AnonymBruker Skrevet 25. april #1 Skrevet 25. april Jeg har sett dette flere ganger. Menn i 40- og 50-årene, som er såkalt "frivillig single" playere. De snakker gjerne om at damer i dag ikke er forholdsmateriale, flasher sitt suksess hos damene og mener at ekteskap/samboerskap er bare noe piss. Gjerne har de meninger om at kvinner helst bør være jomfruer, eller i hvert fall ha veldig lite seksuell erfaring og være unge for å egne seg som koner. Jeg har tre slike i min omgangskrets nå. Deres sosiale medier består av flashing av penger og gjenstander de har skaffet seg, skryt av disse pengene/gjenstandene og skikkelig "show off". Jeg mistenker at de gjør dette for å overbevise verdenen om at de er veldig lykkelige, og kjøper alle disse unødvendige tingene for å fylle hull der forhold skulle være. Ingen av mine velstående, gifte venner holder på slik. Hva tenker dere? Anonymkode: 0fbcf...ed5 2
AnonymBruker Skrevet 25. april #2 Skrevet 25. april Eller det er så enkelt som at de faktisk har en sånn personlighet, og at det er den egentlig årsaken til at de er single. KJenner heldigvis ingen slike menn, så vidt jeg vet. Kjenner flere single, mulig frivillig single også (spør jo ikke akkurat folk om det), men de er nå stort sett helt vanlige menn. Lite forskjell på de og menn som er i forhold. Anonymkode: dfa50...e27 1 2
AnonymBruker Skrevet 25. april #3 Skrevet 25. april Hmm, jeg har også flere sånne i min omgangskrets, samtlige av dem er ikke aktive i sosiale medier, men bruker mye av tiden sin på å dyrke hobbyene sine som blant annet er bil/motorsykkel/andre kjøretøy som ATV, snøscooter osv. Spill eller flipping av boliger. Ingen av dem er opptatt av "bodycount" da samtlige er voksene oppegående menn. Noen av dem har ikke trukket lykkeloddet angående utseende, andre har bare aldri tenkt på at barn og dame er så viktig. Så helt ærlig, det er nok ikke EN fasit som er forklaringen, men trolig en sum av mange faktorer, blant annet arv og miljø og sosial krets. Anonymkode: 2c184...ba3 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. april #4 Skrevet 25. april jeg tror de fleste overvurderer sin evne til å analysere andre, og jeg tror dette er veldig skadelig. Anonymkode: 49dd6...6ca 1
Q2012 Skrevet 25. april #5 Skrevet 25. april Jeg tror for de fleste er dette ikke for å overkompenserer men de bare gjør/kjøp hva de liker. Fordelen med å være single er du kan gjøre / kjøpe hva du vil uten du trenger tillatelse for det. Hva er forskjell av legger ut sånn bilder eller bilder av din familien og skryt med det?
AnonymBruker Skrevet 25. april #6 Skrevet 25. april AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg har sett dette flere ganger. Menn i 40- og 50-årene, som er såkalt "frivillig single" playere. De snakker gjerne om at damer i dag ikke er forholdsmateriale, flasher sitt suksess hos damene og mener at ekteskap/samboerskap er bare noe piss. Gjerne har de meninger om at kvinner helst bør være jomfruer, eller i hvert fall ha veldig lite seksuell erfaring og være unge for å egne seg som koner. Jeg har tre slike i min omgangskrets nå. Deres sosiale medier består av flashing av penger og gjenstander de har skaffet seg, skryt av disse pengene/gjenstandene og skikkelig "show off". Jeg mistenker at de gjør dette for å overbevise verdenen om at de er veldig lykkelige, og kjøper alle disse unødvendige tingene for å fylle hull der forhold skulle være. Ingen av mine velstående, gifte venner holder på slik. Hva tenker dere? Anonymkode: 0fbcf...ed5 Jeg tror også dette. Men så tror jeg veldig mange - både kvinner og menn, som er single og gjør et nummer ut av det, typisk på grunn av helt urealistiske krav. Kompenserer for en ulykkelighet. Sier seg litt selv når ingen er bra nok.. for det må være ensomt å være for bra for alle man møter, og veldig vanskelig når man endelig erkjenner at man ikke faktisk aldri var bedre enn andre. Da blir det «fet bil eller katt» Anonymkode: f3ee6...0a3
AnonymBruker Skrevet 25. april #7 Skrevet 25. april AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg har sett dette flere ganger. Menn i 40- og 50-årene, som er såkalt "frivillig single" playere. De snakker gjerne om at damer i dag ikke er forholdsmateriale, flasher sitt suksess hos damene og mener at ekteskap/samboerskap er bare noe piss. Gjerne har de meninger om at kvinner helst bør være jomfruer, eller i hvert fall ha veldig lite seksuell erfaring og være unge for å egne seg som koner. Jeg har tre slike i min omgangskrets nå. Deres sosiale medier består av flashing av penger og gjenstander de har skaffet seg, skryt av disse pengene/gjenstandene og skikkelig "show off". Jeg mistenker at de gjør dette for å overbevise verdenen om at de er veldig lykkelige, og kjøper alle disse unødvendige tingene for å fylle hull der forhold skulle være. Ingen av mine velstående, gifte venner holder på slik. Hva tenker dere? Anonymkode: 0fbcf...ed5 Jeg tenker at grunnene til å ønske være singel kan være langt mer og helt andre ting en hva du lister opp. Jeg flasher ikke suksess, jeg driter i seksuell historikk og ikke har jeg Instagram, tiktok etc. Men viktigst av alt i forhold til det du skriver, så har jeg i hvert fall ikke noe «hull» som burde fylles av en partner. Det ville vært et stort paradoks all den tid keg selv gjorde meg singel, fordi jeg ønsker å være singel😊 For min del så handler mitt ønske om å være singel om ting som ikke er kompatibelt med å være i et fast, forpliktende forhold. Jeg får mer glede ut av min single tilværelse en av å være i et forhold. Værre er det jo ikke. Ser du virkelig ingen grunn til at noen ønsker å være single? Det er i så fall ganske sært. Anonymkode: 96c54...3b5
AnonymBruker Skrevet 25. april #8 Skrevet 25. april De er emosjonellt avstengt sikkert. Mc klubb next. Anonymkode: de1e6...386
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå