker? Anonymkode: e6ed7...3b6 12 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 06:05 #4 Del Skrevet lørdag kl 06:05 Historien gjentar seg, den stakkars utroe mannen har et skikkelig dårlig ekteskap. Hørt den før? I tillegg overrasket over at barn nr 2 blir til? Uavhengig av det - hans fokus blir på barna i mange år fremover og du vil komme i andre rekke. Inntil videre antakelig også bak kona hans. ddt er ekstremt krevende i perioder å leve med barn som ikke er egne, og i alle fall om du ikke ønsker et liv med barn. Anonymkode: 23029...80d 7 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 06:06 #5 Del Skrevet lørdag kl 06:06 Tutti123 skrev (11 minutter siden): liten også. Han har ikke noe bra relation , så jeg vet ikke hvorfor nr 2 kom sånn egentlig. Det skal jeg si deg. Nr 2 kom fordi det egentlig ikke er så dårlig forhold som denne sutrebabyen skal ha det til. Du har blitt servert og manipulert med elskerinnetalen, men du har uhyre flaks, nå kom barn nr 2 FØR du hadde blitt med på å være elskerinne for å trøste denne mannen som har så fæl partner. Vanligvis kommer det neste barnet etter at elskerinnen har fått lovet både skilsmisse og evig troskap, men men. Se deg selv som heldig, LØP. Anonymkode: 94af3...c1c 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 06:08 #6 Del Skrevet lørdag kl 06:08 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Historien gjentar seg, den stakkars utroe mannen har et skikkelig dårlig ekteskap. Hørt den før? I tillegg overrasket over at barn nr 2 blir til? Uavhengig av det - hans fokus blir på barna i mange år fremover og du vil komme i andre rekke. Inntil videre antakelig også bak kona hans. ddt er ekstremt krevende i perioder å leve med barn som ikke er egne, og i alle fall om du ikke ønsker et liv med barn. Anonymkode: 23029...80d Det er jo ikke sikkert han prioriterer barna, men vil man bli sammen med en som ikke gjør det? Da avventer man til kona har blitt såpass lei at hun kaster ut mannen. Og ja, han lyver garantert. Det er nok hektisk hjemme med lite søvn og overskudd hos kona som må være oppe på natta og ikke får sove. Lite overskudd til sex. Han trenger et hull å tømme seg i, men du blir ikke noe mer enn det, TS. Anonymkode: e6ed7...3b6 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 06:44 #7 Del Skrevet lørdag kl 06:44 Ta det minste barnet som bevis på at han fremstiller ekteskapet som mye verre enn det er. Og vil du egentlig ha en mann som snakker slik til andre kvinner mens den kona er investert med han og små barn? Kan like godt skje deg senere at han møter andre bak din rygg. Så hold deg unna og finn deg heller en som respekterer kvinner. Anonymkode: d50e7...b84 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 06:56 #8 Del Skrevet lørdag kl 06:56 Æsj, hvordan er det folk klarer å tenne på uærlige, sleipe, manipulerende, slimete menn som går bak ryggen på de som skal være de næreste og kjæreste de har? Tror du at du er spesiell og at han kommer til å være annerledes med deg? Ha! Det hadde nesten vært morsomt om det ikke var så jævlig trist. Finn deg et speil, og ta deg en lang, hard titt. Er det denne personen du ønsker å være? Du skulle vært over dal og bekk for lengst ts, LØP. Anonymkode: 7a6f8...83a 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 07:07 #9 Del Skrevet lørdag kl 07:07 Så du har gått på det eldste trikset i boka? Finn deg en mann som ikke er i noe forhold. Anonymkode: 8f3aa...0d8 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 07:16 #10 Del Skrevet lørdag kl 07:16 Slutter meg til de andre som har svart og vil legge til - jo, du blir heftig involvert med så små barn. Egentlig med barn i alle aldre. Et hushold med barn i er helt annerledes enn uten barn. Må må involveres, lik det eller ei. Anonymkode: 6bb1e...8bd 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tutti123 Skrevet lørdag kl 07:22 Forfatter #11 Del Skrevet lørdag kl 07:22 Tusen takk alle sammen! Da trekker jeg meg ut ! 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 07:24 #12 Del Skrevet lørdag kl 07:24 Dersom han virkelig vil ut av forholdet, så må det være fordi han virkelig vil ut av forholdet - uavhengig av deg, eller om dere kommer til å fungere. Du skal ikke dra han ut av familielivet, men trekke deg tilbake. Og er du sikker på du i det hele tatt klarer å dra han ut av det? Her på KG har folk funnet på et bullshit begrep som kun eksisterer på dette forumet: "elskerinnetalen". De mener alle menn som sier de er i et dårlig forhold, lyver sånn at de får seg en elskerinne. Det er selvsagt ikke sant. Det finnes mange som er i dårlige forhold, som forelsker seg i andre, som vil ut. Når det er sagt så er det langt fra sikkert at alle som vil faktisk klarer det, til syvende og sist. Det er mye som står på spill her, spesielt angående barn. Man kan drømme seg bort i at man skal starte et nytt kapittel, men så føles det bare helt umulig. Det er nok også et skikkelig herk å være stemor, og du får med eksen på kjøpet. En eks som nok er passe forbanna om han forlater henne for deg. Det er en helt jævlig måte å starte et forhold på, det blir ikke romantiske hvetebrødsdager, det blir å gå gjennom ild og vann og være helt ute av det lenge. Ei venninne av meg sto i noe sånt, hun møtte veggen og ble sykemeldt og gikk på antidepressiva. Men du virker som du tar litt lett på det å tre inn i den rollen... du vil ikke ha barn selv, men du vil noe enda verre, bli stemor? Egne barn elsker du i all fall over alt på jord, og du kan bestemme over dem og hvordan de skal oppdras. Andres barn har du ikke en dritt med, og du kommer alltid nederst på rangstigen. Barna kommer før deg, og i forlengelse av det så føles det ofte som eksen også gjør det, det eksen bestemmer må dere gjøre. Nei, mitt tips er å trekke deg tilbake. Så får han gå om han nå vil gå, og så må du gi han god tid på å være singel litt, stable seg på beina, få barna godt gjennom skilsmissen og fokusere HUNDRE prosent på dem. Så kan du kanskje tre inn etter et år eller to. Anonymkode: d6c4b...488 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet lørdag kl 07:33 #13 Del Skrevet lørdag kl 07:33 Ja, du avslutter kontakten med han med beskjed om at han kan ta kontakt igjen i det tilfellet at han er blitt skilt og singel. En sjelden gang vil det lede fram til et forhold mellom mannen som gikk og dama han møtte før han ble ledig. Stort sett blir småbarnsfedre værende med mor til barna. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 07:44 #14 Del Skrevet lørdag kl 07:44 Tutti123 skrev (19 minutter siden): Tusen takk alle sammen! Da trekker jeg meg ut ! Klok beslutning. Nå sparte du deg selv for mange problemer, mye frustrasjon og andres fordømming. Anonymkode: 0054a...af6 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 07:45 #15 Del Skrevet lørdag kl 07:45 Han sier han er i et dårlig forhold…., men de har jo tydeligvis sex da Å si noe slikt, er det mest eldgamle trikset en bruker for å prøve å få en annen på kroken for å få seg noe. Nå har han et lite barn, og får sikkert ikke så mye sex hjemme…. Dette betyr ikke at han kommer til å forlate eksen for deg! I tillegg har han veldig små barn, så hvis dere blir sammen og flytter sammen, så blir disse en stoooor del av din hverdag i mange år, hvor far skal samarbeide med eksen - som kanskje er bitter på både deg og ham - om hverdagslige ting, oppdragelse, penger/bidrag, ferieplanlegging, ja for han skal i utgangspunktet ha barna i halve ferier og det er ikke sikkert det passer inn med dine ferieønsker, skolearrangement, boplass, bursdagsfeiringer +++ Utenom dette, så ligger det moralske i å være drittsekker. Han ved å være utro, og du ved å være med på å ødelegge en familie! Hadde aldri turt å vist meg verken for kun egen familie eller hans, ei heller venner, hvis jeg fikk en ny kjæreste på denne måten! Hadde skammet meg sidelengs som kvinne! Finn deg en mann som ikke har partner! Jeg dømmer slike kvinner som deg! Anonymkode: 9dc7a...9a9 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 07:48 #16 Del Skrevet lørdag kl 07:48 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han sier han er i et dårlig forhold…., men de har jo tydeligvis sex da Å si noe slikt, er det mest eldgamle trikset en bruker for å prøve å få en annen på kroken for å få seg noe. Nå har han et lite barn, og får sikkert ikke så mye sex hjemme…. Dette betyr ikke at han kommer til å forlate eksen for deg! I tillegg har han veldig små barn, så hvis dere blir sammen og flytter sammen, så blir disse en stoooor del av din hverdag i mange år, hvor far skal samarbeide med eksen - som kanskje er bitter på både deg og ham - om hverdagslige ting, oppdragelse, penger/bidrag, ferieplanlegging, ja for han skal i utgangspunktet ha barna i halve ferier og det er ikke sikkert det passer inn med dine ferieønsker, skolearrangement, boplass, bursdagsfeiringer +++ Utenom dette, så ligger det moralske i å være drittsekker. Han ved å være utro, og du ved å være med på å ødelegge en familie! Hadde aldri turt å vist meg verken for kun egen familie eller hans, ei heller venner, hvis jeg fikk en ny kjæreste på denne måten! Hadde skammet meg sidelengs som kvinne! Finn deg en mann som ikke har partner! Jeg dømmer slike kvinner som deg! Anonymkode: 9dc7a...9a9 Altså jeg mener ikke at han ikke er drittsekk, for det er han jo, men som kvinne selv, hadde jeg aldri klart å leve med meg selv i en slik situasjon. Anonymkode: 9dc7a...9a9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet lørdag kl 07:51 #17 Del Skrevet lørdag kl 07:51 Tutti123 skrev (1 time siden): Hvor mye ansvar får man som dama til noen m barn? Jeg er også redd for att om feks han velger å gå ut av relationen, og att vi blir bedre kjent så plutselig så funker det ikke med oss heller att jeg har ødelagt livet hans. Selv om han tydeligvis ikke har det noe greit nå uansett…. Hans beslutning er hams ansvar. Du må la ham ta beslutningen selv, og ta ansvaret for den selv. Han er et voksent menneske og kan gjøre alle vurderinger selv. Alt snakket om homewreckers som ødelegger familier er så fullt av misledende piss. Det er de som er i forholdet som sammen har ansvaret for forholdet. Først når man erkjenner dette kan man skape robuste forhold. Du har ikke ansvar for denne mannens forhold, TS, men du bør vise en viss varsomhet med tanke på rolle. Nå har du jo satt opp en grense, og det tror jeg er bra. Lykke til uansett utfall. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 07:52 #18 Del Skrevet lørdag kl 07:52 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Han sier han er i et dårlig forhold…., men de har jo tydeligvis sex da Ser dette går litt igjen her og TS lurer på hvordan barn nummer to kom... folk har da sex i dårlige forhold og. Jeg har alltid hatt sex helt til slutten, selv når det er jeg som har gjort det slutt og det har vært over for meg en stund. Skjønner at ikke alle har sex når forholdet er dårlig. Men motsatt så er det jo en merkelig logikk at liksom siden noen har sex så er forholdet deres automatisk bra. Det er ikke sant. Anonymkode: d6c4b...488 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tutti123 Skrevet lørdag kl 08:08 Forfatter #19 Del Skrevet lørdag kl 08:08 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Dersom han virkelig vil ut av forholdet, så må det være fordi han virkelig vil ut av forholdet - uavhengig av deg, eller om dere kommer til å fungere. Du skal ikke dra han ut av familielivet, men trekke deg tilbake. Og er du sikker på du i det hele tatt klarer å dra han ut av det? Her på KG har folk funnet på et bullshit begrep som kun eksisterer på dette forumet: "elskerinnetalen". De mener alle menn som sier de er i et dårlig forhold, lyver sånn at de får seg en elskerinne. Det er selvsagt ikke sant. Det finnes mange som er i dårlige forhold, som forelsker seg i andre, som vil ut. Når det er sagt så er det langt fra sikkert at alle som vil faktisk klarer det, til syvende og sist. Det er mye som står på spill her, spesielt angående barn. Man kan drømme seg bort i at man skal starte et nytt kapittel, men så føles det bare helt umulig. Det er nok også et skikkelig herk å være stemor, og du får med eksen på kjøpet. En eks som nok er passe forbanna om han forlater henne for deg. Det er en helt jævlig måte å starte et forhold på, det blir ikke romantiske hvetebrødsdager, det blir å gå gjennom ild og vann og være helt ute av det lenge. Ei venninne av meg sto i noe sånt, hun møtte veggen og ble sykemeldt og gikk på antidepressiva. Men du virker som du tar litt lett på det å tre inn i den rollen... du vil ikke ha barn selv, men du vil noe enda verre, bli stemor? Egne barn elsker du i all fall over alt på jord, og du kan bestemme over dem og hvordan de skal oppdras. Andres barn har du ikke en dritt med, og du kommer alltid nederst på rangstigen. Barna kommer før deg, og i forlengelse av det så føles det ofte som eksen også gjør det, det eksen bestemmer må dere gjøre. Nei, mitt tips er å trekke deg tilbake. Så får han gå om han nå vil gå, og så må du gi han god tid på å være singel litt, stable seg på beina, få barna godt gjennom skilsmissen og fokusere HUNDRE prosent på dem. Så kan du kanskje tre inn etter et år eller to. Anonymkode: d6c4b...488 Dette var klokt og så sant! Jeg tror på att ting ikke er ok. Men som du sier: de må være opP til han. Takk!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tutti123 Skrevet lørdag kl 08:09 Forfatter #20 Del Skrevet lørdag kl 08:09 Snok1 skrev (17 minutter siden): Hans beslutning er hams ansvar. Du må la ham ta beslutningen selv, og ta ansvaret for den selv. Han er et voksent menneske og kan gjøre alle vurderinger selv. Alt snakket om homewreckers som ødelegger familier er så fullt av misledende piss. Det er de som er i forholdet som sammen har ansvaret for forholdet. Først når man erkjenner dette kan man skape robuste forhold. Du har ikke ansvar for denne mannens forhold, TS, men du bør vise en viss varsomhet med tanke på rolle. Nå har du jo satt opp en grense, og det tror jeg er bra. Lykke til uansett utfall. Takk for mer hyggelig svar. Ingen tendens eller ønske om utrohet fra begge sider. Det er snakket om og ikke aktuelt. Jeg trekker meg tilbake så får han finne ut 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå