Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

bor i Oslo kommune, og nå har de idiotiske el-sparkesyklene kommet ut. Hver dag denne uken når jeg har kommet hjem fra jobb, ligger det en el-sparkesykkel og sperrer veien. Idag var det en mann som gikk foran bilen som kastet den ut på gresset så slapp gå ut av bilen selv. En dag har det også stått en inne på min tomt foran garasjen😤 hvem tar man kontakt med for å klage på dette? Er det Oslo kommune, eller de som eier syklene? 

Anonymkode: 8c4a9...220

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei

bor i Oslo kommune, og nå har de idiotiske el-sparkesyklene kommet ut. Hver dag denne uken når jeg har kommet hjem fra jobb, ligger det en el-sparkesykkel og sperrer veien. Idag var det en mann som gikk foran bilen som kastet den ut på gresset så slapp gå ut av bilen selv. En dag har det også stått en inne på min tomt foran garasjen😤 hvem tar man kontakt med for å klage på dette? Er det Oslo kommune, eller de som eier syklene? 

Anonymkode: 8c4a9...220

Ta kontakt med både kommunen og de som eier syklene 

Anonymkode: 71611...502

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Klag til kommunen. Det er de som tillater sparkesyklene, og som bestemmer hvor mange selskapene kan sette ut.

Her er de også slengt over alt og hindrer framkommeligheten for rullestolbrukere og svaksynte. Det er en skam!

Anonymkode: 6ff84...1e7

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Glemmer aldri den eldre mannen utenfor min lokale bunnpris, da en elsparkesykkel lå i veien for rullestolrampen der kona skulle opp med rullator. Han løftet den med et ekte, halvsvakt ganmelmannsbrøl og heiv den ned en lang skråning. Jeg hadde lyst til å gi han applaus. 

• Liker 7
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje jeg tar feil, men her i Trondheim synes jeg at det har blitt mye bedre enn de første årene 

Anonymkode: 2762c...8d5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Her jeg bor må man ta bilde av sykkelens parkering for å få den godkjent før man avslutter kjøreturen, er det ikke sånn i Oslo? Feilparkerer man flere ganger blir man utestengt. 

Anonymkode: db175...ba4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Her jeg bor må man ta bilde av sykkelens parkering for å få den godkjent før man avslutter kjøreturen, er det ikke sånn i Oslo? Feilparkerer man flere ganger blir man utestengt. 

Her og, det er et av få krav kommunen har stilt ovenfor utleierne.

Anonymkode: 16c88...797

AnonymBruker
Skrevet

Er så glad vår kommune sa nei til dise som driver med el sparkesykkel utleie, vi hadde det et par  år men de lå slengt over alt. Siden har kommunen sagt nei, så nå er det kun de som er i privat eie som kjører rundt. Irriterende nok de, om en ikke skal ha disse stygge utleie syklene slengt/stående rundt om også

Anonymkode: aefda...149

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

dET ER HATERS SOM KASTER OG SLENGER DE RUNDT OMKRING

Anonymkode: eaa8c...4ef

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Joda, men det hjelper lite når idiotiske motstandere flytter de slik at de skal stå i veien.

Så hatere klager over sparkesykler som ligger i veien og for å gjør et poeng av hvor i veien de er så flytter de enda flere slik at de står i veien. Hadde alle fått stå i fred der de er parkert hadde ikke dette vært et problem.

Anonymkode: d2084...e7c

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...