AnonymBruker Skrevet 26. april #2 Skrevet 26. april Du tar et bilde og laster det opp i chat gpt. Anonymkode: 643d8...0e4
AnonymBruker Skrevet 26. april #3 Skrevet 26. april Oi. Den var overraskende grusom Anonymkode: dfff0...bbb 10
AnonymBruker Skrevet 26. april #4 Skrevet 26. april AnonymBruker skrev (5 timer siden): Oi. Den var overraskende grusom Anonymkode: dfff0...bbb Så bra folk har forskjellig smak. Ellers hadde verden vært ekstremt kjedelig sted å være! 😆 Og takk for din ytring. Den var til stor hjelp for meg. 😉 TS Anonymkode: 1505e...958 3
AnonymBruker Skrevet 26. april #5 Skrevet 26. april AnonymBruker skrev (5 timer siden): Du tar et bilde og laster det opp i chat gpt. Anonymkode: 643d8...0e4 Jeg får ikke lastet opp bilder i ChatGPT. Vi har en versjon på jobben vi bruker. Er det noen spesiell ChatGPT man får lastet opp bilder i? TS Anonymkode: 1505e...958
Million Skrevet 26. april #6 Skrevet 26. april Jeg tok et bildesøk i google og fikk mange treff på nesten helt like eller lignende kjoler. Overraskende mange var fra Ali Express.... altså billig kinajuggel. Du kan jo prøve bildesøk og bla gjennom treffene og se om du finner den eksakte kjolen. Er det en dyr kjole, er det nok mange kopier der ute til salgs også. 2
Ms. Steele Skrevet 26. april #7 Skrevet 26. april ChatGPT svarer meg dette: Jeg kan dessverre ikke si sikkert hvor denne kjolen er fra basert på bildet. Men stilen minner om kjoler fra merker som Jovani, Sherri Hill, eller Mac Duggal – kjente for slike glamorøse, perle- og paljettbesatte kjoler. Det kan også være fra spesialdesignere som lager couture-kjoler til events. 1
Fru Uperfekt Skrevet 26. april #8 Skrevet 26. april AnonymBruker skrev (12 timer siden): Anonymkode: 1505e...958 Når jeg søkte på bildet kom ali opp 1
AnonymBruker Skrevet 26. april #10 Skrevet 26. april Har du planer om å motta en Oskar med det første? Litt vel wannabe kjendis😬 Anonymkode: 0268e...e5e 3 1
AnonymBruker Skrevet 26. april #11 Skrevet 26. april Ms. Steele skrev (10 timer siden): ChatGPT svarer meg dette: Jeg kan dessverre ikke si sikkert hvor denne kjolen er fra basert på bildet. Men stilen minner om kjoler fra merker som Jovani, Sherri Hill, eller Mac Duggal – kjente for slike glamorøse, perle- og paljettbesatte kjoler. Det kan også være fra spesialdesignere som lager couture-kjoler til events. Tuuuusen takk for hjelpen! 🙏🏼 TS Anonymkode: 1505e...958
AnonymBruker Skrevet 26. april #12 Skrevet 26. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har du planer om å motta en Oskar med det første? Litt vel wannabe kjendis😬 Anonymkode: 0268e...e5e Nei, temafest. 😅 Men synes likevel den var nydelig. TS Anonymkode: 1505e...958 1
AnonymBruker Skrevet 26. april #13 Skrevet 26. april Fru Uperfekt skrev (10 timer siden): Når jeg søkte på bildet kom ali opp Tusen takk! 🙏🏼 TS Anonymkode: 1505e...958
AnonymBruker Skrevet 26. april #14 Skrevet 26. april Det er sikkert egentlig en designerkjole som Ali har kopiert. Anonymkode: 1ee3f...3fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå