AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:23 #1 Del Skrevet fredag kl 17:23 Hadde mer kontakt innimellom treff tidligere, vi har holdt på et par år. Nå er det stort sett bare kontakt hver andre uke, så møtes vi for ligging, og så pause igjen. Noen med erfaring rundt hvordan dette utvikler seg? Anonymkode: 3e1d8...0c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:28 #2 Del Skrevet fredag kl 17:28 Høres trist ut.. Anonymkode: 271e4...a9f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:38 #3 Del Skrevet fredag kl 17:38 Møttes ca 1 gang pr mnd i snitt tenker jeg. Holdt på i ca 2 år. Vi hadde ingen kontakt utenom når vi møttes. Det var ingen av oss interessert i. Anonymkode: 30d34...8a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:43 #4 Del Skrevet fredag kl 17:43 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Møttes ca 1 gang pr mnd i snitt tenker jeg. Holdt på i ca 2 år. Vi hadde ingen kontakt utenom når vi møttes. Det var ingen av oss interessert i. Anonymkode: 30d34...8a6 Hva gjorde at relasjonen bestod såpass lenge? Ts Anonymkode: 3e1d8...0c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:43 #5 Del Skrevet fredag kl 17:43 Utvikler seg sjeldent til noe annet, er det hva du håper på? Anonymkode: a42a2...7e4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:48 #6 Del Skrevet fredag kl 17:48 Hvorfor skal dere ha kontakt ellers? Du skriver jo at dere er FF, da har man som regel ikke kontakt annet enn når man vil ligge.. Anonymkode: 95028...317 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:05 #7 Del Skrevet fredag kl 18:05 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Utvikler seg sjeldent til noe annet, er det hva du håper på? Anonymkode: a42a2...7e4 Nei vil ikke ha noe forhold, men lurer på hvor lenge man (begge) klarer å opprettholde interessen når det blir såpass sjelden? Finner ikke den ene seg en ny ff? Anonymkode: 3e1d8...0c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:11 #8 Del Skrevet fredag kl 18:11 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Finner ikke den ene seg en ny ff? Anonymkode: 3e1d8...0c1 Kommer flere i tillegg tenker jeg. Anonymkode: b4f90...3a2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet fredag kl 18:35 #9 Del Skrevet fredag kl 18:35 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hadde mer kontakt innimellom treff tidligere, vi har holdt på et par år. Nå er det stort sett bare kontakt hver andre uke, så møtes vi for ligging, og så pause igjen. Noen med erfaring rundt hvordan dette utvikler seg? Anonymkode: 3e1d8...0c1 Jeg har har flere gjennom tiden. Noen var ca. hver 14 dag mens andre var oftere og noen varierte tiden. Med de fleste hadde vi knakt mellom for å avtale. for meg fungerte det fint og det tror jeg også for de fleste av de. Men spesielt ei ønsker mer en jeg fikk til og og var stadig i kontakt. Men hun ville ha meg for hun likte hva jeg gjorde for henne. Det var nemlig lit spesielt. Og jeg vik si alle mine forhold har vert fine for meg. Er lenge siden jeg nå har har ei FF og savner det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:21 #10 Del Skrevet fredag kl 19:21 Har en jeg treffer ca hver 14. dag. Vi har daglig kontakt på snap. Ingen av oss ønsker forhold, men vi er glade i hverandre. Anonymkode: df3fb...a4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Langline Skrevet fredag kl 20:53 #11 Del Skrevet fredag kl 20:53 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hadde mer kontakt innimellom treff tidligere, vi har holdt på et par år. Nå er det stort sett bare kontakt hver andre uke, så møtes vi for ligging, og så pause igjen. Noen med erfaring rundt hvordan dette utvikler seg? Anonymkode: 3e1d8...0c1 Mitt råd er å avtale og kommunisere tydelig hvilke forventninger dere har til hverandre mht hyppighet. Og være ærlig med hverandre hvis dere møter andre og hvilke konsekvenser det kan ha for forholdet dere imellom. Det varierer hvor ofte jeg har kontakt med mine, men det er ok, livet skjer og ikke bestandig det passer selv om treff opprinnelig er avtalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #12 Del Skrevet 14 timer siden Det er vel som i et forhold, spenningen avtar inntil man finner en ny. Anonymkode: 0a64e...e94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #13 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hva gjorde at relasjonen bestod såpass lenge? Ts Anonymkode: 3e1d8...0c1 At vi likte å ha sex med hverandre. Da var det supert å møtes en gang i måneden ca i 2 årene vi holdt på. Anonymkode: 30d34...8a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #14 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (16 timer siden): Nei vil ikke ha noe forhold, men lurer på hvor lenge man (begge) klarer å opprettholde interessen når det blir såpass sjelden? Finner ikke den ene seg en ny ff? Anonymkode: 3e1d8...0c1 Såpass sjelden? Vi møttes som sagt ca 1 gang i måneden. Det er mer en nok for et rent FF forhold. I hvert fall for min/vår del. Anonymkode: 30d34...8a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #15 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Såpass sjelden? Vi møttes som sagt ca 1 gang i måneden. Det er mer en nok for et rent FF forhold. I hvert fall for min/vår del. Eneste sex man har er 1 gang i mnd? Hva er vitsen med ff, da? Høres helt teit ut, spør du meg. Anonymkode: 0a64e...e94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #16 Del Skrevet 13 timer siden Uansett om relasjonen bare er for sex og ikke forhold, så er det viktig å ha en viss grad av kommunikasjon for å avdekke forventninger etc. For det finnes en rekke varianter av slike forhold. Det er to F’er i fuckfriend, og noen vektlegger den første, noen vektlegger den andre, noen legger seg mellom der et sted. Jeg har hatt en FF som jeg møtte ca annenhver måned og snakket fint lite med ellers. Vi kunne flire av hverandres stories og sende en og annen vitsesnap. Men ellers lite. Så der var den første F’en tyngst. Så har jeg hatt en helt i andre enden, hvor vi fant på ting sammen, snappet daglig, han hadde en litt tung periode hvor jeg hjalp han masse mentalt. Også hadde vi sex iblant. Der var den siste F’en den tyngste. Så fortell hva DU vil med relasjonen, og avdekk hva han ønsker. Og bare vær i en sånn relasjon på et nivå du mestrer, ellers blir det savn og uro. Anonymkode: 8d324...0cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #17 Del Skrevet 10 timer siden Jeg min og min ff treffes ca hver 14 dag, og har kun kontakt ellers for å avtale om det passer, og litt bilder til hverandre mens vi venter på å treffes. har møttes slik i snart 3 år. Kunne ikke gjort det slik om jeg ville hatt han til noe mer, for etter så lang tid er det ganske åpenbart at det ikke skal bli noe mer. Anonymkode: f3492...274 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #18 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Eneste sex man har er 1 gang i mnd? Hva er vitsen med ff, da? Høres helt teit ut, spør du meg. Anonymkode: 0a64e...e94 Hva mener du? Om man ønsker sex en gang i måneden og har en man klaffer bra med og møtes for å ha sex en gang i måneden, så er det teit? Det er jo perfekt. Er det å ha sex generelt du mener er teit? Eller at man har sex når man vil ha sex som er teit? Hele poenget med en FF er jo å møtes for å ha sex når man vil ha sex og samtidig ikke måtte forholde seg til personen noe utover det. Akkurat som vi gjorde på en flott møte i 2 år. Møttes å hadde sex når vi ville ha sex. Perfekt 👌🏼 Anonymkode: 30d34...8a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #19 Del Skrevet 7 timer siden Tenk å ha så dårlig sex at dere bare har behov for sex hver andre andre uke Anonymkode: efa9e...921 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #20 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (23 timer siden): Utvikler seg sjeldent til noe annet, er det hva du håper på? Anonymkode: a42a2...7e4 Jeg giftet meg med min da, men… 🤭 Anonymkode: 0cebe...fe1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå