mannor Skrevet 28. april #361 Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dere illiberale vil tvinge de liberale til lydighet? Absurd. Anonymkode: 5b16b...4df Du kaller det å forby Pride-flagging for liberalt?
AnonymBruker Skrevet 28. april #362 Skrevet 28. april mannor skrev (26 minutter siden): Hva slags sammenligning er dette? Pride handler om at alle mennesker er like mye verdt. Høyreekstreme ideologier setter enkelte grupper foran andre, og har av den grunn selvsagt ingen plass i samfunnet. Pride handler vel også om at vi skal forkaste biologiens syn på kjønn, at radikale feminister som gjerne vil gå på do uten å se peniser skal ekskluderes og litt annen småsnask? Kort og godt finnes det undertrykkende mennesker til høyre og til venstre. Jeg pleier å tenke at det er oss liberale mot de illiberale. Anonymkode: 5b16b...4df 3 1
AnonymBruker Skrevet 28. april #363 Skrevet 28. april mannor skrev (1 minutt siden): Du kaller det å forby Pride-flagging for liberalt? Å unngå å tvinge kontroversielle ideologier ned i munnen på skoleelever som er lovpålagt å møte på skolen er liberalt ja. Ta det fra en som ble tvunget til å folde hender og be fader vår i barneskolen. Anonymkode: 5b16b...4df 1
Bombasi Skrevet 28. april #364 Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (På 26.4.2025 den 7.30): Hvis Norske skoler flagget 1 mnd for å promotere hvor stolte vi er over Norske menn, ville det være ok? Eller er det utenfor det vi tenker på som deres oppgave, eller ekskluderende? Anonymkode: 5b16b...4df Jeg vet ikke med deg, men jeg ville følt det var helt spinnvillt pinlig å se et flagg som promoterer menn og maskulinitet på norske flaggstenger. Tror ikke jeg ville vist meg ute den måneden. Eller ellers i året for den saks skyld.
AnonymBruker Skrevet 28. april #365 Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Pride handler vel også om at vi skal forkaste biologiens syn på kjønn, at radikale feminister som gjerne vil gå på do uten å se peniser skal ekskluderes og litt annen småsnask? Kort og godt finnes det undertrykkende mennesker til høyre og til venstre. Jeg pleier å tenke at det er oss liberale mot de illiberale. Anonymkode: 5b16b...4df Dette er HELT feil. Pride handler utelukkende om at alle skal ha rett til å elske den de vil, uansett hvilket kjønn det er. Anonymkode: f93a0...274 1
mannor Skrevet 28. april #366 Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Å unngå å tvinge kontroversielle ideologier ned i munnen på skoleelever som er lovpålagt å møte på skolen er liberalt ja. Ta det fra en som ble tvunget til å folde hender og be fader vår i barneskolen. Anonymkode: 5b16b...4df Ja, det er fryktelig kontroversielt å mene at alle er like mye verdt uansett legning. Og nei, ikke kom drassende med kulturkrig-argumenter. 1
mannor Skrevet 28. april #367 Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Pride handler vel også om at vi skal forkaste biologiens syn på kjønn, at radikale feminister som gjerne vil gå på do uten å se peniser skal ekskluderes og litt annen småsnask? Kort og godt finnes det undertrykkende mennesker til høyre og til venstre. Jeg pleier å tenke at det er oss liberale mot de illiberale. Anonymkode: 5b16b...4df Nei, det gjør det ikke. Du finner folk med slike ekstreme meninger, men de er selvsagt ikke representative for hva Pride står for.
AnonymBruker Skrevet 28. april #368 Skrevet 28. april mannor skrev (3 minutter siden): Ja, det er fryktelig kontroversielt å mene at alle er like mye verdt uansett legning. Og nei, ikke kom drassende med kulturkrig-argumenter. Jeg kommer selvsagt med de argumentene jeg måtte føle for. Da er valget ditt å prøve å besvare dem, eller (som over) å ikke prøve. Anonymkode: 5b16b...4df 1 1
mannor Skrevet 28. april #369 Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg kommer selvsagt med de argumentene jeg måtte føle for. Da er valget ditt å prøve å besvare dem, eller (som over) å ikke prøve. Anonymkode: 5b16b...4df Og hva er argumentet ditt? At Pride er kontroversielt? At noe er kontroversielt kan aldri være et argument i seg selv.
AnonymBruker Skrevet 28. april #370 Skrevet 28. april Grønnastar skrev (På 26.4.2025 den 7.57): I hvilken tidsperiode har menn vært undertrykt? Menn har nok vært undertrykt i alle tider, dvs ekstremt mange menn undertrykker egne meninger for at kvinnen skal bli fornøyd slik at hun blir kåt og belønner mannen med sex....... Resultatet at er mange menn lar seg undertrykke (blir en tøffelhelt) i bytte mot sex..... Anonymkode: 2b4c0...857 1 1
Snok1 Skrevet 28. april #371 Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Det er jo ikke noe jeg antar, det er jo slik. Hvorfor i alle dager er de så opptatt av et mikroparti har tatt standpunkt til diverse saker? De går jo av skaftet rundt noe som ikke har noen praktisk betydning. Anonymkode: accaf...26e Dette er ditt første svar som jeg responderte på: AnonymBruker skrev (1 time siden): Det vet jeg ikke, men det er åpenbart slik. Anonymkode: accaf...26e
Snok1 Skrevet 28. april #372 Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Menn har nok vært undertrykt i alle tider, dvs ekstremt mange menn undertrykker egne meninger for at kvinnen skal bli fornøyd slik at hun blir kåt og belønner mannen med sex....... Resultatet at er mange menn lar seg undertrykke (blir en tøffelhelt) i bytte mot sex..... Anonymkode: 2b4c0...857 Sett at du har rett (du har ikke rett), hva har dette med Pride å gjøre?
AnonymBruker Skrevet 28. april #373 Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hva slags stolt arv ift skeives rettigheter tenker du det norske flagget symboliserer...? Det er ikke spesielt mange tiår siden det var FORBUDT å være homofil i Norge... Den norske stat, med kirken i spissen, har ikke vært annet enn en tragedie for skeives rettigheter opp gjennom tidene. Helt vilt at du tenker at dette flagget liksom skal brukes for å feire og markere skeives rettigheter. Anonymkode: f93a0...274 Og det er ikke spesielt mange år siden FRI som står bak pride promoterte pedofili... Anonymkode: 91735...86e 1
Bålkaffe Skrevet 28. april #374 Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Og det er ikke spesielt mange år siden FRI som står bak pride promoterte pedofili... Anonymkode: 91735...86e Og det tok FRI ett år og sparke ut den gruppa som ville arbeide for pedofili: Sitat I 1982 fikk gruppen bli en del av homoorganisasjonen Det norske forbundet av 1948 – med mulighet for statsstøtte. De ble kastet ut i 1983 etter en presseskandale. https://www.aftenposten.no/norge/i/P4zzA0/foreningen-fri-beklager-pedofili-stoette-innroemmer-at-unnskyldningen-burde-ha-kommet-for-lenge-siden
AnonymBruker Skrevet 28. april #375 Skrevet 28. april Bålkaffe skrev (9 minutter siden): Og det tok FRI ett år og sparke ut den gruppa som ville arbeide for pedofili: https://www.aftenposten.no/norge/i/P4zzA0/foreningen-fri-beklager-pedofili-stoette-innroemmer-at-unnskyldningen-burde-ha-kommet-for-lenge-siden Hvorfor kan ikke ikke-praktiserende pedofile få være med? Er sikker på at den gruppen føler på mye skam, og har behov for felleskap. Anonymkode: 21d9f...46b
AnonymBruker Skrevet 29. april #376 Skrevet 29. april mannor skrev (8 timer siden): Og hva er argumentet ditt? At Pride er kontroversielt? At noe er kontroversielt kan aldri være et argument i seg selv. Det kan det selvsagt være og uansett hvor illiberal du er så er du ikke en overdommer i diskusjonen. På lik linje meg er makten din begrenset til å levere argumenter og å kritisere andres argumenter. Anonymkode: 5b16b...4df 1
AnonymBruker Skrevet 29. april #377 Skrevet 29. april Snok1 skrev (8 timer siden): Sett at du har rett (du har ikke rett), hva har dette med Pride å gjøre? Påstanden var at menn aldri har blitt undertrykt. Vi har brukt vesentlig tid på å tilbakevise dette. Anonymkode: 5b16b...4df 1
AnonymBruker Skrevet 29. april #378 Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (På 26.4.2025 den 7.30): Hvis Norske skoler flagget 1 mnd for å promotere hvor stolte vi er over Norske menn, ville det være ok? Eller er det utenfor det vi tenker på som deres oppgave, eller ekskluderende? Anonymkode: 5b16b...4df er vi stolte over norske menn da? sånn generelt med tanke på at over 1/5 kvinner har opplevd vold minst en gang og over 52% opplever trakasering? Anonymkode: 2efcb...d7c
AnonymBruker Skrevet 29. april #379 Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (5 minutter siden): er vi stolte over norske menn da? Anonymkode: 2efcb...d7c Nei, jeg tror at maks en eller to kvinnelige brukere i denne tråden har gitt uttrykk for at de er stolte over Norske menn. Ganske trist egentlig. Anonymkode: 5b16b...4df 1
AnonymBruker Skrevet 29. april #380 Skrevet 29. april Grønnastar skrev (På 26.4.2025 den 7.57): I hvilken tidsperiode har menn vært undertrykt? De fleste gifte menn blir undertrykt 🤣 Anonymkode: e1b7a...453 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå