Gå til innhold

Har du blitt behandlet for kronisk endometritt og klart å bli gravid etterpå? 😃

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har vært gjennom seks IVF-forsøk der jeg ble gravid på det ene forsøket, men mistet. 

Fikk påvist kronisk endometritt i går og skal gå på antibiotika i 14 dager. Deretter blir det ny runde med tilbakesett. 

Noen som har noen erfaringer å dele? 🌞

Anonymkode: 4a88a...9be

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette har jeg lest flere historier om på andre IVF forumer. Om kvinner som har blitt gravide etter at de fikk kur mot endometritt. Det er en kjent årsak til implantation failures eller spontanaborter. :)

Men måtte du virkelig igjennom 6 ivf forsøk før du ble sjekket?? Hadde du noen symptomer?

Anonymkode: 6df42...e95

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble det. Hadde tre mislykkede innsett før jeg hadde en antibiotikakur etter påvist kronisk endometrietest. Lyktes på fjerde forsøk. 

Anonymkode: 43e83...aa4

AnonymBruker
Skrevet

Oi, så utrolig gøy å høre! 🩷

AnonymBruker skrev (På 25.4.2025 den 21.43):

Dette har jeg lest flere historier om på andre IVF forumer. Om kvinner som har blitt gravide etter at de fikk kur mot endometritt. Det er en kjent årsak til implantation failures eller spontanaborter. :)

Men måtte du virkelig igjennom 6 ivf forsøk før du ble sjekket?? Hadde du noen symptomer?

Anonymkode: 6df42...e95

Ja jeg ble gravid på fjerde forsøk og så har det vært to forsøk til som ikke satt.. Jeg skulle kanskje ha sjekket før? Det er mulig jeg har noen symptomer, men det er vanskelig å si hva som er hva.. 

AnonymBruker skrev (På 25.4.2025 den 22.44):

Jeg ble det. Hadde tre mislykkede innsett før jeg hadde en antibiotikakur etter påvist kronisk endometrietest. Lyktes på fjerde forsøk. 

Anonymkode: 43e83...aa4

Så utrolig kjekt! 🩷 Fint å høre solskinnshistorier. 

Anonymkode: 4a88a...9be

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har to barn, begge etter passe heftige runder antibiotika. Før førstemann var jeg prøver i 3 år, og var gjennom 3 innsett etter IVF/ICSI. Ny stimulering etter AB, og første innsett der ble baby. Ble naturlig gravid etterpå og mistet 5-6 ganger. Egg nr 2 fra den batchen ble satt inn, mistet. Hadde en ny runde stimulering hos en annen klinikk, mistet. Mer AB før siste egget ble satt inn, og det ble baby. 

Har totalt vært gravid 11 ganger, men mistet 9 av dem. De to gangene med AB før ble baby.

Ingen i Norge ville sjekke meg for noe som helst, men en klinikk i Hellas sjekket forholdene i livmora. Nå sjekker de jo faktisk i Norge og. 

Lykke til!

Anonymkode: 419be...622

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...