AnonymBruker Skrevet 25. april #1 Skrevet 25. april Har fått tilbud om jobb i butikk. De lønner etter tariff. Jeg er 27 år gammel og har bestått videregående skole. Har tidligere jobbet på kundeservice (per telefon) og som teamleder på McDonalds. Arbeidspraksisen min har jeg regnet meg frem til at gir ca 3,5 års ansiennitet (har jobbet mer enn 15 timer pr uke). Har tilsendt kontrakt og ser at jeg er satt på lønnstrinn 3, men er dette riktig? Lønnstrinn 3 skal jeg jo uansett ha pga at jeg er over 25 år og har bestått vgs. Gir ikke de 3,5 årene med ansiennitet meg rett på lønnstrinn 6? Eller tenker jeg feil her? Anonymkode: d6ab5...191
AnonymBruker Skrevet 25. april #2 Skrevet 25. april Det kommer jo helt an på hvordan butikken regner ansienitet. F.eks i bedriften jeg jobber driter vi i hvor lenge du har jobbet andre plasser. Kun verneplikt/siviltjeneste blir lagt til lønnsansieniteten. Og resten kommer etter hvor lenge du jobber her. Andre bedrifter har andre regler og kommune/stat har andre igjen. Anonymkode: 0044b...0d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå