S_ofie Skrevet 25. april #1 Skrevet 25. april Noen erfaringer med dette. Kun 4 uker og hatt veldig ømme pupper, nå er det helt borte. Dårlig tegn? Blir bekymret. Spesielt fordi jeg alltid har hatt det i svangerskapene mine tidligere. Hvordan øker hcg mens brystene sin følsomhet går ned?🤔
Helene Skrevet 25. april #2 Skrevet 25. april Sorry, dette er et dårlig tegn. Men oppsøk lege for å få dette sjekket ut.
AnonymBruker Skrevet 25. april #3 Skrevet 25. april Jeg hadde av og på ømme pupper frem til uke 8. De var ikke ømme hver dag, men noen dager klarte jeg knapt å bevege meg😅 for meg var det i hvert fall ikke tegn på abort. Anonymkode: b98ab...b9a
AnonymBruker Skrevet 25. april #4 Skrevet 25. april Dette er absolutt ikke et dårlig tegn. Symptomer kan komme og gå. Symptomene man har i starten går som regel over og byttes med andre. Dette går nok helt fint. Men en fin tommelfingerregel er å alltid sjekke ting man bekymrer seg for. Anonymkode: 9d758...110
S_ofie Skrevet 25. april Forfatter #5 Skrevet 25. april Helene skrev (15 minutter siden): Sorry, dette er et dårlig tegn. Men oppsøk lege for å få dette sjekket ut. Hva skal jeg eventuelt sjekke? Ultralyd er alt for tidlig
AnonymBruker Skrevet 25. april #7 Skrevet 25. april Helene skrev (5 minutter siden): Be legen sjekke. Ultralyd. Mener ikke å skremme deg. Man ser ikke noe på UL så tidlig ts, det er helt vanlig at symptomer svinger. Du kan eventuelt ta en blodprøve hos legen som måler hcg med noen dagers mellomrom. Da kan du ihvertfall se om det er stigning ! Det hjalp i alle fall meg veldig i starten Lykke til ❤️ Anonymkode: 9717e...f26 1
S_ofie Skrevet 25. april Forfatter #8 Skrevet 25. april Helene skrev (7 minutter siden): Be legen sjekke. Ultralyd. Mener ikke å skremme deg. Ser ingenting på ultralyd i uke 4.
S_ofie Skrevet 25. april Forfatter #9 Skrevet 25. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Man ser ikke noe på UL så tidlig ts, det er helt vanlig at symptomer svinger. Du kan eventuelt ta en blodprøve hos legen som måler hcg med noen dagers mellomrom. Da kan du ihvertfall se om det er stigning ! Det hjalp i alle fall meg veldig i starten Lykke til ❤️ Anonymkode: 9717e...f26 Kan ringe til uken. Men vil ikke tester gi meg samme type indikasjoner da? 😊
AnonymBruker Skrevet 25. april #10 Skrevet 25. april S_ofie skrev (2 timer siden): Kan ringe til uken. Men vil ikke tester gi meg samme type indikasjoner da? 😊 To blodprøver gir et mye mer nøyaktig svar enn graviditetstester på hvordan stigningen er. Men hvis du klarer å slå deg til ro med tester hjemme er jo det bra 😊 Jeg har aldri målt hos legen, men har brukt clearblue med ukeindikator. Anonymkode: 01f3c...e6c
S_ofie Skrevet 25. april Forfatter #11 Skrevet 25. april AnonymBruker skrev (41 minutter siden): To blodprøver gir et mye mer nøyaktig svar enn graviditetstester på hvordan stigningen er. Men hvis du klarer å slå deg til ro med tester hjemme er jo det bra 😊 Jeg har aldri målt hos legen, men har brukt clearblue med ukeindikator. Anonymkode: 01f3c...e6c Når kan jeg forvente at digital CB øker til 2-3 uker? Fikk 1-2 uker i går. Ikm i morgen
AnonymBruker Skrevet 25. april #12 Skrevet 25. april Her forsvant ømme pupper ganske brått etter en liten stund, men var fortsatt gravid Anonymkode: b0f07...6ea
AnonymBruker Skrevet 25. april #13 Skrevet 25. april S_ofie skrev (5 minutter siden): Når kan jeg forvente at digital CB øker til 2-3 uker? Fikk 1-2 uker i går. Ikm i morgen Ingen kan gi deg fasiten på det. Jeg fikk 2-3 da jeg testet 15 dpo, men andre må gjerne vente lenger. Clearblue er ikke alltid nøyaktig heller, finnes flere som har fått 2-3 samtidig som blodprøve viste at de lå godt over grensa til å få 3+. Så ukeindikator kan både berolige og lage unødvendig bekymring. Ville ikke prøvd i morgen når du fikk 1-2 i dag. Anonymkode: 01f3c...e6c 1
S_ofie Skrevet 25. april Forfatter #14 Skrevet 25. april AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Her forsvant ømme pupper ganske brått etter en liten stund, men var fortsatt gravid Anonymkode: b0f07...6ea Hvor langt var du på vei?
AnonymBruker Skrevet 25. april #15 Skrevet 25. april S_ofie skrev (4 timer siden): Noen erfaringer med dette. Kun 4 uker og hatt veldig ømme pupper, nå er det helt borte. Dårlig tegn? Blir bekymret. Spesielt fordi jeg alltid har hatt det i svangerskapene mine tidligere. Hvordan øker hcg mens brystene sin følsomhet går ned?🤔 Det hender symptomer blir borte og at de kommer tilbake. Det er såpass tidlig at du kan heller vente å se. Hadde ingen tegn før jeg var 9 uker på vei, hadde da ømme pepper frem til jeg fødte. Anonymkode: 6aa0a...4bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå