AnonymBruker Skrevet 25. april #1 Skrevet 25. april Jeg er desperat etter ny jobb etter en hælvetes omorganisering på min arbeidsplass, og har vært på et intervju for en stilling i Oslo kommune. Jeg ringte tirsdag denne uken for å spørre om noe rundt prosessen og da sa hun som intervjuet meg at hun kunne si så mye som at jeg var nok en av dem som kom til å få et tilbud snart og at de synes jeg gjorde et kjempebra intervju. ( var to stillinger). Jeg tolket dette som at det var ganske sikkert, men det skulle gjennom en prosess til godkjenning eller noe slikt… Har ikke hør noe siden tirsdag, og da sa hun at de skulle sende ut noe samme dag. Blir litt bekymret for at det ikke var reelt, for har ikke hørt noe. :s De skulle gi tilbud til aktuelle kandidater innen den 30 April, så er litt tid igjen da. Hva er det som tar sånn tid? jeg kjenner ikke så godt til rekrutteringsprosessene i kommune, men håper det ikke er et dårlig tegn… er i såfall dårlig gjort å gi meg forhåpninger om det ikke var reelt Anonymkode: 204d4...3d6
AnonymBruker Skrevet 27. april #2 Skrevet 27. april Har du sjekket søppelkassa på eposten din? Anonymkode: 0ddfd...c2b
AnonymBruker Skrevet 27. april #3 Skrevet 27. april Jeg jobber i staten. Hos oss har vi ansettelsesråd annenhver uke, leder skriver innstilling (du er innstilt), det skal opp i ansettelsesrådet og i omtrent 100% av tilfellene så får den innstilte jobben. Ansettelsesrådet skal på en måte kvalitetssikre innstillingen, sjekke at alle med formelle særlige hensyn er tatt inn på intervju osv og at innstillingen (notatet) er godt nok skrevet til å tåle en rettsprosess om noen skulle klage på vedtaket. Men den du pratet med burde sagt noe om forventet tid. Du kan jo ringe igjen og høre om når du kan forvente et tilbud/høre noe mer? Evt si at du ønsker denne jobben men er i flere prosesser. Anonymkode: c52d5...2de 2
AnonymBruker Skrevet 27. april #4 Skrevet 27. april De møtene for godkjenning er ikke hele tiden - tipper maks ukentlig. Og så må det skrives til dere etterpå. Husk at folk kom rett fra påskeferie og sikkert hadde mer enn nok å gjøre forrige uke. Senest 30 april er om bare få dager, så da kommer det nok snart 😊👍 Anonymkode: 7f8ad...da5 2
AnonymBruker Skrevet 28. april #5 Skrevet 28. april Ikke hørt noe enda… får bare smøre meg med tålmodighet, to dager til siste frist for tilbakemelding. takk for svarene! TS Anonymkode: 204d4...3d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå