AnonymBruker Skrevet 25. april #1 Skrevet 25. april I dating fase, tidlig forhold. Hvilke narsissistiske tegn overså du ( som har vært med en). Anonymkode: 456d1...e3c
AnonymBruker Skrevet 25. april #2 Skrevet 25. april Love bombing Si at det er noe galt med x’r hatt mange forhold Ikke nære venner, eller være nær familiemedlemmer Styrende Anonymkode: 5dce3...6d1 4 5
AnonymBruker Skrevet 25. april #3 Skrevet 25. april Stilte lite/ingen oppfølgingsspørsmål til ting jeg sa, ingen oppriktig interesse for mine tanker og meninger egentlig. Mest opptatt av at jeg kunne høre på ham og hans. Samtidig opptatt av å høre mine tunge opplevelser/traumer/sorger/redsler, som senere ble brukt mot meg i krangler og for kontroll Snakket om eksen som var gal ene dagen og helgen den andre dagen. Bare gale ekser, han hadde ingen rolle i det. Alltid offer/alltid helt i sine historier, ingenting mellom. Anonymkode: 71a83...c36 2 2
AnonymBruker Skrevet 25. april #4 Skrevet 25. april Rakk aldri å date han lenge nok til å bekrefte at han faktisk hadde narsissistiske trekk, men jeg gikk på date med en fyr to ganger, og i løpet av de to datene så; Snakket han mye og negativt om eksen, inkludert om deres sexliv. Han ble også visstnok veldig betatt av meg etter første date, aldri møtt en så intens mann før... Han gikk veldig fort frem fra date en til date to, og med å foreslå date nummer tre. Dvs han avtalte ny date, mens vi var på date. Mulig en taktikk så jeg ikke skulle klare å si nei? Han var opptatt av å fremstå som veldig vellykket. Etter vår andre (og siste) date så var det så mye som skurret, så da tok jeg en hvit løgn og avlyste date nummer tre. Anonymkode: dcb7d...cbd 1 2
AnonymBruker Skrevet 25. april #5 Skrevet 25. april Han snakket bare om seg selv og hvor snill han var og at alle likte han. Han spurte aldri noe om meg, spurte aldri hvordan dagen min hadde vært, hva jeg hadde gjort, ikke noe om familien min eller jobben min…. Han klarte alltid å snu ting så det ble min feil. Han løy og ble sint på meg for at jeg oppdaget det eller ble lei meg. Alt var alltid min feil, jeg var drama queen enda det var han som løy. Anonymkode: e676d...c9a 4
AnonymBruker Skrevet 25. april #6 Skrevet 25. april Love bombing, roser hver helg (levert på døra når han var på reisejobb og personlig når han var hjemme), lange telefonsamtaler hver kveld. Anonymkode: 5d3b4...770 2 1
AnonymBruker Skrevet 25. april #7 Skrevet 25. april AnonymBruker skrev (12 minutter siden): roser hver helg (levert på døra når han var på reisejobb og personlig når han var hjemme), lange telefonsamtaler hver kveld. Galt uansett. Anonymkode: 2df91...e66 1
AnonymBruker Skrevet 26. april #8 Skrevet 26. april AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Galt uansett. Anonymkode: 2df91...e66 Tror du det er roser og lange telefonsamtaler som er galt? Anonymkode: cd6ac...1cf
AnonymBruker Skrevet 26. april #9 Skrevet 26. april AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Tror du det er roser og lange telefonsamtaler som er galt? Anonymkode: cd6ac...1cf Det var også love bombing. Mannen viste seg etter hvert å være viktigere enn meg. Hans jobb var viktigere, jeg var arbeidssky mente han som ikke kunne være hjemme med barna når jeg hadde kveldsvakt. Han som saboterte mine vennskap, gikk bak ryggen på meg og sørget for at jeg ikke hadde venner. Han måket ikke snø, det var ikke hans problem at jeg ikke kom ut med tvillingvogn over høye brøytekanter. Jeg var syk med vilje, selv med dobbeltsidig lungebetennelse og bihulebetennelse så var det med vilje for å sabotere en guttetur på hytta. Jeg lå med 40 i feber og han nektet å gi meg medisiner, ikke hans problem sa han og dro på hytta. Anonymkode: 5d3b4...770 1 3
AnonymBruker Skrevet 26. april #10 Skrevet 26. april Lovebombing. Blir intenst fort. Inntar offer-rolle lett, som i å stakkarsligjøre seg selv. Forteller mye negativt om eksen, og igjen stakkarsliggjøre seg selv om de situasjonene. Anonymkode: 22f89...078 2
AnonymBruker Skrevet 26. april #11 Skrevet 26. april Lovebombing. Eksen var gal. Alle som var uenige med ham var gale. Han hadde aldri møtt en så fantastisk dame som meg, jeg ble hans verden på 1-2-3. I ettertid har jeg forstått at han er som en kameleon: han endrer personlighet for å tilpasse seg dama. Ser det samme i de påfølgende forholdene hans. Anonymkode: 9da56...4f3 4
AnonymBruker Skrevet 26. april #12 Skrevet 26. april Han skjelte ut andre mennesker og ble sint/tverr når han ikke fikk det som han ville. Måtte ta barna ut av huset om de skrek, selv om det var for at de hadde det vondt. Han holdt et grep i nakken min som jeg ikke likte. Som for å styre meg på en måte. Klarte ikke å begrense seg i forhold til brunt brennevin. La ofte skylden på andre. Ba veldig sjeldent om unnskyldning. Jeg måtte ofte komme hjem fra jobb, fordi han klarte ikke å være alene med barna når de var små. Om familielivet gikk utover hans hobbyer så ble han sint. Anonymkode: 3d06c...b5b 1
AnonymBruker Skrevet 26. april #13 Skrevet 26. april Veldig interessert i meg. Ville fort på date, og overinteressert på Snapchat med skriving, flørting og bilder av seg selv( flere TikTok videoer hun selv hadde laget etc). Alt gikk så fort, så etter 3 måneder vi huk bli kjærester. Spurte meg ut om alt. Fra familie, venner til min baggasje. Jeg delte mye, og det mest sårbare. Det fikk hun bruk for senere. Underveis fikk jeg vite at: Hun datet bare stygge menn, fordi de som er pene er vanskelig å ha med å gjøre. Hun hadde en del ekser( hun snakket aldri stygt om dem) Dog insinuerte hun ofte at menn var alltid problemet og det var aldri en kvinnes feil i noe. Alle menn måtte bare følge manualen hun hadde på forhold så ville det gå bra. manualen kort oppsummert: mannlig slave som lager mat hver dag, handler mat, betaler for alt, roser ved hver lønnsutbetaling, smykker i sølv, mannen må være kledd i merkeklær. Med logo. Og fancy merker. Hva fikk jeg? Daglig kritisering av utseende, beskjed om og operere trynet mitt/kropp. Slanke meg. Fortelle meg om mine sårbarheter og dele det med andre for så og bruke en tredje person som argument for og få de tingene hun ville ha. Jeg spurte engang hva får jeg dekt av mine behov i det her forholdet? Sex, og at hun var på besøk var min gevinst. Takk skal du faen meg ha! Håper jeg aldri ser henne igjen - men oddsen er dårlig. Slo opp fir 1,5 år siden og meldinger kommer i ny og ne. Anonymkode: 685be...15f 2
AnonymBruker Skrevet 26. april #14 Skrevet 26. april Folks elsk til dette har ingen grenser. Anonymkode: fa26d...68e
AnonymBruker Skrevet 26. april #15 Skrevet 26. april Lovebombing. Veldig intens. Spurte veldig mye om meg og skulle vite den minste detalj Sjalusi ( virket uskyldig) Fant senere ut at han var kronisk utro mot alle ekser, så det var ironisk. Snakket mye om hvor snill han var og at han gjorde alt for alle andre og var utslitt av det (sannheten er at han ikke løftet en finger for noen, dersom det ikke var noe som ga ham gevinst) Snakket masse om hvor perfekt jeg var og hvor flott vi skulle få det. Anonymkode: 826b0...a94
AnonymBruker Skrevet 26. april #16 Skrevet 26. april AnonymBruker skrev (22 timer siden): I dating fase, tidlig forhold. Hvilke narsissistiske tegn overså du ( som har vært med en). Anonymkode: 456d1...e3c Si at noe er galt med exene sine, sa at jeg var dum, opptatt av kropp og helsestudio, kommentere hvor vakker andre damer var....fysj....og dette var bare i begynnelsen.... Anonymkode: d2114...599 1
AnonymBruker Skrevet 26. april #17 Skrevet 26. april AnonymBruker skrev (17 timer siden): Tror du det er roser og lange telefonsamtaler som er galt? Anonymkode: cd6ac...1cf Ble nevnt som 2 av 3 eksempler. Anonymkode: 2df91...e66
AnonymBruker Skrevet 26. april #18 Skrevet 26. april Snakke om andre damer som vanskelige, klengete og sprø. Snakke om hvordan han hjalp andre og ble utnyttet og tatt for gitt. Lovebombingen var egentlig ikke voldsom eller påfallende, ikke slike store gester. Anonymkode: e825a...275 1
AnonymBruker Skrevet 26. april #19 Skrevet 26. april AnonymBruker skrev (21 timer siden): Han snakket bare om seg selv og hvor snill han var og at alle likte han. Han spurte aldri noe om meg, spurte aldri hvordan dagen min hadde vært, hva jeg hadde gjort, ikke noe om familien min eller jobben min…. Han klarte alltid å snu ting så det ble min feil. Han løy og ble sint på meg for at jeg oppdaget det eller ble lei meg. Alt var alltid min feil, jeg var drama queen enda det var han som løy. Anonymkode: e676d...c9a Du må ha møtt eksen min. Kondolerer. Anonymkode: 71a83...c36
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå