AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:03 #21 Del Skrevet lørdag kl 18:03 Jeg bruker bare Asics nimbus 26 , Asics Cumulus, Asics Magic speed 4 og Asics Kayano 🫣 Rullerer på disse. Anonymkode: 6a199...ab6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:04 #22 Del Skrevet lørdag kl 18:04 Elsoo skrev (9 timer siden): Jeg har prøvd ett par stabile sko fra Hoka, Asics Nimbus, Asics gt-1000, icebug på vinteren og Asics novablast 5. Nimbus er for myke, og gt-1000 for lite demping. Min favoritt er novablast som har god demping men samtidig kjennes ganske stabile Asics Kayano er sko med stabilitet samtidig ikke for myke 🙂 Anonymkode: 6a199...ab6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:36 #23 Del Skrevet lørdag kl 20:36 Hoka challenger. Anonymkode: b0acd...0c9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:15 #24 Del Skrevet søndag kl 12:15 Bruker utelukkende Topo Athletic for tiden. De har tåboks med plass til alle tærne, et must for meg. Jeg har Topo Ultrafly 4, Topo Spectre og Topo Mtn Racer 2 (til stiløp og løp i fjellet). Anonymkode: fc984...9a3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet søndag kl 12:23 #25 Del Skrevet søndag kl 12:23 (endret) Asics. Liker alle typene, like godt. Endret søndag kl 12:25 av Phoenix Heart 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet i går, 08:46 #26 Del Skrevet i går, 08:46 Saucony! Og Altra, som jeg hovedsakelig bruker. Jeg er tverrplattfot og må ha liten eller ingen drop og plass til tærne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå