MiominMio Skrevet fredag kl 17:26 #1 Del Skrevet fredag kl 17:26 Ja det lurer jeg på Jeg har noen Puma og Asics jeg bruker, men helt ærlig vet jeg ikke helt hvilken modell i noen av dem. Jeg er en av de som trenger litt demping når jeg løper. Hoka fungerte overhode ikke for meg, men vet at mange sverger til dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
male32 Skrevet fredag kl 17:30 #2 Del Skrevet fredag kl 17:30 Jeg liker Okaki. Veldig god demping. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:42 #3 Del Skrevet fredag kl 19:42 Vibram Fivefingers (barfotsko). Anonymkode: 433df...033 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:46 #4 Del Skrevet fredag kl 19:46 Asics gel nimbus. Anonymkode: 2bb9a...c64 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet fredag kl 19:47 #5 Del Skrevet fredag kl 19:47 (endret) Asics (nimbus) og Hoka (bondi og clifton) har vært best for mine føtter. Endret fredag kl 19:47 av mereo 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kranken Skrevet fredag kl 19:48 #6 Del Skrevet fredag kl 19:48 Asics Kayano for både mannen og meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:49 #7 Del Skrevet fredag kl 19:49 Famme airstep endorphin Anonymkode: 3b72f...0cb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
luesveis Skrevet fredag kl 19:50 #8 Del Skrevet fredag kl 19:50 Asics Novablast 5 ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mefe68 Skrevet fredag kl 19:55 #9 Del Skrevet fredag kl 19:55 Nike Pegasus liker jeg veldig godt 😊 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prelunia Skrevet fredag kl 19:57 #10 Del Skrevet fredag kl 19:57 Løper mye , og mest på asfalt, har prøvd de fleste merker og løpt ut en del sko. Trenger også en del demping. Er ikke så glad i hoka jeg heller, har prøvd bondi blant annet - grusom, men er en modell jeg liker - hoka mach×2 . Ellers liker jeg mizuno vista- men den er mer beregnet på turer med litt fart. Asics superblast er også god , men jeg synes kanskje den er litt "stiv" hvis man bikker mila. Da velger jeg andre sko. Asics novablast er jo et litt rimeligere alternativ, grei demping hvis man løper rundt 5-7 km, og ikke så fort. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:00 #11 Del Skrevet fredag kl 20:00 Mefe68 skrev (4 minutter siden): Nike Pegasus liker jeg veldig godt 😊 Min favoritt og. Anonymkode: 09fb5...e9a 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayah Skrevet fredag kl 20:01 #12 Del Skrevet fredag kl 20:01 Asics gel-nimbus! Brukt de i flere år både til trening og løp, gir god demping og er allsidige. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:04 #13 Del Skrevet fredag kl 20:04 Har on cloudemonster, asics Novablast (syns de er litt for myke og treige egentlig) , adidas Boston og Hoka Mach nå, og kommer sikkert til å finne nye typer jeg liker. Bare de passer til foten min og ikke er for myke. Nå for tiden løper jeg mye lengre turer på asfalt og bruker cloudemonster mye. Anonymkode: 79871...897 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labbene Skrevet fredag kl 20:09 #14 Del Skrevet fredag kl 20:09 Nike pegasus 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:22 #15 Del Skrevet fredag kl 20:22 On Cloudmonster. Synes de er så behagelige at jeg kommer til å kjøpe samme sko neste gang også. Anonymkode: 945bd...88d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pluton Skrevet fredag kl 20:30 #16 Del Skrevet fredag kl 20:30 Nike Pegasus og Nike Vomero er mine favoritter. Veldig god demping og fungerer godt både til løping og til vanlig bruk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suss80 Skrevet fredag kl 22:27 #17 Del Skrevet fredag kl 22:27 Asics gel Nimbus og Asics Kayano er best synes jeg. Nike vomero er også bra. Hoka (wide) er gode sko å gå i til hverdags. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
susilu Skrevet fredag kl 23:28 #18 Del Skrevet fredag kl 23:28 Har hatt Asics Gel Kayano i mange generasjoner. Veldig god sko for meg. Nå har jeg også et par Saucony Tempest som jeg er veldig fornøyd med. Jeg overpronerer og har blitt litt overvektig.... så både stabilitet og demping er viktig for meg når jeg løper. Varierer med et par rimelige fra tights.no (Levity?) som jeg ikke jogger i, men som er gode å gå i på jobb f.eks 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 23:36 #19 Del Skrevet fredag kl 23:36 MiominMio skrev (6 timer siden): Ja det lurer jeg på Jeg har noen Puma og Asics jeg bruker, men helt ærlig vet jeg ikke helt hvilken modell i noen av dem. Jeg er en av de som trenger litt demping når jeg løper. Hoka fungerte overhode ikke for meg, men vet at mange sverger til dem Jeg har ikke sko som løper. Mine sko spaserer, bare. Anonymkode: 0da45...e78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elsoo Skrevet lørdag kl 08:16 #20 Del Skrevet lørdag kl 08:16 Jeg har prøvd ett par stabile sko fra Hoka, Asics Nimbus, Asics gt-1000, icebug på vinteren og Asics novablast 5. Nimbus er for myke, og gt-1000 for lite demping. Min favoritt er novablast som har god demping men samtidig kjennes ganske stabile 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå