AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:57 #1 Del Skrevet fredag kl 16:57 Det er freddan, og jeg har funnet en føflekk som er litt rød rundt i huden og lurer litt på den men det er helg og volvat, aleris osv tar meget høye priser. Kan man vente til uken for å få det undersøkt? Det er vel lange ventetider når man evt blir henvist og kanskje.. Noen råd? Anonymkode: ef11e...412 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:01 #2 Del Skrevet fredag kl 17:01 Vent til uka Anonymkode: 4dc49...6ce 19 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:01 #3 Del Skrevet fredag kl 17:01 Jeg drar til Volvat ja, såå dyrt er det jo ikke. Mange er bare ikke vant til å betale selv for slike tjenester. På den annen side, det er ikke hurtig utvikling på den type ting, hvis det skulle være noe, så det kan fint vente. Her er det derimot lang ventetid på time både hos fastlege og spesialist, så for meg er det ingen tvil, jeg går privat alltid når jeg trenger en leges vurdering. Anonymkode: bb4d0...bc9 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:01 #4 Del Skrevet fredag kl 17:01 Ta det til uken. Du kan også sjekke på apotek Anonymkode: 19f12...4bc 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:01 #5 Del Skrevet fredag kl 17:01 Kan aldri tenke meg at et par dager har noe å si. Du kan få sjekket føflekker på apotek da, men det koster også. Anonymkode: 39648...ba0 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:03 #6 Del Skrevet fredag kl 17:03 Du tar det til uken. Det er ingenting som skjer på 2 dager uansett. Anonymkode: 1a0c5...ab1 10 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:07 #7 Del Skrevet fredag kl 17:07 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ta det til uken. Du kan også sjekke på apotek Anonymkode: 19f12...4bc Jeg leste litt om at apotek-kjeden boots kan scanne føflekk men det står at hvis det er treff så booker de time til hudlege og da vet jeg ikke videre pris osv.. Eller kan man si at man vil kontakte lege videre selv da? Anonymkode: ef11e...412 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:09 #8 Del Skrevet fredag kl 17:09 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du tar det til uken. Det er ingenting som skjer på 2 dager uansett. Anonymkode: 1a0c5...ab1 Ja, regner med da at jeg tar det til uken for jeg betaler ikke dyre konsultasjoner privat siden det er helg, men ble litt usikker her.. Anonymkode: ef11e...412 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:09 #9 Del Skrevet fredag kl 17:09 Jeg ville sjekket på apotek imorgen og hvis det er indikasjon for noe så få akuttime hos fastlegen. Lykke til! Anonymkode: 21a1c...380 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:09 #10 Del Skrevet fredag kl 17:09 Du kan jo ta et bilde av føflekken så ser både du og lege/apotek om den har endret seg til uka. Anonymkode: 4dc49...6ce 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:12 #11 Del Skrevet fredag kl 17:12 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du kan jo ta et bilde av føflekken så ser både du og lege/apotek om den har endret seg til uka. Anonymkode: 4dc49...6ce Ja, har tatt et bilde av den nettopp så jeg kan sammenligne sammen med lege/hudlege 🙂 Anonymkode: ef11e...412 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:14 #12 Del Skrevet fredag kl 17:14 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg ville sjekket på apotek imorgen og hvis det er indikasjon for noe så få akuttime hos fastlegen. Lykke til! Anonymkode: 21a1c...380 Det ser ikke ut som det finnes boots apotek i nærheten hos meg men vet noen om apotek1 eller vitus gjør det? Jeg gjør enten det eller så venter jeg til uken ser det ut til 🙂 Anonymkode: ef11e...412 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:15 #13 Del Skrevet fredag kl 17:15 To dager fra eller til har ingenting å si. Anonymkode: 31fff...974 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AlternativX Skrevet fredag kl 17:15 #14 Del Skrevet fredag kl 17:15 (endret) Det kan da umulig være så akutt å få sjekka en føflekk nå i helga? Ro ned tenker jeg. Endret fredag kl 17:19 av AlternativX 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:17 #15 Del Skrevet fredag kl 17:17 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du kan jo ta et bilde av føflekken så ser både du og lege/apotek om den har endret seg til uka. Anonymkode: 4dc49...6ce Jeg fant en side på nett der man kan bruke en app som scanner føflekken (AI modeller)hos en hudlege som ser proff ut men hvis det blir treff så aner jeg ikke prisen videre i systemet men det er jo en fin løsning. Moderne teknologi 🙂 Det blir fastlegen her ser det ut til, til uken.. Anonymkode: ef11e...412 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:17 #16 Del Skrevet fredag kl 17:17 Vent til over helga, herlighet… Anonymkode: 4859c...0ea 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:18 #17 Del Skrevet fredag kl 17:18 AlternativX skrev (2 minutter siden): Det kan da umulig være å akutt å få sjekka en føflekk nå i helga? Ro ned tenker jeg. Hadde et øyeblikk "cancer on my mind" men siden de fleste sier at jeg kan ta det til uken så gjør jeg det 🙂 Anonymkode: ef11e...412 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:22 #18 Del Skrevet fredag kl 17:22 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Det er freddan, og jeg har funnet en føflekk som er litt rød rundt i huden og lurer litt på den men det er helg og volvat, aleris osv tar meget høye priser. Kan man vente til uken for å få det undersøkt? Det er vel lange ventetider når man evt blir henvist og kanskje.. Noen råd? Anonymkode: ef11e...412 Fastlegen på mandag. Anonymkode: 382f1...4d3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:25 #19 Del Skrevet fredag kl 17:25 Jeg bestilte time til hudlege på Aleris. Fordi det er så lang ventetid på fastlegen. Og dem ser det ikke som akutt. Jeg prøvde der først. Jeg betalte 2000 for det. For meg så var det verdt det for å roe meg ned. Jeg gikk inn på hjemmesiden deres kunne se når dem var ledig. Anonymkode: b6169...474 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:25 #20 Del Skrevet fredag kl 17:25 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fastlegen på mandag. Anonymkode: 382f1...4d3 Sjekket bestilling av timer til uka hos fastlege og er fullt. Er det nok grunn til å be om å komme imellom andre pasienter? Anonymkode: ef11e...412 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå