Gå til innhold

Mannen min oppfører seg merkelig mot dattera vår

anonym guru

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

IKKE snakk med mannen din om dette, Ts!

Det du som mor må gjøre her er å ta kontakt med f.eks. Barnehuset, Stine Sofie-stiftelsen, eller også politiet.

Grunnen til at du skal gjøre det er for å be om råd om hvordan du skal forholde deg til dette videre.

Hvis det skulle være slik at han enten har begått overgrep eller har planer om det, så er det HELT AVGJØRENDE at du nå håndterer dette på riktige måten.

Det betyr at du IKKE skal snakke med mannen din om dette, og heller IKKE spørre datteren din! Om du gjør dette, så gir du nemlig han muligheten både til å ev. skjule spor, og til å manipulere din datter til å ikke fortelle noe (om noe har skjedd, eller selv om han ev. "bare" er i en groomefase).

Du MÅ overlate dette til fagfolk, og følge det de vet man skal gjøre i slike tilfeller. IKKE gjør noe før du har forhørt deg med fagfolk!

Anonymkode: 8b448...756

Dette rådet ville jeg fulgt TS! 

Du overreagerer overhodet ikke! Min far, bestefedre eller min mann ville ALDRI oppført seg slik du beskriver mannen din. Det du beskriver er virkelig ikke normalt og direkte ekkelt. 

Anonymkode: af9d7...876

• Liker 4
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, som flere sier, ikke normalt! Min samboer har ikke sett de naken siden de gikk i barnehagen/1.klasse av hensyn til at de er jenter og han er mann. Det er det han har sagt selv, og jeg støtter det 100%. 

Anonymkode: 11030...d72

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nei, som flere sier, ikke normalt! Min samboer har ikke sett de naken siden de gikk i barnehagen/1.klasse av hensyn til at de er jenter og han er mann. Det er det han har sagt selv, og jeg støtter det 100%. 

Anonymkode: 11030...d72

Sunt med foreldre som seksualiserer barna sine. Stå på! /s

Anonymkode: 5d4c2...7fb

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

anonym guru skrev (10 timer siden):

Hei. Jeg og mannen min har en datter på 9 år sammen. Og jeg har merka at han oppfører seg ekkelt mot henne. En SIKKELIG ubehagelig måte. Jeg har en klump i magen jeg bare må få ut.

Det er flere ting jeg har lagd merke til angående dette. For det første stirrer han unormalt lenge på dattera vår når hun har gått ut av dusjen, og ikke har på klær. Han pleier også å gå Inn på badet gjentatte ganger i mens hun bader/dusjer.. Han har også spurt henne om hun har fått hår på tissen enda. 
Er det jeg som overtenker eller er dette veldig rart?

Hva har du gjort og sagt i disse tilfellene? Sitter du bare og godtar dette? Du må jo sette grenser for din datter og høre med henne hva slags grenser hun ønsker.  Var det hun som fortalte deg hva han hadde sagt? 

Anonymkode: 8c9af...eff

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

anonym guru skrev (20 timer siden):

Hei. Jeg og mannen min har en datter på 9 år sammen. Og jeg har merka at han oppfører seg ekkelt mot henne. En SIKKELIG ubehagelig måte. Jeg har en klump i magen jeg bare må få ut.

Det er flere ting jeg har lagd merke til angående dette. For det første stirrer han unormalt lenge på dattera vår når hun har gått ut av dusjen, og ikke har på klær. Han pleier også å gå Inn på badet gjentatte ganger i mens hun bader/dusjer.. Han har også spurt henne om hun har fått hår på tissen enda. 

Fra en overtenker til en annen; nei, du overtenker ikke. Jeg sliter med å komme på scenarier hvor dette har naturlige og sunne årsaker. Jeg har dessverre ingen konkrete råd, annet enn at er det noen gang i livet du bør høre på magefølelsen, er det denne.

Endret av Vimsepetra
Kom borti lagre-knappen for tidlig.
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
anonym guru skrev (22 timer siden):

Hva f??? Han misbruker henne helt sikkert rt!!! Ææææsj!!!!! Følg med om han NOENGANG går på hennes soverom!!!!! Du MÅ flytte fra den ekle ffff skapen NÅ??? HVA F er det du sier?? Du burde anmeldes siden du ikke drar fra denne ekle pedofile mannen!!!!

Anonymkode: 29bf3...922

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
anonym guru skrev (21 timer siden):

Nei jeg har ikke tatt det opp med han enda. Er så usikker på hvordan jeg skal komme frem uten å «anklage» han. 

Utenå anklage han???? Så du tenker mer på HANS følelser enn din datterblir seksuelt misbrukt???? Du burde IKKE VÆRT MOR OG SVIKTER TOTALT SOMMOR

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Har du prøvd å snakke med datteren din? Nå mener jeg ikke at du skal spørre direkte, men prøve å snakke litt forsiktig rundt det.

Anonymkode: 0852b...dc3

Snakke litt forsiktig??  Hva slags pusete opplegg er dette??? En må stikke av med dattera NÅ !!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
anonym guru skrev (22 timer siden):

HAN SPØR OM HUN HAR FÅTT HÅR PÅ TISSEN???????

VET DU HVA DU SKRIVER? ?? RØM FRA PEDOFILE FFFFSKAP!!!!!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Snakke litt forsiktig??  Hva slags pusete opplegg er dette??? En må stikke av med dattera NÅ !!!! 

Kjære vene.

Bekymring og handling er helt på sin plass. Det betyr jo ikke at det anbefalte er å skru av hjernen og løpe.

Hvis mor stikker av med barnet på dette grunnlaget, vil far antagelig få samvær etter hvert. Alenetid med barnet, that is.

Anonymkode: 78908...a52

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Utenå anklage han???? Så du tenker mer på HANS følelser enn din datterblir seksuelt misbrukt???? Du burde IKKE VÆRT MOR OG SVIKTER TOTALT SOMMOR

Ro deg ned. TS tar jo tak i det og kommer helt sikkert til å ta dette videre nå som hun ser svarene. 

Ingen her som ser noe som helst normalt ved denne mannens oppførsel, så du kan ikke la dette ligge TS.

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvordan oppfører datteren din seg i nærheten av ham da. Har du merket noe på henne?

Enig med andre at dette både er unormalt og ekkelt.

Anonymkode: 5d024...680

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde snakke med Stine Sofies stiftelse og foraåvidt politi på hvordan finne eventuell informasjon.

Dette er unormal oppførsel, og om han er pedofil så ligger det nok mye materiale på PC og telefon. Som nok er sikret såpass at kun politi har tilgang.

Jeg ville meldt en bekymring til politi og spurt om de har måter å undersøke hvorvidt noen laster ned overgrepsmteriale uten å innhente fysisk utstyr.

Kan lett være og høres trollete ut, men en ganske stor andel av pågrepne i internasjonale overgrepsnettverk er norske. 

Så her hadde jeg ønsket bistand fra politi.

I dag er det nok sjeldent man kun glor på barna sine og ikke har mengder materiale nedlastet. 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Kjære vene.

Bekymring og handling er helt på sin plass. Det betyr jo ikke at det anbefalte er å skru av hjernen og løpe.

Hvis mor stikker av med barnet på dette grunnlaget, vil far antagelig få samvær etter hvert. Alenetid med barnet, that is.

Anonymkode: 78908...a52

Hvorfor skal hun ikke løpe??  Hun må ta pc'en- dra til politiet og få den undersøkt ASAP!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AprilLudgate skrev (15 minutter siden):

Du burde snakke med Stine Sofies stiftelse og foraåvidt politi på hvordan finne eventuell informasjon.

Dette er unormal oppførsel, og om han er pedofil så ligger det nok mye materiale på PC og telefon. Som nok er sikret såpass at kun politi har tilgang.

Jeg ville meldt en bekymring til politi og spurt om de har måter å undersøke hvorvidt noen laster ned overgrepsmteriale uten å innhente fysisk utstyr.

Kan lett være og høres trollete ut, men en ganske stor andel av pågrepne i internasjonale overgrepsnettverk er norske. 

Så her hadde jeg ønsket bistand fra politi.

I dag er det nok sjeldent man kun glor på barna sine og ikke har mengder materiale nedlastet. 

Om han er pedofil??? Han spør om sin egen datter har FÅTT HÅR PÅ TISSEN?????? HVA TENKER DU MED?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
k4ren skrev (18 minutter siden):

Ro deg ned. TS tar jo tak i det og kommer helt sikkert til å ta dette videre nå som hun ser svarene. 

Ingen her som ser noe som helst normalt ved denne mannens oppførsel, så du kan ikke la dette ligge TS.

JEG ROER MED A L D R I NED!!! NÅR en sliktafatt mor svikter totalt så ROER JEG MEG IKKE NED!!!! ETT LIV KAN IKJE ØDELEGGES TENK MED DIN HJERNE!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Om han er pedofil??? Han spør om sin egen datter har FÅTT HÅR PÅ TISSEN?????? HVA TENKER DU MED?

Som i at han ikke kan sies rettsmessig og lovmessig å ha gjort noe konkret ifht lovbrudd om man 

a) gir ham anledning til å tilpasse atferden og slette evt nedlastinger

b) ikke kan vise til noe STRAFFBART

Fordi: om TS går fra ham så får han samvær. Alene.  

• Liker 7
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

anonym guru skrev (23 timer siden):

Det er creepy! Synes du skal ta en prat med han om dette og gjerne  ringe Barnevernet først for råd for hva du bør gjøre.

Endret av Grüner
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Ingen grunn til å tenke at det ikke har foregått et overgrep enda. 

TS - ta med deg datteren din og LØP. Krisesenter!

Anonymkode: d7aeb...bb8

Det er jo å overreagere litt, da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser vanskelig for meg at noen er seksuelt tiltrukket av sin egen datter, så jeg tror du overreagerer og at det er tankene dine som er problemet her.

Når det er sagt virker jo det hele litt rart, spørsmålet hans om hår på tissen bl.a., ser for meg at han kan ha en snål form for humor og uvanlige måter å spøke på, som avviker noe fra normalen. Tenker at når han sier slik fremfor dere begge, da er det nok i hans hode en måte et forsøk på å være morsom. Han hadde nok aldri sagt slik om det var i en alvorlig setting...

Så du får tenke at han nok bare er spesiell og annerledes, jeg tror det er hva dette dreier seg om...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...