Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

jeg farget håret , ønsket et kald brunfarge men resultatet endte med at jeg ble mer gyllen enn jeg ønsket. Dette er fint i tuppene/endene- men ikke oppå toppen ! 
så nå vil jeg finne en farge som nøytraliserer og gir meg en fin nøytral brunfarge uten at det blit rød/kobberskjær. 
har sett litt på korres sine farger, og tenker at 5.7 kan bli bra? Håret mitt ellers er en blanding av chokolate og brun. 
legger ved et bilde som viser det jeg vil ha fjernet ( gyllen brun) 
Vil gjerne være mørkere på toppen enn i lengdene…IMG_1128.thumb.jpeg.c07f4bb32058ceb34d671505effbff43.jpeg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
juni123 skrev (20 minutter siden):

Hei!

jeg farget håret , ønsket et kald brunfarge men resultatet endte med at jeg ble mer gyllen enn jeg ønsket. Dette er fint i tuppene/endene- men ikke oppå toppen ! 
så nå vil jeg finne en farge som nøytraliserer og gir meg en fin nøytral brunfarge uten at det blit rød/kobberskjær. 
har sett litt på korres sine farger, og tenker at 5.7 kan bli bra? Håret mitt ellers er en blanding av chokolate og brun. 
legger ved et bilde som viser det jeg vil ha fjernet ( gyllen brun) 
Vil gjerne være mørkere på toppen enn i lengdene…IMG_1128.thumb.jpeg.c07f4bb32058ceb34d671505effbff43.jpeg

Jeg bruker Viva dusty silver, håret mitt er litegran mørkere enn deg og det blir ikke grått i det hele tatt men tar alt det gule vekk.. de har også en lysere grå. Her er den jeg bruker (får en kaldt lys brun)
https://www.vita.no/har/harfarge/permanent-harfarge/live-intense-color-u72-dusty-silver

Skrevet (endret)

5.7 er altså lillatone i 7tallet. Jeg ser veldig karamellaktig ut med 0.7 tall.

Korres er og kjent for å bli endel mørkere.

Hadde ikke farger over den varme bunnen enda, men vasket med Head and Shoulders kun på topp før resten vaskes med noe annet. 

Håret ditt her er 7 skala, og om du vil ha kaldere hadde jeg blandet 7.0 med 7.1 i ettervekst bare. Ikke legg blandingen oppå eksisterende farge.

Tar en 4-5 mnd før den noe kalde bunnen fremstår synlig mtp vekst,.

Farger du over kan det bli uønskede undertoner og det mettes veldig. Derav få fjernet mest mulig overskudd med head and shoilders. 

Endret av AprilLudgate
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...