AnonymBruker Skrevet 25. april #1 Skrevet 25. april Hei. Har et problem jeg ville forhøre meg om. Vi har ekstremt dårlig arbeidsmiljø på jobb og dette grunnet sjefen. Han presser oss til det ytterste og flere blir sykemeldte. Er nå sykemeldt selv pga overarbeid (jobber i helsesektor). Må jobbe i lunsjen så jeg ikke får spise noe eller så må jeg jobber overtid og uten få betalt. Får ikke gjort oss ferdig med pasienter og han går bare å setter seg uten å hjelpe. Siden jeg nå er sykemeldt i 2 uker fikk jeg høre på jobb at når jeg er tilbake skal han kjøre oss enda hardere og at hun andre kunne bare sykemelde seg etter meg så han skal kjøre meg hardt helt alene. Hva skal jeg gjøre? (Gjør btw oppgaver som jeg ikke har lov til mtp utdanningen min siden han ikke vil gjøre dem selv) Anonymkode: f67ba...585
AnonymBruker Skrevet 25. april #2 Skrevet 25. april Ta og rapporter han til arbeidstilsynet. Anonymkode: 99762...414 6 1
wallflower Skrevet 25. april #3 Skrevet 25. april AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hei. Har et problem jeg ville forhøre meg om. Vi har ekstremt dårlig arbeidsmiljø på jobb og dette grunnet sjefen. Han presser oss til det ytterste og flere blir sykemeldte. Er nå sykemeldt selv pga overarbeid (jobber i helsesektor). Må jobbe i lunsjen så jeg ikke får spise noe eller så må jeg jobber overtid og uten få betalt. Får ikke gjort oss ferdig med pasienter og han går bare å setter seg uten å hjelpe. Siden jeg nå er sykemeldt i 2 uker fikk jeg høre på jobb at når jeg er tilbake skal han kjøre oss enda hardere og at hun andre kunne bare sykemelde seg etter meg så han skal kjøre meg hardt helt alene. Hva skal jeg gjøre? (Gjør btw oppgaver som jeg ikke har lov til mtp utdanningen min siden han ikke vil gjøre dem selv) Anonymkode: f67ba...585 Eh, finne en ny jobb? 🙈 Hadde selv en ufordragelig sjef, som brøt taushetsplikten foran hele kollegagjengen, hele tiden, hver dag. Kjefta på andre og meg, og jeg fikk til nok slutt og kjefta tilbake og tok igjen. Endte opp på møte med TV, HR og sjefen hvor jeg ble overhøvla. Jeg slutta og 8 andre gjorde det samme 🙏 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. april #4 Skrevet 25. april Verneombud, tillitsvalgt. Og selvsagt så skriver du avvik hver eneste gang du gjør ting du ikke har lov til antar jeg? Om en bruker tar kvelden så skal ikke du belastes for det. Anonymkode: 9fdbe...ff0
AnonymBruker Skrevet 25. april #5 Skrevet 25. april wallflower skrev (17 minutter siden): Eh, finne en ny jobb? 🙈 Hadde selv en ufordragelig sjef, som brøt taushetsplikten foran hele kollegagjengen, hele tiden, hver dag. Kjefta på andre og meg, og jeg fikk til nok slutt og kjefta tilbake og tok igjen. Endte opp på møte med TV, HR og sjefen hvor jeg ble overhøvla. Jeg slutta og 8 andre gjorde det samme 🙏 Vil finne en ny jobb men er vanskelig innenfor min bransje🥲 skal selvsagt prøve! Tørr vertfall ikke melde ifra nå som jeg er sykemeldt. Da skjønner han med en gang at det er meg og da er jeg sikker han kommer til å skjelle meg ut når jeg er tilbake Anonymkode: f67ba...585
AnonymBruker Skrevet 25. april #6 Skrevet 25. april AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Verneombud, tillitsvalgt. Og selvsagt så skriver du avvik hver eneste gang du gjør ting du ikke har lov til antar jeg? Om en bruker tar kvelden så skal ikke du belastes for det. Anonymkode: 9fdbe...ff0 Vell da blir det nok nesten 40 avvik per dag så.. Anonymkode: f67ba...585
AnonymBruker Skrevet 25. april #7 Skrevet 25. april Jeg tror du og de andre blåser opp hele historien. Anonymkode: ee5c6...7c2
AnonymBruker Skrevet 25. april #8 Skrevet 25. april AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Vell da blir det nok nesten 40 avvik per dag så.. Anonymkode: f67ba...585 Ja og så? Nå tror jeg du bare troller med hele innlegget ditt, gratulerer du klarte faktisk lure meg. Bra jobbet. For at et voksent menneske i helsesektoren ikke skjønner viktigheten av å skrive avvik er for meg helt utrolig. Bra du bare tulla med innlegget ditt, for pipa hadde fått en annen lyd når du plutselig hadde blitt bura inne for en 10-20 drap og at alle bevis peker mot deg. Så igjen gratulerer. Du er første lhs person som har klart lure meg. Anonymkode: 9fdbe...ff0
