AnonymBruker Skrevet 25. april #1 Del Skrevet 25. april Har 3 dagers hjemmeeksamen om ikke så lenge, og tror verken jeg får freden jeg trenger hjemme eller på jobb. Lurte derfor på å sjekke inn på et hotell og sitte der å skrive. Noen anbefalinger på hotell i Oslo/Gardermoenregionen som har greie rom til sånt? Anonymkode: 52936...b5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april #2 Del Skrevet 25. april Kan du ikke booke deg et grupperom der du studerer? Anonymkode: 4bfc7...9af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april #3 Del Skrevet 25. april AnonymBruker skrev (4 timer siden): Har 3 dagers hjemmeeksamen om ikke så lenge, og tror verken jeg får freden jeg trenger hjemme eller på jobb. Lurte derfor på å sjekke inn på et hotell og sitte der å skrive. Noen anbefalinger på hotell i Oslo/Gardermoenregionen som har greie rom til sånt? Anonymkode: 52936...b5a Vi si de fleste hoteller har dette. Enste hotellet i det området jeg har vært på som ikke hadde skrivebord på rommet er The Hub Anonymkode: 5e34a...e40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majer Skrevet 25. april #4 Del Skrevet 25. april Vet ikke med Oslo og omegn, men Trondheim er gode på det- sikkert fordi de har en del executive grader på NTNU Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april #5 Del Skrevet 25. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan du ikke booke deg et grupperom der du studerer? Anonymkode: 4bfc7...9af Det er samlingsbasert studie langt unna, så nei. Anonymkode: 52936...b5a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april #6 Del Skrevet 25. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi si de fleste hoteller har dette. Enste hotellet i det området jeg har vært på som ikke hadde skrivebord på rommet er The Hub Anonymkode: 5e34a...e40 Jeg har hatt skrivebord på the Hub. Og de har basseng du kan svømme i mellom slaga også. Anonymkode: ab533...b65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april #7 Del Skrevet 25. april AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg har hatt skrivebord på the Hub. Og de har basseng du kan svømme i mellom slaga også. Anonymkode: ab533...b65 Da var jeg nok bare uheldig med mitt rom. Svømmebasseng et der er et stort pluss😊 Anonymkode: 5e34a...e40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss91 Skrevet 26. april #8 Del Skrevet 26. april AnonymBruker skrev (8 timer siden): Vi si de fleste hoteller har dette. Enste hotellet i det området jeg har vært på som ikke hadde skrivebord på rommet er The Hub Anonymkode: 5e34a...e40 Jeg har aldri hatt rom uten skrivebord på the hub. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april #9 Del Skrevet 26. april Kan du ikke dra på biblioteket? Anonymkode: d2147...041 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå