AnonymBruker Skrevet 25. april #1 Skrevet 25. april Jeg jobbet som renholder i mange år. Jeg var stolt av jobben jeg gjorde. Men ble dessverre syk så måtte slutte å jobbe. I dag var jeg på en vgs for ett møte. Jeg satt og ventet og så at renholder gikk for å vaske toalettet. Han brukte veldig kort tid. Etter møtet skulle jeg på toalettet og jeg ble satt ut. Det var så skittent. Veggene var støvete og flekkete. Og selve toalettet var heller ikke rent. Og det var ikke skittent etter 1 dag med dårlig renhold, men over lang tid Er det for lett å få jobb som renholder? Hvis dette er standarden for renhold på skoler, så er det ikke bra nok. Anonymkode: f5ae1...c0d 1
AnonymBruker Skrevet 25. april #2 Skrevet 25. april Det finnes arbeidere med dårlig arbeidsmoral der som alle andre steder. Sett nok av det rundt omkring! Det har nok ikke så mye med om det er enkelt å få jobb eller ei, og om folk klager så kan han fort få sparken. Anonymkode: 2ee4e...360 1
AnonymBruker Skrevet 25. april #3 Skrevet 25. april Det er ikke en veldig populær jobb, og da blir det naturlig nok lettere å bli ansatt. Anonymkode: 761a7...0af
AnonymBruker Skrevet 26. april #4 Skrevet 26. april AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jeg jobbet som renholder i mange år. Jeg var stolt av jobben jeg gjorde. Men ble dessverre syk så måtte slutte å jobbe. I dag var jeg på en vgs for ett møte. Jeg satt og ventet og så at renholder gikk for å vaske toalettet. Han brukte veldig kort tid. Etter møtet skulle jeg på toalettet og jeg ble satt ut. Det var så skittent. Veggene var støvete og flekkete. Og selve toalettet var heller ikke rent. Og det var ikke skittent etter 1 dag med dårlig renhold, men over lang tid Er det for lett å få jobb som renholder? Hvis dette er standarden for renhold på skoler, så er det ikke bra nok. Anonymkode: f5ae1...c0d Det finnes de som bare sjekker papir og såpe. Det er kun lett å få vikariat som renholder og da ansetter de den første som søker. Anonymkode: d0aab...db7
Mezzosoprena Skrevet 26. april #5 Skrevet 26. april AnonymBruker skrev (På 25.4.2025 den 22.53): Jeg jobbet som renholder i mange år. Jeg var stolt av jobben jeg gjorde. Men ble dessverre syk så måtte slutte å jobbe. I dag var jeg på en vgs for ett møte. Jeg satt og ventet og så at renholder gikk for å vaske toalettet. Han brukte veldig kort tid. Etter møtet skulle jeg på toalettet og jeg ble satt ut. Det var så skittent. Veggene var støvete og flekkete. Og selve toalettet var heller ikke rent. Og det var ikke skittent etter 1 dag med dårlig renhold, men over lang tid Er det for lett å få jobb som renholder? Hvis dette er standarden for renhold på skoler, så er det ikke bra nok. Anonymkode: f5ae1...c0d Blir vel litt enkelt å konkludere ut fra én dass på én skole, eller? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå