AnonymBruker Skrevet 25. april #1 Skrevet 25. april Hvem er det du ikke selger til/ignorerer på FINN og Tise? Anonymkode: 5f0ee...425
AnonymBruker Skrevet 25. april #2 Skrevet 25. april AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvem er det du ikke selger til/ignorerer på FINN og Tise? Anonymkode: 5f0ee...425 Det egner seg ikke på trykk. Anonymkode: 5e9d8...9e3 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. april #3 Skrevet 25. april De som kommer med frekke skambud Anonymkode: 7be4e...3a4 18
AnonymBruker Skrevet 25. april #4 Skrevet 25. april Folk som bare skriver hent korte meldinger uten noen spørsmål eller informasjon som er nødvendig for å gjennomføre salget. Feks «jeg henter nå», «tilfeldig sum», «jeg får penger på onsdag». Folk som bruker lang tid (dager/uker) mellom hvert svar. Folk som gir skambud uten noe om eller men og folk som bryter avtaler. Feks at de ikke dukker opp men sender melding om at de fortsatt vil kjøpe. Anonymkode: 01615...586 8
NakenPanda Skrevet 25. april #5 Skrevet 25. april (endret) Folk uten ID/vurderinger som vil at jeg skal sende. Skambud er enkelt det blir bare "Nei" Endret 25. april av NakenPanda 4
AnonymBruker Skrevet 25. april #7 Skrevet 25. april -Folk som er frekke. -Folk som kommer med skambud. -Folk som skal inn i leiligheten og prøve klærne (greit hvis det er en jakke, et par sko eller annet som kan gjøres i gangen). Jeg gidder ikke fremmede inn i leiligheten som kanskje ikke engang skal kjøpe plagget. -Folk som skriver "jeg kan hente nå" og det er det eneste de skriver. Gjerne til alle døgnets tider også. -Folk som skal ha flere ting jeg selger til samme pris som det den ene koster. Er det en god deal så kanskje, men det har jeg ikke opplevd hittil. Samme med folk som skal bake fraktprisen inn i prisen på billige ting. Anonymkode: 963ac...0af 5
AnonymBruker Skrevet 25. april #8 Skrevet 25. april -Folk som spør masse irrelevante spørsmål: «klør denne genseren?» (En vanlig bomulls genser fra Cubus). «Blir klærne fort krøllete?» (pakke med helt vanlige barneklær, og ikke krøllete på bildet) -folk som spør om jeg kan ta på meg klærne og ta bilde av det. Når det allerede er mange bilder av plagget i annonsen, både av detaljer og foran/bak, og det er bilde av plagget på en modell fra butikken som er lagt ved annonsen. Nei jeg vil ikke ta den på meg. -folk som sier «jeg tar den» uten noe mer og som ikke svarer når jeg spør om den skal hentes eller sendes. Men som plutselig et par dager senere sier «jeg vil kjøpe den» på annen annonse. Jeg har en dame som har kommentert på 4 av annonsene mine nå, men hun svarte meg ikke tilbake på de to første så da tenker jeg det bare blir styr og har ikke svart hun videre på de neste hun har kommentert på -folk med dårlig score, mange dårlige. -de som kommer med skambud eller pruter med en gang jeg har lagt det ut. -folk som vil at jeg som selger skal betale frakt, og gjerne da på billige ting slik at jeg sitter igjen med nesten ingenting. Selger noe til 100kr, frakt koster 82kr. Det gidder jeg ikke betale og venter heller på noen som henter eller som vil ha det og betale frakten selv -folk som er frekke -folk som forteller meg alt de mener er feil som en strategi i prutingen sin. -kjøpere som lyver. Lagt ut en sykkel til 900kr, kjøper: «jeg har sett denne sykkelen billigere i butikk» så sjekker jeg over alt på nett og finner den langt dyrere, sier at jeg holder på prisen og de svarer de kan kjøpe den for 300kr og hente raskt -folk som sier de kan betale og hente raskt som et argument for å få den langt lavere pris. Jeg har ikke dårlig tid eller dårlig økonomi, jeg er tålmodig Anonymkode: cb589...005 12
