AnonymBruker Skrevet 25. april #1 Del Skrevet 25. april Tittelen sier alt, hvor ofte finner dere på ting med kjæresten som en av dere foreslår, eller har kvalitetstid? Og hvor lenge har dere vært sammen? Anonymkode: ca54a...63c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 25. april #2 Del Skrevet 25. april Kopierer svaret mitt fra tidligere tråd for kort tid siden; Vi har vært gift i nesten 1 år, vært sammen i snart 3 1/2 år. Vi gjør ting sammen hver eneste uke. Vil si vi har kvalitetstid hver dag. Vi elsker å gjøre ting sammen, og er hverandres bestevenner. Senest på søndag gikk vi lang tur med stolpejakt, for å ta et eksempel. Det var veldig gøy, fikk en fin og lang tur, og så gjorde vi en veldig koselig aktivitet sammen. På kvelden tegnet jeg, mens han brettet origami. Det er hyggelig å gjøre hver våre ting og samtidig være sammen. Vi drar ofte på kino, konserter, stand up, teater og opera sammen. Reiser en god del også. Tar gjerne langturer spontant når vi har mulighet - elsker å sitte sammen i bilen og bare skravle. Det er en slags "datenight" i det også. Snakke om alt og ingenting. Eller nyte stillheten. Vi er også politisk aktive sammen, så det deler vi gjerne. Vi planlegger telttur om en uke eller to, ligge i telt, løse noen mysterier ute der vi skal være, grille og kose oss sammen. Vi har min stesønn (han sønn) 50/50, dvs annenhver uke. På kveldene når vi har ham pleier vi gjerne å spille brettspill sammen. Brettspill spiller flere ganger per uke uavhengig av barn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april #3 Del Skrevet 26. april Vi møtes helger, så egentlig hver helg. Vi overnatter til hverandre. Finner alltid på et eller annet når vi er hos hverandre. Vi spiste mye ute tidligere, men det har vi begrenset en del, da det koster en del. Vi lager mye mat sammen hjemme. Anonymkode: 91dd5...11b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april #4 Del Skrevet 26. april Aldri, egentlig. Anonymkode: 5fb81...0f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april #5 Del Skrevet 26. april Aldri, gift i 16 år sammen i 20, har 3 ungdommer Anonymkode: e76e5...e04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amossa Skrevet 26. april #6 Del Skrevet 26. april Hva er egentlig kvalitetstid? Mener du tiden vi er sammen bare oss to, eller? Virker sånn, siden du nevner date samtidig. At kvalitetstid er romantisk. Da barna våre var små var vi aldri på noe, bare mannen min og jeg. Vi leide barnevakt og gikk på byen med venner i blant, men ellers koste vi oss alene når ungene hadde lagt seg. Lørdagskvelden laget vi oss litt mat og delte ei flaske vin i blant. I barnas ungdomstid ble det mye kjøring, henting og bringing. I helgene ville de ut, og her vi bor er det lange avstander. Vi prioriterte å få ungene vel gjennom ungdomstiden. Da ungene flyttet hjemmefra var det bare oss to, men travle jobber med mye reising gjorde at vi foretrakk å være hjemme når helga kom. Vi har også reist sammen en del på ferier, men også hver for oss. Nå er vi blitt pensjonister, og gjør det meste sammen. I blant tar vi en helgetur til en større by. Da planlegger vi hva vi vil se på, hvor spise osv. Men fortsatt koser vi oss mye hjemme. I kveld blir det reker og hvitvin, og så fortsetter vi på krimserien vi ser på. Vi har vært gift i snart 50 år. Jeg håper mannen min og jeg fortsatt har masse kvalitetstid sammen igjen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april #7 Del Skrevet 26. april Sammen i 23 år. Vi spiser stort sett middag sammen, ved bordet. Går innimellom en kveldstur. Så begrenset i hverdagen. Går ut og spiser ca annenhver uke. I helgene bruker vi gjerne lang tid med matlaging, ved bordet, og deler litt vin. I helgene finner vi gjerne også på noe sammen. Alt fra en fjelltur, dra og bade, gå ut og spise lunsj, til å rydde en bod sammen (synes faktisk det er kos, når vi gjør det sammen). Matauk (bær og sopp) i sesong. Er ellers flink på å ta et SPA opphold nå og da, en helgetur til utlandet, og feriereiser, selvfølgelig. Anonymkode: 85381...2c8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april #8 Del Skrevet 26. april Når jeg leser de to siste her, kjenner jeg at jeg gleder meg litt mer til livet etter at ungene flytter ut Vi har små barn, og en tenåring så lite tid til bare oss to nå😄 Men innimellom får vi kvelder der vi ser en serie, deler en flaske vin og noe god mat, snakker om livet og fremtiden. Men stortsett ser vi serie elker spiller spill med tenåringen når de minste er lagt, også kanskje en time med "egentid" hver før vi legger oss Anonymkode: e7239...1b4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april #9 Del Skrevet 27. april VI har snart vært samme i 8 år. VI har ikke date-night, men vi er mye sammen kun oss to. Vi koser oss begge med å være samem hjemme, selv om vi ikke gjrø så mye. Bare sitter t i hvert vårt hjørne av sofane o surrer med hvert vårt. Vi går mye turer sammen ( 2-3 ganger ukentlig) , eller drar på treningssenteret samtidig. VI reiser med bobilen minst 40-50 overnattinger hver sommersesong, i tillegg til 2-3 utenlandsturer årlig, og da reiser vi alene, og koser oss med god mat, samt å utforske omgivelsene der vi er. ( Var på tur nå i påsken og hadde i snitt 20 000 skritt hver dag hele påsken) Han er min beste venn og kjæreste og jeg håper jeg kan bli gammel sammen med ham 🥰 Anonymkode: 13fb2...02c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april #10 Del Skrevet 27. april AnonymBruker skrev (På 25.4.2025 den 21.08): Tittelen sier alt, hvor ofte finner dere på ting med kjæresten som en av dere foreslår, eller har kvalitetstid? Og hvor lenge har dere vært sammen? Anonymkode: ca54a...63c 1-2 ganger i året. Type noen timer på restaurant Anonymkode: 6cd6a...2fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april #11 Del Skrevet 27. april Stort sett hver helg uten jeg er på reisejobb eller noe spes skjer + et par kvelder i uka etter barna har lagt seg. Stort sett hver kveld har vi kvalitetestid når jeg er barnefri🥰 For oss er det å kun være sammen som betyr noe om det er å ligge i armkroken å ser på serie eller en fjelltur sammen. Reiser bort av og til + er sosial ute med venner en sjelden gang. Anonymkode: 1540a...0f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april #12 Del Skrevet 27. april Altså finne på noe sammen utenom hverdagen? Tja. Ikke sånn kjempe ofte. En gang i mnd kanskje da. Kanskje sjeldnere enn det å. Sammen i snart 25 år. Anonymkode: 14b79...b4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 27. april #13 Del Skrevet 27. april 22 år. Daglig egentlig. Kvelden er for oss to. Ja ungene er velkommen til å sitte med oss, men de er som regel opptatt med sitt. (Store barn.) Vi har også ganske ofte dater eller kjæresteturer, der vi er dedikert til å være sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april #14 Del Skrevet 27. april Ukentlig. Bad sammen, dusje sammen, romantisk middag, film, gå en tur osv Som oftest er det daglig. Vi har ingen barn da (selvvalgt) Anonymkode: 6c5cf...d6f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april #15 Del Skrevet 27. april Varierer litt, men er bevisste på å ha kvalitetstid sammen. Vært sammen i 22 år og gift i 20. Vi ser på serie sammen på kvelden, spiser lunch når vi har hjemmekontor, ute og spiser, reiser på hotelltur sammen. Noen ganger tar vi bare en natt på hotell i nærheten for å komme unna ungdommen andre ganger reiser vi på langhelg til utlandet. Vi har et veldig fint forhold og har hatt det hele veien. Hadde par perioder da barna var mindre at vi måtte jobbe litt med forholdet men det hjalp alltid å komme seg bort og snakke ut om ting. Anonymkode: df098...660 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april #16 Del Skrevet 27. april AnonymBruker skrev (På 25.4.2025 den 21.08): Tittelen sier alt, hvor ofte finner dere på ting med kjæresten som en av dere foreslår, eller har kvalitetstid? Og hvor lenge har dere vært sammen? Anonymkode: ca54a...63c Vil si at all tiden vi tilbringer sammen er jo kvalitetstid, jeg elske rå være sammen han, både med han og barna eller han alene. Vi pleier å se tv-serie eller film hver kveld etter barna har lagt seg, noen ganger bare skravler vi og til og med gjør husarbeid sammen. Så lager vi en ekstra god middag hver lørdag etter barna har lagt seg. Anonymkode: 5eb63...949 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april #17 Del Skrevet 28. april Vært sammen i snart 10 år, gift i 9. Har daglig kvalitetstid sammen der vi går tur, ser på film/serie og gir massasje/kos osv. 4 ganger i måneden har vi datenights med god mat, gjerne en akvtitet, vin osv. Så reiser vi også på tur et par ganger i året og har større prosjekter sammen. Vi er hverandres beste venner så vi elsker å tilbringe mye tid sammen og prioriterer det over det meste annet. Anonymkode: a5834...a4e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april #18 Del Skrevet 28. april Vi har kvalitetstid sammen hver eneste dag. Vi er midt i småbarnstiden, og ting er slitsomt og hektisk. Men hver eneste kveld har vi tid sammen. Fra kl 21 er det "oss" tid. Da står vi sammen på kjøkkenet og smører matpakker og ordner til neste dag, og prater sammen. Så sitter vi tett sammen i sofaen og har på en serie, mens vi småprater litt. Vi er sjelden på "date", da vi har småbarn og ikke flust med folk som står i kø for å være barnevakter. Anonymkode: b99d5...c39 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåbærpai Skrevet 28. april #19 Del Skrevet 28. april Flere ganger i uka. Langsomme morgener med kaffe på senga på helg og fridager. Trener sammen på helg. Ser film eller dokumentar på kveldene. 13 år sammen. Vi er veldig glad i å henge med hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå