AnonymBruker Skrevet 25. april #1 Skrevet 25. april Hei Skal kjøpe en ny leilighet fra USB og de sier: Dere må avklare med deres bank om de vil godta at oppgjør går rett inn på vår konto mot at vi innestår for at overskjøting vil bli gjennomført. Hvis deres bank ikke vil godta dette må dere må da ta kontakt med megler for å inngå et oppgjørsoppdrag for å få gjennomført kontrakt og oppgjør. Og banken sier: Ja, oppgjøret må tas via megler. Må jeg selv finne en megler? Trodde at selgeren skulle fikse alt? I dette tilfellet selgeren er USBL. Anonymkode: b7428...531
AnonymBruker Skrevet 25. april #2 Skrevet 25. april Usbl selger via megler de også Anonymkode: 43023...aa7
AnonymBruker Skrevet 25. april #3 Skrevet 25. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Usbl selger via megler de også Anonymkode: 43023...aa7 Må jeg betale ekstra for det? Anonymkode: b7428...531
AnonymBruker Skrevet 25. april #4 Skrevet 25. april AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Må jeg betale ekstra for det? Anonymkode: b7428...531 Det er selger som står for utgifter til megler. Det er jo ikke forskjell fra å kjøpe fra Usbl eller enn annen selger Anonymkode: 43023...aa7 1
AnonymBruker Skrevet 25. april #5 Skrevet 25. april AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Hei Skal kjøpe en ny leilighet fra USB og de sier: Dere må avklare med deres bank om de vil godta at oppgjør går rett inn på vår konto mot at vi innestår for at overskjøting vil bli gjennomført. Hvis deres bank ikke vil godta dette må dere må da ta kontakt med megler for å inngå et oppgjørsoppdrag for å få gjennomført kontrakt og oppgjør. Og banken sier: Ja, oppgjøret må tas via megler. Må jeg selv finne en megler? Trodde at selgeren skulle fikse alt? I dette tilfellet selgeren er USBL. Anonymkode: b7428...531 Her er det nok litt kommunikasjonsutfordringer, mangel på informajson. Hva står det i prospektet ditt? Les prospektet / salsgoppgaven nøye. Snakk med USBL og be dem forklare deg dette grundig. Det som står i salgsoppgaven er det som skal gjelde. Om du finner nøyaktig ordlyd her, kan jeg kanskje hjelpe deg. Anonymkode: 41276...c94
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå