Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mulig jeg er urimelig utålmodig fordi jeg er sliten av uka, men har ganske høyt blodtrykk nå pga en idiot på Finn som ikke gidder å svare på meldingen min 🤯

Legger ved skjermbilde.

Han så meldingen nesten med én gang jeg hadde sendt den, men etter 10 min hadde han fortsatt ikke svart. Lettere irritert sendte jeg et "?", som han også så med én gang- men ikke da heller svarte han... Da ble jeg for alvor irritert...

Hva skjer liksom?! Jeg stilte to veldig enkle spørsmål, så hvorfor kan han ikke bare svare meg, for satan? 😫

Og hvorfor blir jeg så trigget av dette....? 🙈  Han har fortsatt ikke giddet å svare... 

Screenshot_20250425_195254_Chrome.thumb.jpg.d2d9e2b13e054bfbcd65c8280a221c88.jpg

Anonymkode: f0e5b...6d1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Da er den enten solgt eller holdt av.. 

Jeg gidder ikke kjøpe av sånne, ei gidder jeg heller selge til sånne. 

Anonymkode: b02af...671

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Mange orker ikke å svare på spørsmål, da selger de heller til noen andre.

Anonymkode: 3cb92...694

• Liker 13
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg bruker å ignorere masete folk på Finn.no, det er en refleksjon av hvordan handelen vil foregå.

• Liker 26
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Mulig noen andre har sagt de vil kjøpe og at de holder deg litt på gress i tilfelle de ombestemmer seg 

Anonymkode: cd52e...4e6

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Mulig jeg er urimelig utålmodig fordi jeg er sliten av uka, men har ganske høyt blodtrykk nå pga en idiot på Finn som ikke gidder å svare på meldingen min 🤯

Legger ved skjermbilde.

Han så meldingen nesten med én gang jeg hadde sendt den, men etter 10 min hadde han fortsatt ikke svart. Lettere irritert sendte jeg et "?", som han også så med én gang- men ikke da heller svarte han... Da ble jeg for alvor irritert...

Hva skjer liksom?! Jeg stilte to veldig enkle spørsmål, så hvorfor kan han ikke bare svare meg, for satan? 😫

Og hvorfor blir jeg så trigget av dette....? 🙈  Han har fortsatt ikke giddet å svare... 

Screenshot_20250425_195254_Chrome.thumb.jpg.d2d9e2b13e054bfbcd65c8280a221c88.jpg

Kjøpere som ikke gidder å svare, når de har meldt sin interesse da? Ikke et hakk bedre. 

Anonymkode: 66ce6...548

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Han gidder ikke svare..på TI MINUTTER??? I all verden, du er jo helt sjukt intens og masete. Jeg hadde også latt være å svare hvis jeg var selger. Kanskje han så meldingen og fikk en telefon? Hva om PCn står med skjermen påslått og siden oppe, da blir meldingene automatisk markert som lest? (det har skjedd med meg) Hva om h an har saus som brenner seg på komfyren? Hva om han er på do med diare? 

Anonymkode: c0aeb...e31

• Liker 38
  • Nyttig 11
Skrevet

Du trakasserer jo omtrent selgeren.

Man kan av og til få lest meldinger man mottar uten at man har tid til å svare. Og 10 minutter, assa hallo, ro ned egga flere hakk! 

• Liker 29
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde også opplevd deg som veldig masete og heller ønsket å inngå en avtale med en annen. Det er noe litt creepy med folk som sender masse meldinger, spørsmålstegn, som kommenterer på at «jeg ser du har sett meldingen min» osv. det står i stor kontrast til de mange hyggelige folkene man kan inngå avtaler med på Finn. 

Anonymkode: 5d99a...81d

• Liker 23
  • Nyttig 7
Skrevet

Jeg skjønner heller ikke hvorfor du blir så trigget av det. Og ett spørsmålstegn etter 10 minutter er ganske unødvendig og uhøflig.

• Liker 20
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Og i tillegg - under en time etter du sendte melding til selgeren, har du opprettet en tråd her inne og lagt ved skjermbilde. Det hele fremstår veldig masete, ja. 

Anonymkode: 5d99a...81d

• Liker 22
  • Nyttig 8
Skrevet

Det gikk 12 minutter fra du sendte meldingen til du sendte spørsmåltegnet. Tror du må innse at de fleste ikke svarer innen 24 timer i tillegg til at det er fredag i dag.. Ingen har plikt til å svare deg det samme minuttet du sender første melding?

• Liker 10
  • Nyttig 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Legger ved skjermbilde.

Klokken 1924. Midt i legginga/kveldsrutinen for maaange. Eller middagen for enda fler?

Anonymkode: ea36e...3a1

• Liker 12
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Mange orker ikke å svare på spørsmål, da selger de heller til noen andre.

Anonymkode: 3cb92...694

Er du seriøs nå? Dette er noe av det dummeste jeg har hørt. 

Så om du legger ut en annonse som  mangler en ganske vesentlig detalj om varen, så er det kjøper som er den håpløse dersom de ønsker å få vite denne detaljen? 

Du kan umulig selge særlig av noe som helst med den holdningen 🙈

• Liker 2
Skrevet

Altså det skjer jo stadig at jeg leser en melding men ikke har tid til å svare med en gang. Står midt i å lage middag, var på vei på løpetur, står midt i en trening med masse 9-åringer. Etc.

Mase etter 10 minutter var VELDIG tidlig.

• Liker 7
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet

Du vet ikke hva selger holder på med akkurat når du sender melding. Kansje står i dusjen? Legger barn? Er på butikken?

Til sammenligning syntes jeg en selger responderte vanvittig raskt da jeg fikk svar allerede etter kun 20 min.

Anonymkode: 9b1ee...f4f

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er helt sinnsykt å mase etter ti minutter! Det er ofte jeg leser en melding og skal til å svare, men så skjer livet. Ene ungen trenger plutselig hjelp på do, baby våkner og trenger byssing, telefonen ringen eller noe. Da tar det plutselig tid før jeg får svart. Om noen da hadde begynt å mase etter bare noen minutter, hadde jeg ikke giddet å svare senere heller. Da tyder det på at personen er en masete og plagsom kjøper som jeg kommer til å få problemer med senere. 

Anonymkode: 20212...8f5

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Legger ved skjermbilde.

Det siste spørsmålstegnet der hadde gjort at jeg hadde ignorert deg.

Anonymkode: 1df84...132

• Liker 13
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet

Hva i all verden skal denne personen selge som haster sånn for deg å få tak i? Siden du blir irritert og hisser deg opp etter bare noen minutter.

Anonymkode: 1f653...084

• Liker 10
  • Nyttig 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...