AnonymBruker Skrevet 25. april #9 Skrevet 25. april AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg tror du og de andre blåser opp hele historien. Anonymkode: ee5c6...7c2 Ok👍🏼 Anonymkode: f67ba...585
AnonymBruker Skrevet 25. april #10 Skrevet 25. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja og så? Nå tror jeg du bare troller med hele innlegget ditt, gratulerer du klarte faktisk lure meg. Bra jobbet. For at et voksent menneske i helsesektoren ikke skjønner viktigheten av å skrive avvik er for meg helt utrolig. Bra du bare tulla med innlegget ditt, for pipa hadde fått en annen lyd når du plutselig hadde blitt bura inne for en 10-20 drap og at alle bevis peker mot deg. Så igjen gratulerer. Du er første lhs person som har klart lure meg. Anonymkode: 9fdbe...ff0 Går det bra eller? Anonymkode: f67ba...585
Lillssz Skrevet 25. april #11 Skrevet 25. april AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja og så? Nå tror jeg du bare troller med hele innlegget ditt, gratulerer du klarte faktisk lure meg. Bra jobbet. For at et voksent menneske i helsesektoren ikke skjønner viktigheten av å skrive avvik er for meg helt utrolig. Bra du bare tulla med innlegget ditt, for pipa hadde fått en annen lyd når du plutselig hadde blitt bura inne for en 10-20 drap og at alle bevis peker mot deg. Så igjen gratulerer. Du er første lhs person som har klart lure meg. Anonymkode: 9fdbe...ff0 Og ellers går det bra med deg? Er du kvinneguiden selv? Få deg en hobby! Eller jobb. 2
Lillssz Skrevet 25. april #12 Skrevet 25. april AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ok👍🏼 Anonymkode: f67ba...585 Ingenting som er blåst opp annet enn du og ditt heliumhodet.
AnonymBruker Skrevet 25. april #13 Skrevet 25. april Lillssz skrev (33 minutter siden): Og ellers går det bra med deg? Er du kvinneguiden selv? Få deg en hobby! Eller jobb. Jeg jobber. Noe du antagelig ikke gjør med et slikt vokabular. Livets harde skole er hardt å hå på altså. Og ja? Her prøver jeg redde en person som totalt kan ødelegge karriere og livet sitt. Men så viser det seg at personen bare troller og at flere av lhs utdannede kg brukere ikke skjønner det. Siden å skrive avvik i en slik sak om den hadde vært ekte er kjempe viktig. Tror ikke helt at dere lhs folk skjønner konsekvensene av hva som kan skje. Dere tror vel at 100ml og 100l er det samme... Anonymkode: 9fdbe...ff0
Lillssz Skrevet 25. april #14 Skrevet 25. april Hahahhahahah! Gratulere med det smarteste svaret eg har lest de siste 2 sekundene 🦋
AnonymBruker Skrevet 25. april #15 Skrevet 25. april Det her er sykt. Kontakt arbeidstilsynet så får dere ny sjef, dette er ulovlig. Min sjef nektet ansatte å dra hjem til syke barn, mens visse andre fikk ta fri for andre ting. Sparken. Anonymkode: 4f177...9b8
AnonymBruker Skrevet 25. april #16 Skrevet 25. april Hvorfor er det greia i dag at man driver og sykemelder seg i stedet for å ta tak i et dårlig arbeidsmiljø? 🤨🔨 Man er ikke syk, arbeidssituasjonen er syk, leder er udugelig. Verneombud, arbeidstilsynet er løsningen, ikke fastlegen. Anonymkode: 99908...896 4
AnonymBruker Skrevet 26. april #17 Skrevet 26. april Du skaffer dokumentasjon. Og så melder du fra. Tillitsvalgt, verneombud og leders leder i første omgang. Hjelper ikke det: Arbeidstilsynet. Anonymkode: 96a59...64d
AnonymBruker Skrevet 26. april #18 Skrevet 26. april Jeg hadde varslet, sykmeldt meg, sluttet/forhandlet sluttpakke, og funnet ny jobb. Det er ikke vanskelig å få ny jobb. Anonymkode: 6e326...49c
AnonymBruker Skrevet 26. april #19 Skrevet 26. april AnonymBruker skrev (20 timer siden): Vil finne en ny jobb men er vanskelig innenfor min bransje🥲 skal selvsagt prøve! Tørr vertfall ikke melde ifra nå som jeg er sykemeldt. Da skjønner han med en gang at det er meg og da er jeg sikker han kommer til å skjelle meg ut når jeg er tilbake Anonymkode: f67ba...585 Da ville jeg hatt klar opptaker i lomma. Det er jo en nydelig sjanse til å få bevis for hvordan personen driver på. 👍 Anonymkode: 376a9...e35
AnonymBruker Skrevet 26. april #20 Skrevet 26. april AnonymBruker skrev (20 timer siden): Må jobbe i lunsjen så jeg ikke får spise noe eller så må jeg jobber overtid og uten få betalt. Anonymkode: f67ba...585 Det må du ikke. Snakk med tillitsvalgte. Anonymkode: db43c...0f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå