Gå til innhold

Er i uke 6 og vet allerede nå at jeg blir alenemor

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Du har altså helt bevisst gått inn for å bli gravid med en voldelig mann, og nå som du såvidt er blitt gravid, så ønsker han deg død på en måte som bare kan ses på som en trussel.Anonymkode: 82a4e...21b

Jeg har ikke planlagt dette eller gjort det bevisst. Dere overdriver VELDIG! Han er ingen voldelig mann på den måten. Og han er faktisk en god pappa til sin sønn.

Ja, kommentaren om at han ønsker meg død svir vanvittig mye og gjør vondt langt inne i hjerterota. Men alt er jo på tekstmelding, heldigvis. 

Jeg tror oppriktig han ikke vil ha noe med barnet å gjøre. Virkelig. Han har ikke den form for empati og pliktfølelse. Dessuten har han sitt andre barn 50/50 og en jobb som er mer krevende enn andres jobber.

Anonymkode: a8bc6...d7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hei! Trenger litt råd og tips.

Jeg hadde en relasjon til en mann i 6 måneder. Vi hadde alltid ubeskyttet sex… Han gjorde det slutt med meg og kastet seg rett på datingapper. Han sier nå at han vil møte en annen og danne er familieliv med. Han har en sønn fra før og er skilt. Jeg fortalte han at jeg var gravid, og hans reaksjon var stygg. Han sa at han håper jeg dør, blir påkjørt, at jeg har planlagt dette og at han ikke ønsker å være involvert. Jeg har ikke planlagt det, og kommentarene hans er så klart veldig sårende.

Så nå blir jeg alenemamma fordi barnefar nekter å være involvert. Jeg vet at jeg må ta selvkritikk på mye, for jeg visste innerst inne hvordan han var. Men man angrer på mannen, og ikke barnet. ❤️

Jeg har en mastergrad og 600k i grunnlønn (får også tillegg for kvelder, natt, helger og helligdager). Jeg eier bolig. Jeg har massiv støtte blant familie og venner. Så dette kan jo gå fint - eller? 

Jeg forstår at det selvsagt blir vanskeligere økonomisk for meg enn hva det er for andre som har to voksne i jobb og et barn.

Mine spørsmål er…

Har noen vært i lignende situasjon hvor barnefar endret sitt syn? Vet jeg ikke skal håpe på det. Men at han har ønsket samvær likevel?

Hvilke stønader har jeg krav på? Han sier allerede nå at han nekter å betale barnebidrag og at om jeg spør om det, må vi snakkes gjennom advokater. 

Jeg er både glad, redd, engstelig og såret. Men vet det vokser et lite, uskyldig barn inne i meg - og tilknytningen er der allerede. Tror bare mødre selv kan forstå denne tilknytingen. 

Hva ville du gjort? Tar imot alle tips og råd. Takk! 

Dere "planla" det jo begge to ved å alltid ja ubeskyttet sex... hvorfor gjorde dere det?

Anonymkode: 3bdb2...02e

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Han flytter til Danmark for jobb.

Og så?

Er du virkelig så naiv, eller bare later du som?

At han flytter til Danmark har lite å si, han er like voldelig, han kan like gjerne kreve samvær med barnet, kan like gjerne ta barnet med seg andre steder når det først er i Danmark på samvær.

Med denne voldelige mannen som ønsker deg død har du ingen garantier for fremtiden, hverken for deg selv eller for barnets fremtid.

Du velger helt bevisst en psykisk og fysisk voldelig mann som far til ditt barn! De som er som han som kanskje greier å besinne seg mens ungene er små, de bruker å vise sine virkelige sider også til ungene når disse nærmer seg tenårene. Da er det barna som bli offer for vold, psykisk og fysisk. Før dette må du regne med at barnet vil bli manipulert og forsøkt hjernevasket til å tro hvor ille du er iflg. ham.

Får du barn med denne mannen mister du kontroll over ditt liv. Og du mister kontroll med barnets liv.

Hjelper absolutt ingenting om du ev. skriver "far ukjent" heller, for han vet at han er far til ditt barn, og da kan han komme og kreve samvær når det måtte passe seg. Nekter du blir det dna-test som vil bekrefte ham som far, og du fremstår som den som nekter ham samvær, og du og barnet blir igjen taperne.

Hvorfor vil du så vondt for et ev. kommende barn at du velger en mann du VET er voldelig som barnets far??

Hvorfor vil du så vondt for et ev. kommende barn at du velger barnets far å være en mann som ønsker å se deg død?

Anonymkode: 82a4e...21b

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er han en god far? 

For hvis han er det så er det jo ikke krise hvis han faktisk snur og vil ha samvær etterhvert. Og det er vel fint at barnet lærer å kjenne faren sin. 

Anonymkode: 3d264...4c5

En god far håper ikke at mor blir overkjørt av en bil

Anonymkode: 62e7a...63a

• Liker 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Jeg har ikke planlagt dette eller gjort det bevisst. Dere overdriver VELDIG! Han er ingen voldelig mann på den måten. Og han er faktisk en god pappa til sin sønn.

Ja, kommentaren om at han ønsker meg død svir vanvittig mye og gjør vondt langt inne i hjerterota. Men alt er jo på tekstmelding, heldigvis. 

Jeg tror oppriktig han ikke vil ha noe med barnet å gjøre. Virkelig. Han har ikke den form for empati og pliktfølelse. Dessuten har han sitt andre barn 50/50 og en jobb som er mer krevende enn andres jobber.

Jo, hver gang du valgte å ha ubeskyttet sex med ham i et halvt år, så VALGTE du å risikere å bli gravid med ham!

Og NEI! INGEN mann som er voldelig mot barnets mor på noen som helst måte er en god far!!! Han er en voldelig far, og det er som regel bare et tidsspørsmål når slike fedre også blir voldelige, psykisk eller fysisk mot sine barn, om ikke før så når barna begynner å nærme seg eller er i tenårene.

Du har vært egoistisk hele veien, og uforsvarlig. Og nå er du mest opptatt av deg selv. Du er såret av kommentarene hans, du får vondt langt inni hjerterota.

Men at du helt bevisst velger å få et barn med en mann du vet er psykisk og fysisk voldelig, en mann som ønsker deg død - det er det ditt eventuelle barn som må betale den høyeste prisen for, ikke du!

Hjelper ikke at han akkurat nå ikke vil ha dette barnet. Han kan når som helst i fremtiden komme og kreve - og få! - samvær med barnet! Om ikke annet så kan han sørge for å gjøre det for å gjøre din tilværelse til et helvete, som han har lovet deg å gjøre. Slike menn gjør man klokt å tro på når de kommer med trusler, for slike menn er fullt i stand til å gjennomføre sine trusler.

Men du, du bryr deg ikke om at du velger en far for ditt ev. barn som kan komme til å påføre både deg og barnet varig skade.

Du vet jo at du ikke kan stole på denne mannen, så hvorfor denne selektive troen på at han mener det han sier. Han sier han ikke vil ha noe med barnet å gjøre - ja, det må jo være sant for all fremtid iflg. deg. Han sier han skal gjøre livet ditt til et helvete - neida, det er ikke sant. Han sier han ønsker deg død, og sier til og med hvordan han ønsker du skal dø (og dermed barnet også) - neida, det mener jo denne snille mannen heller ikke, iflg. deg, for han skal jo flytte til Danmark, må vite.

Hva om det er motsatt som skjer - han gjør ditt og barnets liv til et helvete og gjør det gjennom å ha samvær med barnet?

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre et for tøft valg for meg…

Er det ikke tøffere å måtte forholde seg til denne dusten i 18 år? 

Anonymkode: e2850...46f

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det virkelig en overraskelse for folk at sex kan føre til barn?

Uansvarlig!

Anonymkode: 2027e...8ed

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Å få barn med feil person er en mye større belastning enn det man klarer å forestille seg i forkant. Desverre.

Anonymkode: 7f1a0...23a

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jo, hver gang du valgte å ha ubeskyttet sex med ham i et halvt år, så VALGTE du å risikere å bli gravid med ham!

Og NEI! INGEN mann som er voldelig mot barnets mor på noen som helst måte er en god far!!! Han er en voldelig far, og det er som regel bare et tidsspørsmål når slike fedre også blir voldelige, psykisk eller fysisk mot sine barn, om ikke før så når barna begynner å nærme seg eller er i tenårene.

Du har vært egoistisk hele veien, og uforsvarlig. Og nå er du mest opptatt av deg selv. Du er såret av kommentarene hans, du får vondt langt inni hjerterota.

Men at du helt bevisst velger å få et barn med en mann du vet er psykisk og fysisk voldelig, en mann som ønsker deg død - det er det ditt eventuelle barn som må betale den høyeste prisen for, ikke du!

Hjelper ikke at han akkurat nå ikke vil ha dette barnet. Han kan når som helst i fremtiden komme og kreve - og få! - samvær med barnet! Om ikke annet så kan han sørge for å gjøre det for å gjøre din tilværelse til et helvete, som han har lovet deg å gjøre. Slike menn gjør man klokt å tro på når de kommer med trusler, for slike menn er fullt i stand til å gjennomføre sine trusler.

Men du, du bryr deg ikke om at du velger en far for ditt ev. barn som kan komme til å påføre både deg og barnet varig skade.

Du vet jo at du ikke kan stole på denne mannen, så hvorfor denne selektive troen på at han mener det han sier. Han sier han ikke vil ha noe med barnet å gjøre - ja, det må jo være sant for all fremtid iflg. deg. Han sier han skal gjøre livet ditt til et helvete - neida, det er ikke sant. Han sier han ønsker deg død, og sier til og med hvordan han ønsker du skal dø (og dermed barnet også) - neida, det mener jo denne snille mannen heller ikke, iflg. deg, for han skal jo flytte til Danmark, må vite.

Hva om det er motsatt som skjer - han gjør ditt og barnets liv til et helvete og gjør det gjennom å ha samvær med barnet?

Forstår skepsisen, men med all sannsynlighet er dette skremsel i et forsøk på å tvinge TS til å ta abort ! Så han vinner hvis hun gjør det. Er få prosenter av mennesker der ute som er fullt ut psykopater eller narsissist og om han så er så virker det jo som han kommer til å la TS være i fred med tanke på jobben sin, det andre barnet og at han skal flytte til utlandet (vi får håpe for barnet sin skyld at det siste er riktig og han faktisk flytter ! ) 

Anonymkode: 0cbd6...de1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Dette. 

Ikke dra han inn i noen som helst sammenheng, heller ikke det økonomiske. - Da er det en sjanse for att du faktisk får fred med deg og ditt, - i det øyeblikket slike menn begynner å "svi" økonomisk, så starter også helvetet. 

Tro meg, du vil kanskje ha det litt strammere økonomisk, men vil også få en total sjelefred om du ikke drar inn penger i dette også... 

Om han snur? Ofte snur de fordi ny partner synes det er rart att han er far til ett barn som han ikke har kontakt med, og det er ny partner som muligens presser på. Men i det store og hele snur de ikke, de prøver litt halvhjertet, men det er fåtallet som egentlig kjemper for å se ett barn de absolutt ikke ville ha i utgangspunktet. 

Anonymkode: b2ea8...9a6

Dette er som å lese om mitt liv. Samboer til min biologiske far presset han til å ta kontakt med meg når jeg fikk en halvsøster. Kontakten varte i et par år, litt til og fra,. og endte med at han forsøkte å lure meg for å slippe å betale barnebidrag. Det er ikke noe gøy å være et barn som ikke var ønsket .

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Forstår skepsisen, men med all sannsynlighet er dette skremsel i et forsøk på å tvinge TS til å ta abort ! Så han vinner hvis hun gjør det. Er få prosenter av mennesker der ute som er fullt ut psykopater eller narsissist og om han så er så virker det jo som han kommer til å la TS være i fred med tanke på jobben sin, det andre barnet og at han skal flytte til utlandet (vi får håpe for barnet sin skyld at det siste er riktig og han faktisk flytter ! ) 

Jeg er absolutt ikke for å bruke abort som prevensjon.

Det har ikke noe med at han "vinner" om hun tar abort!

Dette har med det å gjøre at Ts helt bevisst og med viten og vilje velger å få barn med en mann hun VET er voldelig! En mann som har en psykisk og fysisk voldelig forhistorie. En mann som har vært psykisk voldelig mot henne. En mann som har sagt at han ønsker å gjøre hennes liv til et helvete, at han ønsker henne død, og til og med måten han ønsker hun skal dø på.

Å få barn med en slik mann er fullstendig uforsvarlig for det potensielle barnet sin del. Selv ikke et godt nettverk kan veie opp for den skaden en slik mann trolig vil gjøre mot både Ts og det potensielle barnet.

Å tro at han vil la henne i fred, det er ekstremt naivt, når vi vet at dette er en mann som har lovet å gjøre hennes liv til et helvete og ønsker henne død. At han flytter endrer ikke dette, heller ikke jobben hans.

Når man helt bevisst og med viten og vilje velger å få barn med en voldelig mann, da er det omsorgssvikt mot det potensielle barnet. For man velger da også helt bevisst at barnet må leve sitt liv med følgene av en far som "i beste fall" prioriterer andre barn, men velger bort dette barnet. Eller en far som kommer til å ødelegge både barnet og Ts gjennom måten han planlegger å gjøre Ts sitt liv til et helvete.

Av og til er det viktigere å være fornuftig enn å trumfe gjennom noe bare for at en annen "ikke skal vinne". Det er ingen barns beste å være barn av en psykisk og fysisk voldelig far som ønsker barnets mor død og har tanker om hvordan hun bør dø.

https://fontene.no/fagartikler/slik-hjelper-vi-barn-i-hoykonfliktfamilier-6.47.636568.4e83e5b5d8

" I dag har vi mer kunnskap om hvilken risiko det innebærer for barn å vokse opp i et miljø preget av alvorlige konflikter mellom foreldrene. Konfliktene svekker foreldrenes omsorgstilbud og skader barnets utvikling, samtidig som de forringer barnets livskvalitet og trivsel."

https://mannsforum.no/nyheter/en-giftig-barndom-skader-barn/

"Professor William Fabricius forskning på barn og unge viser at en oppvekst under langvarig stress, kan bety permanente skader og et kortere liv. Å oppleve foreldrekonflikter, eller ha for lite kontakt med en av foreldrene, kan være skadelig for barn og unge. Professor May Britt Drugli sier voksne må gjøre alt vi kan for å unngå “toxic stress” hos barn."

Det Ts nå legger opp til å tilby et barn, det er et liv som mest sannsynlig vil skade barnet. Skade barnets utvikling, skade barnet fysiologisk, skade barnets evne til selvregulering, øke sjansene betraktelig for psykisk sykdom. Og gi barnet et kortere liv.

Det må sies akkurat som det er - det Ts nå planlegger å gjøre er egoistisk og uansvarlig og uforsvarlig. Dette er ikke noe barns beste!

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg har sett han og sønnen flere ganger. Han er en snill pappa. Det vet jeg faktisk. Merker også at sønnen spør mye etter han og er svært knyttet til han. Ikke redd rundt han osv.

Det er kvinner han har et mønster i å behandle dårlig. Alltid vært utro, blitt anklaget for psykisk- og fysisk vold m.m. Selv opplevde jeg ‘’bare’’ psykisk vold og trusler med ord. 

Jeez. Du må jo være verdens dummeste? Du ønsket batn med ham? 

Anonymkode: d7dd6...ff5

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Jeg er absolutt ikke for å bruke abort som prevensjon.

Det har ikke noe med at han "vinner" om hun tar abort!

Dette har med det å gjøre at Ts helt bevisst og med viten og vilje velger å få barn med en mann hun VET er voldelig! En mann som har en psykisk og fysisk voldelig forhistorie. En mann som har vært psykisk voldelig mot henne. En mann som har sagt at han ønsker å gjøre hennes liv til et helvete, at han ønsker henne død, og til og med måten han ønsker hun skal dø på.

Å få barn med en slik mann er fullstendig uforsvarlig for det potensielle barnet sin del. Selv ikke et godt nettverk kan veie opp for den skaden en slik mann trolig vil gjøre mot både Ts og det potensielle barnet.

Å tro at han vil la henne i fred, det er ekstremt naivt, når vi vet at dette er en mann som har lovet å gjøre hennes liv til et helvete og ønsker henne død. At han flytter endrer ikke dette, heller ikke jobben hans.

Når man helt bevisst og med viten og vilje velger å få barn med en voldelig mann, da er det omsorgssvikt mot det potensielle barnet. For man velger da også helt bevisst at barnet må leve sitt liv med følgene av en far som "i beste fall" prioriterer andre barn, men velger bort dette barnet. Eller en far som kommer til å ødelegge både barnet og Ts gjennom måten han planlegger å gjøre Ts sitt liv til et helvete.

Av og til er det viktigere å være fornuftig enn å trumfe gjennom noe bare for at en annen "ikke skal vinne". Det er ingen barns beste å være barn av en psykisk og fysisk voldelig far som ønsker barnets mor død og har tanker om hvordan hun bør dø.

https://fontene.no/fagartikler/slik-hjelper-vi-barn-i-hoykonfliktfamilier-6.47.636568.4e83e5b5d8

" I dag har vi mer kunnskap om hvilken risiko det innebærer for barn å vokse opp i et miljø preget av alvorlige konflikter mellom foreldrene. Konfliktene svekker foreldrenes omsorgstilbud og skader barnets utvikling, samtidig som de forringer barnets livskvalitet og trivsel."

https://mannsforum.no/nyheter/en-giftig-barndom-skader-barn/

"Professor William Fabricius forskning på barn og unge viser at en oppvekst under langvarig stress, kan bety permanente skader og et kortere liv. Å oppleve foreldrekonflikter, eller ha for lite kontakt med en av foreldrene, kan være skadelig for barn og unge. Professor May Britt Drugli sier voksne må gjøre alt vi kan for å unngå “toxic stress” hos barn."

Det Ts nå legger opp til å tilby et barn, det er et liv som mest sannsynlig vil skade barnet. Skade barnets utvikling, skade barnet fysiologisk, skade barnets evne til selvregulering, øke sjansene betraktelig for psykisk sykdom. Og gi barnet et kortere liv.

Det må sies akkurat som det er - det Ts nå planlegger å gjøre er egoistisk og uansvarlig og uforsvarlig. Dette er ikke noe barns beste!

Jeg har selv vokst opp med et høyt konfliktnivå mellom mine foreldre så all den kunnskapen der er jeg klar over fra før og har kjent på kroppen selv. 

Er jo derfor jeg sier det aller beste er om han faktisk flytter og lar TS og baby være i fred. Og jo selvsagt spiller jobben og flyttingen inn, hva skal han egentlig få gjort hvis han er stasjonert i et annet land? Bestille Stig Millehaugen på henne? Sorry hvis det ble en litt drøy sammenligning, men tror du skjønner hva du jg mener. For å gjøre livet til TS dritt så må man minimum oppholde seg innenfor Norges grenser jg og det skal han jo ikke. Og selvsagt har det noe å si om jobbens hans krever mye fra han= mye mindre tid å pønske på taktikker for å plage TS. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har selv vokst opp med et høyt konfliktnivå mellom mine foreldre så all den kunnskapen der er jeg klar over fra før og har kjent på kroppen selv. 

Er jo derfor jeg sier det aller beste er om han faktisk flytter og lar TS og baby være i fred. Og jo selvsagt spiller jobben og flyttingen inn, hva skal han egentlig få gjort hvis han er stasjonert i et annet land? Bestille Stig Millehaugen på henne? Sorry hvis det ble en litt drøy sammenligning, men tror du skjønner hva du jg mener. For å gjøre livet til TS dritt så må man minimum oppholde seg innenfor Norges grenser jg og det skal han jo ikke. Og selvsagt har det noe å si om jobbens hans krever mye fra han= mye mindre tid å pønske på taktikker for å plage TS. 

Må han, ikke man. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Riktig setning skulle være: For å gjøre livet dritt for TS så må han minimum oppholde seg innenfor Norges grenser og det skal han jo ikke.

beklager mange skrivefeil 😟😟

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Har han rett på samvær selv om han bor utenlands? Takk for meldingen din!

Han kan kreve mye fra utlandet, du kan kreve svært lite. Glem barnebidrag, hvis han får samvær i utlandet og nekter å levere ungen tilbake blir det et helvete for deg, selv i Europa. Du er helt imponerende naiv og har skylappene på for fullt.

Du kommer til å bli husket blant alle som ho der som gikk etter en med høy lønn og status kun for å bli gravid.

Det vil også et eventuelt barn få vite.

Anonymkode: 002d3...410

Ingen tvil om at hun er sykehusets hore, som tvang stakkars mannen til å flytte utenlands for å komme seg unna. Hun la seg etter, hun ville ha barn, hun vill ha han. Du kan si hva du vil ts, men dette blir ditt rykte på hositalet, ingen tvil.

Du fremstår svært lite gjennomtenkt, som mange gjør når de planlegger å bli aleneforeldre. «Er jo ikke så dyrt, har folk i nettverket og skal sikkert orden seg» er sånn man forteller seg selv for å ikke ta stilling til realitetene. Den lønnen du har nå kommer du jo ikke til å beholde all den tid det er utopi å jobbe tredelt som aleneforelder. Det er ikke gitt at foreldre, søsken og venner kan passe hver gang, etterhvert får de andre forpliktelser med jobb og egen familie, og da må du betale for barnevakt som koster en hel del. Du kommer altså til å gå ned i lønn fordi du primært må jobbe innen bhgs åpningstid. I tillegg er det ikke gratis å få barn. Det koster ganske mye i utstyr, klær, fritidsaktiviteter, mat, busskort, opprettholde sosiale fellesskap for barnet, etterhvert tannregulering, konfirmasjon, sminkestash for jentene, frisør, mobil og pc, ferier ect. Du kan få noe ekstra støtte mens barnet er lite, men når barnet virkelig begynner å koste får du kun ekstra barnetrygd. I tillegg er det ingen garanti for å få et friskt barn, du kan få et som trenger tilrettelegging for kosthold, motoriske utfordringer, og andre ting staten ikke dekker kostnadene for, men som er fordyrende for deg. Det er vanligere enn du tror. 

I tillegg til dette kan du risikere barnefar som kjører deg i rettsrunde etter rettsrunde som du selv må betale, og det kan koste deg svært dyrt. At hele dette svangerskapet er en elendig ide med en mann du har et så dårlig forhold til har mange skrevet før meg, men faktum er at han kan kjøre så hardt mot det at han ender opp med omsorg og mest samvær, og du kun som besøksforelder. Det er ingen utopi om han virkelig vil ødelegge for deg, jeg vet om folk det har skjedd med. Så at du føyser vekk advarslene om å få barn med en som ikke ønsker barn med deg, sier meg at du ikke har forstått konsekvensene. Det mest fornuftige her er selvfølgelig p ta abort, kutte kontaktene med han som ikke vil ha noe med deg å gjøre, og heller bevege seg ut på datingmarkedet for å finne med mann som har lyst å stifte familie med deg. 

Anonymkode: 8bb66...c99

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Dette får du til😊 Jeg heier på deg! 👏

Anonymkode: d84ab...8f7

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Og til deg over, c99: hun kommer ikke til å bli sykehusets hore. Ærlig talt, håper du skammer deg over å skrive noe så stygt og usant. Jeg jobber på sykehus og har gjort det i årevis, og vi snakker IKKE sånn om pasientene. Det er et tilbud om abort i dette la det ved uplanlagt/uønsket svangerskap, ingen abortplikt. Heldigvis!!

Anonymkode: d84ab...8f7

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvor gammel er du ts? Er du redd du ikke blir gravid igjen? 

Anonymkode: c1fe5...b69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg hadde ikke valgt denne mannens gener videreført til mitt barn. For ustabil fyr, hvilke utfordringer får barnet?

Om du er seks uker på vei, det er enkelt å løse. Det finnes gode menn i verden, dette er ikke en av dem. 

Anonymkode: 4b2e5...746

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...