AnonymBruker Skrevet lørdag kl 01:40 #1 Del Skrevet lørdag kl 01:40 Jeg er en veldig kjekk mann, men blir drit kåt av litt fyldige damer, etter jeg og en kamerat knullet ei under trekant som trengte det... vil bare ha ei som liker godt å ta imot, bare føler jeg ikke kan si det til dere, tar jeg feil? Anonymkode: cf71e...fb7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 02:42 #2 Del Skrevet lørdag kl 02:42 Det kommer an på relasjonen og kjemien dere to imellom...Noen kan man si omtrent alt til, mens andre nesten ingenting. Det kommer an på hvor godt man kjenner hverandre, hva man er ute etter, og selvfølgelig hvordan det blir presentert. Om avvisning ikke er så nøye så er det bare å kjøre på...Det er en øvelse det og. Anonymkode: 8ed4c...632 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 02:51 #3 Del Skrevet lørdag kl 02:51 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Om avvisning ikke er så nøye så er det bare å kjøre på...Det er en øvelse det og. Anonymkode: 8ed4c...632 Vil absolutt IKKE ta dette rådet 👎Bad, very very baaad. Indeed Anonymkode: d270d...c08 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet lørdag kl 05:12 #4 Del Skrevet lørdag kl 05:12 Hm.. ønsker du forhold med damen? Eller kanskje swingers klubb er noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 07:17 #5 Del Skrevet lørdag kl 07:17 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Vil absolutt IKKE ta dette rådet 👎Bad, very very baaad. Indeed Anonymkode: d270d...c08 Er det ikke bedre å bli avvist tidlig enn å være sammen med feil person? Anonymkode: 8ed4c...632 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 08:27 #6 Del Skrevet lørdag kl 08:27 Jeg har en elsker som jeg ser nå og da. Vi kjenner hverandre godt og har en fin tone oss i mellom. Han kan si absolutt alt til meg for å si det sånn, det er på en måte en del av leken Anonymkode: fcb7c...8e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:18 #7 Del Skrevet lørdag kl 09:18 Ts er en av de som tror han er guds gave til kvinnen, og at alle fyldige damer trenger en som han som kan "gi de sex", fordi de ikke har sjanse å få det fra andre kjekke menn. Anonymkode: 1ed88...039 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 14:30 #8 Del Skrevet lørdag kl 14:30 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg er en veldig kjekk mann, men blir drit kåt av litt fyldige damer, etter jeg og en kamerat knullet ei under trekant som trengte det... vil bare ha ei som liker godt å ta imot, bare føler jeg ikke kan si det til dere, tar jeg feil? Anonymkode: cf71e...fb7 Ja, du tar feil. Bare fordi du tror at du er guds gave til kvinnen, så mener du at du gjør store damer en tjeneste ved å ligge med dem? Fordi du tror at det er den eneste måten de kan få noen til å ville ha sex med dem på? Det er det dummeste jeg har hørt. Kroppen er ikke det viktigste, men det som sitter imellom ørene. Eller i dette tilfelle; ikke. God bedring til deg og kameraten din. Anonymkode: 290c8...6e0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 14:38 #9 Del Skrevet lørdag kl 14:38 ALLE menn som faktisk skriver slike innlegg på et kvinneforum på nett kaster jeg i samme dunk. Usikre, små creepy og ensomme.... Min kjæreste hadde aldri spurt om noe sex relatert her inne, hadde seriøst sett på han som mindre attraktiv da. Han og jeg har utforsket selv,og han er en fantastisk elsker. Han har ingen behov skrive om sex ting her inne. Hvorfor gjør du det egentlig? Prat med kompisen din i real life. Yesses🤣 Anonymkode: ce2b3...aaf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 14:43 #10 Del Skrevet lørdag kl 14:43 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ts er en av de som tror han er guds gave til kvinnen, og at alle fyldige damer trenger en som han som kan "gi de sex", fordi de ikke har sjanse å få det fra andre kjekke menn. Anonymkode: 1ed88...039 Men vi alle vet at feite kvinner lett får sex far kjekke menn. Det er lett å være kvinne. Anonymkode: 26b9c...ccb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå