AnonymBruker Skrevet 25. april #1 Skrevet 25. april For helt middels store bryster. 75C i annen bh. Hvilke sportebher foretrekker du som ikke trenger mer enn middels støtte? Anonymkode: 7d2dc...852
Daisy-love Skrevet 26. april #2 Skrevet 26. april Jeg har større bryster, men bruker Change, og har gjort det i en årrekke. Hørt at den ikke anbefales for å sprinte, eller hoppetau, men ikke så ofte jeg sprinter eller bruker hoppetau så skal ikke uttale meg 🤣🫣 Jeg bruker den til all aktivitet jeg foretar meg, og for meg er det ikke bare størrelse som har noe å si, men hvilken form en har på brystene og hvilken aktivitet en skal drive med. En trenger mer støtte, selv for middels store bryster om det er mer hopp og sprett enn si en gåtur, tross rask gange. Jeg så ingen hadde svart, så om ikke annet så bumper dette opp tråden din 😊 Jeg liker at Change har både omkrets og cup, og hemper bak, og skulderstropper som kan justeres. Jeg kjøper når det er 40-50% av, som det er regelmessig. 1
AnonymBruker Skrevet 26. april #3 Skrevet 26. april Daisy-love skrev (3 timer siden): Jeg har større bryster, men bruker Change, og har gjort det i en årrekke. Hørt at den ikke anbefales for å sprinte, eller hoppetau, men ikke så ofte jeg sprinter eller bruker hoppetau så skal ikke uttale meg 🤣🫣 Jeg bruker den til all aktivitet jeg foretar meg, og for meg er det ikke bare størrelse som har noe å si, men hvilken form en har på brystene og hvilken aktivitet en skal drive med. En trenger mer støtte, selv for middels store bryster om det er mer hopp og sprett enn si en gåtur, tross rask gange. Jeg så ingen hadde svart, så om ikke annet så bumper dette opp tråden din 😊 Jeg liker at Change har både omkrets og cup, og hemper bak, og skulderstropper som kan justeres. Jeg kjøper når det er 40-50% av, som det er regelmessig. Takk for godt tips!👍Jeg skal sjekke ut Change😊 Anonymkode: 7d2dc...852 1
Blingblingtahei Skrevet 26. april #4 Skrevet 26. april Jeg har vel omtrent samme str som deg, er ikke innmari kravstor til sportsbh, eneste er at den ikke må være for stram på skuldre og nakke da jeg får vondt i hodet av det. Liker pierre Robert sine med bryterrygg, har også en fra famme tror jeg det er med masse tråder på ryggen som jeg liker, og en fra endurance, den har mer cup form så ikke brystene blir flate, men har også dårligere støtte. Men jeg er jamt over ikke så kravstor til sportsbh, bruker den bare noen timer om dagen og er ikke så nøye for meg at den er attraktiv eller flatterende.. Trener i hovedsak styrke
AnonymBruker Skrevet 27. april #5 Skrevet 27. april Shock absorber, har mange. Eneste som holder mine 65FF på plass. Anonymkode: 2a34f...ef5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå