Gå til innhold

Han har et dårlig rykte, jeg liker han….

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har truffet en mann jeg liker veldig godt. Han virker åpen, ærlig, snill og ekte….ihvertfall på meg.

MEN…. han har et litt dårlig rykte. Har tre venninner som, da jeg sa jeg datet han, da uff, nei, hold deg unna. Men de kunne ikke svare på hvorfor. Bare «noe de hadde hørt»….,og at de hadde hørt at han lyver mye.

Hvor stor vekt hadde dere lagt på det? Noen mennesker liker man, andre ikke… Ingen liker akkurat de samme menneskene. 

Samtidig kan jeg jo nevne at jeg ofte har hatt uflaks med de jeg har vært sammen med. Ikke god på å velge «de rette», blir bare de som ikke er bra for meg… Syntes dette er veldig vanskelig for jeg liker han jo veldig godt….

Anonymkode: 3663c...337

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her ville jeg stolt på venninnene, og ikke på magefølelsen 

Anonymkode: eb679...e5c

• Liker 11
  • Hjerte 2
  • Nyttig 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette virkelig noe å lure på? Du velger dårlig menn, denne fyren har dårlig rykte, og du lurer seriøst på om du skal fortsette med han? 

Du burde heller jobbe med deg selv og finne ut av hvorfor du velger dårlige menn gang på gang istedenfor å fokusere på dating i det hele tatt.

Anonymkode: 2d515...e6d

• Liker 5
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klassiske kvinnefelle dette. Fortaper seg i en mann mest pga fysisk tiltrekking. Stor kuk og flink å gi orgasmer. Men dårlig rykte..

Anonymkode: edd9d...e05

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

MEN…. han har et litt dårlig rykte. Har tre venninner som, da jeg sa jeg datet han, da uff, nei, hold deg unna. Men de kunne ikke svare på hvorfor. Bare «noe de hadde hørt»….,og at de hadde hørt at han lyver mye.

Noen må vite noe mer.

Eller er dere en gjeng som setter ut rykter?

Anonymkode: 8e766...3ff

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Klassiske kvinnefelle dette. Fortaper seg i en mann mest pga fysisk tiltrekking. Stor kuk og flink å gi orgasmer. Men dårlig rykte..

Anonymkode: edd9d...e05

Haha, jeg aner ikke hvordan han er i senga eller størrelsen hans. Og han ser helt normal ut. Ingen fotomodell akkurat.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Noen må vite noe mer.

Eller er dere en gjeng som setter ut rykter?

Anonymkode: 8e766...3ff

Har aldri satt ut et rykte om noen. De tre som sa dette er venninner men de visste ikke hva som var «galt» med han.

Mot meg var han åpen, hyggelig, respektfull og viste interesse for meg som person. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 9 års høyere utdanning og høy IQ, men lytter til andre. Flertallet har som regel rett- uavhengig av mine ønsker 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo prøve å bli kjent med ham selv da, og likevel ha advarslene i bakhodet og være realistisk når du evt ser hold i ryktene. Litt spesielt når de ikke kan si hva problemet går ut på. Skjønner hvor irriterende det er 🙄

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle er hyggelige i begynnelsen, rykter stemmer nok, du kan velge å finne ut av ryktet, og vurdere deretter,  eller vente til han viser deg de mindre hyggelige sidene. 

Endret av makkapakka
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hørt fra hvem? hvis de ikke kan forklare mer så er jo de kanskje såkalte "gossing bitches" med meninger du bør ignorere.

Anonymkode: f28b5...915

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

hørt fra hvem? hvis de ikke kan forklare mer så er jo de kanskje såkalte "gossing bitches" med meninger du bør ignorere.

gossipping🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Det er det jeg tenker også. De kan ha hørt det av en og samme person. Det kan jo være en ex av han, f.eks. som føler seg forsmådd 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har stått i nøyaktig den situasjonen. Jeg valgte å "gi han en sjanse", men det endte med flere år i et mentalt helvete. Så mye løgn og gaslighting og manipulasjon, men jeg var så forelska... det skadet meg for livet. 

Anonymkode: 5098e...61c

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ha revurdert både fyren og disse såkalte venninnene...

Jeg gidder ikke sånne folk som sier de har hørt noe, men de ikke vil fortelle hva de har hørt, men likevel forventer at du skal høre på deres fullstendige ubegrunnede anbefalinger. Det er ungdomskoleoppførsel.. 

Anonymkode: 6c0f0...af8

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Man har som regel ikke et dårlig rykte uten grunn . 

Anonymkode: 16a3c...3b1

mennesker lyger jo aldri om eksene sine.

Det er godt mulig at TS har en feit veninne som ble sur fordi mannen ikke var interessert.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg traff en sånn en. 
Spurte flere som kjente ham hvordan han var, fikk unnvikende svar…jeg var på vakt, men vi hadde det hyggelig en stund. 
Så eskalerte det, han løy om alt mulig, og det var så åpenbart og lett å gjennomskue, likevel fortsatte han og fastholdt at han snakket sant. 

Det hele kulminerte da jeg fant ut at fylleturen på hytte med noen kompiser (jeg stusset på det, for han drakk ikke), egentlig var å reise på damebesøk. Jeg fikk screenshots. Fremdeles nektet han. 
Da gikk jeg inn på iPaden hans og fant noen juicy meldinger på iMessage, han flyttet ut i løpet av noen timer. 

Og DA kom de fulle og hele historiene frem fra disse som kjente ham fra før! «Kunne hende han hadde skjerpet seg» «åh, han driver med andre damer fremdeles ja» «Han har alltid løyet om ALT»

Godt å bli kvitt ham 😃

Anonymkode: baba7...561

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok hva er det du liker så godt med han her, ts? hvordan behandler han deg? hvor lenge har du kjent ham? møtes dere hyppig?

Anonymkode: 1a5b7...77f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

makkapakka skrev (På 26.4.2025 den 14.24):

Alle er hyggelige i begynnelsen, rykter stemmer nok, du kan velge å finne ut av ryktet, og vurdere deretter,  eller vente til han viser deg de mindre hyggelige sidene. 

«rykter stemmer nok»? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...