Mardina Skrevet 25. april #9 Skrevet 25. april - Folk som ikke svarer på en evighet. - Folk som skal prute for altfor mye og som kommer med skambud. - Folk som på død og liv skal bruke Vipps og den slags. Jeg har Vipps, men er ikke noen stor bruker av det. 1
AnonymBruker Skrevet 25. april #10 Skrevet 25. april De som skal ha varen bringa. Anonymkode: 9865b...8ec 2
AnonymBruker Skrevet 25. april #11 Skrevet 25. april Selger til alle som sant de betaler Anonymkode: 9427b...b25 5
AnonymBruker Skrevet 25. april #12 Skrevet 25. april Skjønner ikke spørsmålet. Selger til hvem enn som vil ha det jeg selger. Anonymkode: 8d1e8...ff6 3
AnonymBruker Skrevet 25. april #13 Skrevet 25. april De som spørr og spørr og spørr som om jeg skulle være selve folkeopplysningen Anonymkode: 28771...60b 2 3
AnonymBruker Skrevet 25. april #14 Skrevet 25. april 1) folk som skriver «tar den for …» tre min etter at jeg la ut varen til en langt høyere pris enn det de «tar den for». Hvis du skal prute, så spør for søren høflig om jeg er villig til å diskutere pris! 2) folk som skriver lange og tårevåte historier om alt det triste som har skjedd dem. Nei, jeg trenger faktisk ikke sykehistorien til både deg og slekta di for å avgjøre at jeg ikke er villig til å levere en ting hjem til deg om 3 uker når du har fått skrapet sammen 1/4 av beløpet jeg egentlig ba om.. 3) folk som, når de 2 timer etter avtalt tid endelig møter opp for å hente, begynner å prute. Ikke gidd, og god tur hjem uten Anonymkode: c7688...869 12
AnonymBruker Skrevet 26. april #15 Skrevet 26. april AnonymBruker skrev (5 timer siden): folk som spør om jeg kan ta på meg klærne og ta bilde av det. Når det allerede er mange bilder av plagget i annonsen, både av detaljer og foran/bak, og det er bilde av plagget på en modell fra butikken som er lagt ved annonsen. Nei jeg vil ikke ta den på meg. Dette undrer jeg meg over. Hva hjelper det en potensiell kjøper at jeg har på meg plagget? Er det da også meningen at jeg skal oppgi høyde, vekt, brystmål, midjemål, hoftemål og lengde på armer og bein på meg selv –ellers er det jo ganske meningsløst? Ofte selger jeg dessuten klær som enten ikke passer mer eller der jeg ikke er så fornøyd med passformen på min kropp. Anonymkode: a2550...c53 3 4
AnonymBruker Skrevet 26. april #16 Skrevet 26. april Folk som mener jeg kan sende ett trampoline i posten når det står tydelig i annonsen at den må hentes. Anonymkode: d9e42...9e4 2 2
AnonymBruker Skrevet 26. april #17 Skrevet 26. april Mardina skrev (6 timer siden): olk som på død og liv skal bruke Vipps og den slags. Jeg har Vipps, men er ikke noen stor bruker av det. Folk som ikke bruker Vipps Anonymkode: 7cd30...082 6 4
AnonymBruker Skrevet 26. april #18 Skrevet 26. april Slike som TS i denne tråden: Anonymkode: 52b50...760 2 1
AnonymBruker Skrevet 26. april #20 Skrevet 26. april AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hvem er det du ikke selger til/ignorerer på FINN og Tise? Anonymkode: 5f0ee...425 De som pruter går rett på svartelista hos meg. Anonymkode: ce2a3...b8d 2 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå