Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobbet som renholder i mange år. Jeg var stolt av jobben jeg gjorde. Men ble dessverre syk så måtte slutte å jobbe. 

I dag var jeg på en vgs for ett møte. Jeg satt og ventet og så at renholder gikk for å vaske toalettet. Han brukte veldig kort tid. Etter møtet skulle jeg på toalettet og jeg ble satt ut. Det var så skittent. Veggene var støvete og flekkete. Og selve toalettet var heller ikke rent. Og det var ikke skittent etter 1 dag med dårlig renhold, men over lang tid 

Er det for lett å få jobb som renholder? Hvis dette er standarden for renhold på skoler, så er det ikke bra nok. 

Anonymkode: f5ae1...c0d

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det finnes arbeidere med dårlig arbeidsmoral der som alle andre steder. Sett nok av det rundt omkring! 

Det har nok ikke så mye med om det er enkelt å få jobb eller ei, og om folk klager så kan han fort få sparken.

Anonymkode: 2ee4e...360

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke en veldig populær jobb, og da blir det naturlig nok lettere å bli ansatt. 

Anonymkode: 761a7...0af

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Jeg jobbet som renholder i mange år. Jeg var stolt av jobben jeg gjorde. Men ble dessverre syk så måtte slutte å jobbe. 

I dag var jeg på en vgs for ett møte. Jeg satt og ventet og så at renholder gikk for å vaske toalettet. Han brukte veldig kort tid. Etter møtet skulle jeg på toalettet og jeg ble satt ut. Det var så skittent. Veggene var støvete og flekkete. Og selve toalettet var heller ikke rent. Og det var ikke skittent etter 1 dag med dårlig renhold, men over lang tid 

Er det for lett å få jobb som renholder? Hvis dette er standarden for renhold på skoler, så er det ikke bra nok. 

Det finnes de som bare sjekker papir og såpe. Det er kun lett å få vikariat som renholder og da ansetter de den første som søker. 

Anonymkode: d0aab...db7

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.4.2025 den 22.53):

Blir vel litt enkelt å konkludere ut fra én dass på én skole, eller?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...