Gå til innhold

Ekstra kåt og fyldig

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en veldig kjekk mann, men blir drit kåt av litt fyldige damer, etter jeg og en kamerat knullet ei under trekant som trengte det... vil bare ha ei som liker godt å ta imot,  bare føler jeg ikke kan si det til dere, tar jeg feil?

Anonymkode: cf71e...fb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommer an på relasjonen og kjemien dere to imellom...Noen kan man si omtrent alt til, mens andre nesten ingenting. Det kommer an på hvor godt man kjenner hverandre, hva man er ute etter, og selvfølgelig hvordan det blir presentert. 

Om avvisning ikke er så nøye så er det bare å kjøre på...Det er en øvelse det og.

Anonymkode: 8ed4c...632

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Om avvisning ikke er så nøye så er det bare å kjøre på...Det er en øvelse det og.

Vil absolutt IKKE ta dette rådet 👎Bad, very very baaad. Indeed 

Anonymkode: d270d...c08

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Vil absolutt IKKE ta dette rådet 👎Bad, very very baaad. Indeed 

Anonymkode: d270d...c08

Er det ikke bedre å bli avvist tidlig enn å være sammen med feil person? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en elsker som jeg ser nå og da. Vi kjenner hverandre godt og har en fin tone oss i mellom. Han kan si absolutt alt til meg for å si det sånn, det er på en måte en del av leken 

Anonymkode: fcb7c...8e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ts er en av de som tror han er guds gave til kvinnen, og at alle fyldige damer trenger en som han som kan "gi de sex", fordi de ikke har sjanse å få det fra andre kjekke menn.

Anonymkode: 1ed88...039

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg er en veldig kjekk mann, men blir drit kåt av litt fyldige damer, etter jeg og en kamerat knullet ei under trekant som trengte det... vil bare ha ei som liker godt å ta imot,  bare føler jeg ikke kan si det til dere, tar jeg feil?

Anonymkode: cf71e...fb7

Ja, du tar feil. Bare fordi du tror at du er guds gave til kvinnen, så mener du at du gjør store damer en tjeneste ved å ligge med dem? Fordi du tror at det er den eneste måten de kan få noen til å ville ha sex med dem på? Det er det dummeste jeg har hørt. Kroppen er ikke det viktigste, men det som sitter imellom ørene. Eller i dette tilfelle; ikke. God bedring til deg og kameraten din. 

Anonymkode: 290c8...6e0

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ALLE menn som faktisk skriver slike innlegg på et kvinneforum på nett kaster jeg i samme dunk. Usikre, små creepy og ensomme....

Min kjæreste hadde aldri spurt om noe sex relatert her inne, hadde seriøst sett på han som mindre attraktiv da. Han og jeg har utforsket selv,og han er en fantastisk elsker. Han har ingen behov skrive om sex ting her inne.

Hvorfor gjør du det egentlig? Prat med kompisen din i real life. Yesses🤣

Anonymkode: ce2b3...aaf

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ts er en av de som tror han er guds gave til kvinnen, og at alle fyldige damer trenger en som han som kan "gi de sex", fordi de ikke har sjanse å få det fra andre kjekke menn.

Anonymkode: 1ed88...039

Men vi alle vet at feite kvinner lett får sex far kjekke menn. Det er lett å være kvinne.

Anonymkode: 26b9c...ccb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...